Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvää päivää:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Miksi tollasia raamatunkappaleita pitää tänne laittaa? Kai jokainen joka niistä on kiinnostunut, voi itse lukea ne raamatusta.
Tuntuu vähän oudolta.
Niinpä......Miks tänne palstalle ylipäänsä laitetaan YHTÄÄN MITÄÄN linkityksiä iltasanomista, huutiksesta, BB:sta ja miljoonasta muusta moskasta kun saahan ne itekin netistä katsottua. Raamattu on vaan kanssa aika iso opus, saat aika tarkkaan tuntea Raamattusi että löydät sieltä jonkun tietyn kohdan. Musta on tosi hyvä että myös tähän palstalle tarjotaan myös tätä mahdollisuutta, että saa Raamattua lukea, kun kaikenmaailman vasaramurhat ja muut sairaat jutut linkitetään. Saa kerrankin lukea tervettä tekstiä.
Oletkos sellaisille linkittäjille laittanut vastaavaa tenttausta linkityksistä tai tekstin liittämisistä?Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:[
minä en suoraan sanoen tykkää mistään iltis tai seiskalinkityksistäkään jos se aloittaja ei tee muuta kuin sanoo "hui kauhiaa" ja lyö pitkän pätkän lainattua tekstiä.
eihän me elävässä elämässäkään suoraan lueta mistään mitään vaan jos asiasta keskustellaan niin keskustellaan vapaasti, vapaamuotoisesti omin sanoin eiks niin?
Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:Oletkos sellaisille linkittäjille laittanut vastaavaa tenttausta linkityksistä tai tekstin liittämisistä?Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:[
minä en suoraan sanoen tykkää mistään iltis tai seiskalinkityksistäkään jos se aloittaja ei tee muuta kuin sanoo "hui kauhiaa" ja lyö pitkän pätkän lainattua tekstiä.
eihän me elävässä elämässäkään suoraan lueta mistään mitään vaan jos asiasta keskustellaan niin keskustellaan vapaasti, vapaamuotoisesti omin sanoin eiks niin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Nythän tää muuttu raamattupiiriksi...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Nythän tää muuttu raamattupiiriksi...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:Oletkos sellaisille linkittäjille laittanut vastaavaa tenttausta linkityksistä tai tekstin liittämisistä?Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:[
eihän me elävässä elämässäkään suoraan lueta mistään mitään vaan jos asiasta keskustellaan niin keskustellaan vapaasti, vapaamuotoisesti omin sanoin eiks niin?![]()
iltiksen jutun kopsaaja ei kuitenkaan yritä käännyttää ketään. Vai oliko sinun kirjoituksesi funktio vaan kertoa että tuollaistakin on tapahtunut "raamatun aikaan"
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:Mitä jos alkaisin linkittää tänne pätkiä koraanista, olisiko sekin yhtä suotavaa? Voisimme perustaa tänne ihan oman koraanipiirin..
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:Mitä jos alkaisin linkittää tänne pätkiä koraanista, olisiko sekin yhtä suotavaa? Voisimme perustaa tänne ihan oman koraanipiirin..
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:ap:lle ja muillekin nyt "kysymys" kun jäin itse pähkäilemaan kun lukaisin tuon läpi. miksi näin:
"Uskotteko te, että minä voin auttaa teitä?" "Uskomme, Herra", he vastasivat.
9:29 Silloin hän kosketti heidän silmiään ja sanoi: "Tapahtukoon teille niin kuin uskotte",
9:30 ja heidän silmänsä aukenivat. Jeesus varoitti heitä ankarasti: "Katsokaa, ettei kukaan saa tietää tästä."
Miksi tuosta ei olisi saanut kertoa? eikö kuitenkin hyvä olisi muidenkin tietää että usko ja jumalan poika voi tehdä ihmeitä??
(tällaisesta se keskustelu minun mielestäni lähtisi jollakin tapaa etenemään eiks niin?)
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:ap:lle ja muillekin nyt "kysymys" kun jäin itse pähkäilemaan kun lukaisin tuon läpi. miksi näin:
9:29 Silloin hän kosketti heidän silmiään ja sanoi: "Tapahtukoon teille niin kuin uskotte",
9:30 ja heidän silmänsä aukenivat. Jeesus varoitti heitä ankarasti: "Katsokaa, ettei kukaan saa tietää tästä."
Miksi tuosta ei olisi saanut kertoa? eikö kuitenkin hyvä olisi muidenkin tietää että usko ja jumalan poika voi tehdä ihmeitä??
(tällaisesta se keskustelu minun mielestäni lähtisi jollakin tapaa etenemään eiks niin?)
mun oman tulkinnan mukaan siitä ei saanut kertoa sen vuoksi ettei olisi syntynyt massahysteriaa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:ap:lle ja muillekin nyt "kysymys" kun jäin itse pähkäilemaan kun lukaisin tuon läpi. miksi näin:
mun oman tulkinnan mukaan siitä ei saanut kertoa sen vuoksi ettei olisi syntynyt massahysteriaa.
niinpä, oliko sitten tarkoitus alkuun että usko leviäisi hitaasti pienissä piireissä ja se tulisi vain niiden sydämeen kenen sydän sen oikeasti olisi valmis vastaanottamaan ja ymmärtämään. Eli oikeaa uskomista eikä vain uskomista ihmeiden vuoksi ja ihmeiden ja kaiken hyvän toivossa?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:ap:lle ja muillekin nyt "kysymys" kun jäin itse pähkäilemaan kun lukaisin tuon läpi. miksi näin:
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:ap:lle ja muillekin nyt "kysymys" kun jäin itse pähkäilemaan kun lukaisin tuon läpi. miksi näin:
niinpä, oliko sitten tarkoitus alkuun että usko leviäisi hitaasti pienissä piireissä ja se tulisi vain niiden sydämeen kenen sydän sen oikeasti olisi valmis vastaanottamaan ja ymmärtämään. Eli oikeaa uskomista eikä vain uskomista ihmeiden vuoksi ja ihmeiden ja kaiken hyvän toivossa?
no mä ainakin haluaisin mieltää asian näin. ettei olisi tullut ns. sirkusta koko uskomisesta. koska kuitenkin siihen aikaan on elämä ollut aika rankkaa esim. sokeilla ja kuuroilla. ja kaikenlaiset "parantamiset" ovat varmasti olleet omiaan luomaan massahysteriaa, kaikki haluavat nähdä "parantajan" ja kaikki haluavat hänen parantavan omia vaivojaan. uskotaan sen vuoksi että halutaan sairaudet pois mutta unohdetaan se kiitollisuus sen jälkeen kun mihinkään ei enää koske.
koska loppujenlopuksihan se "sirkus" ja massahysteriahan aiheutti sen karmean lopun Jeesukselle. Raamatun tekstien mukaan siis.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:ap:lle ja muillekin nyt "kysymys" kun jäin itse pähkäilemaan kun lukaisin tuon läpi. miksi näin:
no mä ainakin haluaisin mieltää asian näin. ettei olisi tullut ns. sirkusta koko uskomisesta. koska kuitenkin siihen aikaan on elämä ollut aika rankkaa esim. sokeilla ja kuuroilla. ja kaikenlaiset "parantamiset" ovat varmasti olleet omiaan luomaan massahysteriaa, kaikki haluavat nähdä "parantajan" ja kaikki haluavat hänen parantavan omia vaivojaan. uskotaan sen vuoksi että halutaan sairaudet pois mutta unohdetaan se kiitollisuus sen jälkeen kun mihinkään ei enää koske.
koska loppujenlopuksihan se "sirkus" ja massahysteriahan aiheutti sen karmean lopun Jeesukselle. Raamatun tekstien mukaan siis.
Loppujen lopuksihan Jeesus kuitenkin korosti kaikessa sitä vaatimattomuutta, sitä ettei itsestään isoa numeroa tee.
tuosta tuli mieleen että mitähän jeesus tänä päivänä tuumisi tämän päivän uskovaisista sitten. ja siitä miten kirjoista on tullut markkinapaikkoja joissa myydään kaikenmaailman matkamuistokrääsää jne?
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:muuten Liinuska74, tuossa otsikossa ei lue: älä avaa jos ei kiinnosta. siinä lukee vain ja ainoastaan että: Päivän raamatunlukukappale! Sisältää kristinuskoon liittyvää tekstiä..
quote]
Sitä on muokattu sen jälkeen, kun alettiin provosoivaksi syyttämään.