Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:No, eiköhän jokainen osaa lukee raamattua kotonaan jos haluaa ettei tartte palstalle raamattua kopsailla...![]()
täysin samaa mieltä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:No, eiköhän jokainen osaa lukee raamattua kotonaan jos haluaa ettei tartte palstalle raamattua kopsailla...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Entinen ystäväsi:Joutaisit saada bannin. Ja älä vedä hernetta nenääs. Itse olet aloittanut. Provosoit muita. Jokainen osaa lukea raamattuua jos haluaa
Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:Minusta on ihan kiva, että Liinuska laittaa tekstin tarjolle. Otsikosta käy selvästi ilmi, mitä ketju sisältää, joten sen voi helposti ohittaa. Minäkin ohitan päivittäin suurimman osan otsikoista, jotka eivät kiinnosta.
En lue täältä näitä Liinuskan laittamiakaan päivän tekstejä, sillä itselleni ne tulevat sähköpostiin päivää myöhemmin, ja luen näitä kronologisen Raamatun tekstejä siihen tahtiin, kun ne sähköpostiin tulevat. Mielestäni tekstiin liittyvissä selityksissä on ollut erinomaisia näkökulmia ja huomioita, joten aina saa uutta, vaikka teksti sinänsä olisi tuttua. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Entinen ystäväsi:Joutaisit saada bannin. Ja älä vedä hernetta nenääs. Itse olet aloittanut. Provosoit muita. Jokainen osaa lukea raamattuua jos haluaa
Aloituksessa on linkki...Alkuperäinen kirjoittaja udaLinx:Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:Minusta on ihan kiva, että Liinuska laittaa tekstin tarjolle. Otsikosta käy selvästi ilmi, mitä ketju sisältää, joten sen voi helposti ohittaa. Minäkin ohitan päivittäin suurimman osan otsikoista, jotka eivät kiinnosta.
En lue täältä näitä Liinuskan laittamiakaan päivän tekstejä, sillä itselleni ne tulevat sähköpostiin päivää myöhemmin, ja luen näitä kronologisen Raamatun tekstejä siihen tahtiin, kun ne sähköpostiin tulevat. Mielestäni tekstiin liittyvissä selityksissä on ollut erinomaisia näkökulmia ja huomioita, joten aina saa uutta, vaikka teksti sinänsä olisi tuttua. =)
Saako tuon palvelun tilattua joltain uskonnolliselta taholta? Siis, ei itseäni kiinnosta, mutta kiinnostaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:Onko massapostittamista silloinkin, kun joku laittaa esim. linkin tai kuvan jostain asiasta, vain näyttääkseen sen asian muillekin. Mutta ei kommentoi itse siihen ketjuun sen jälkeen?
Jos tekee aloituksen, eikä sen jälkeen jääkään koneen ääreen päivystämään, että saako vastauksia, onko sekin massapostittamista, kun ei ole enää valmiina keskustelemaan asiasta?
Miksi juuri tämä aihe on massapostittamista, mutta ei esim. sähköpostista poimitut vitsit tai muut hauskat jutut, jotka vain laitetaan muidenkin luettavaksi, mutta niihin ei kommentoi itse sen jälkeen, eikä edes odoteta muidenkaan kommentoivan tai ei ainakaan keskustelevan asiasta?
Mutta jos ei olisi?Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:Onko massapostittamista silloinkin, kun joku laittaa esim. linkin tai kuvan jostain asiasta, vain näyttääkseen sen asian muillekin. Mutta ei kommentoi itse siihen ketjuun sen jälkeen?
Jos tekee aloituksen, eikä sen jälkeen jääkään koneen ääreen päivystämään, että saako vastauksia, onko sekin massapostittamista, kun ei ole enää valmiina keskustelemaan asiasta?
Miksi juuri tämä aihe on massapostittamista, mutta ei esim. sähköpostista poimitut vitsit tai muut hauskat jutut, jotka vain laitetaan muidenkin luettavaksi, mutta niihin ei kommentoi itse sen jälkeen, eikä edes odoteta muidenkaan kommentoivan tai ei ainakaan keskustelevan asiasta?
Kuten huomaat, en ole poistamassa tätä aloitusta enkä ole sinua bannaamassa. =)
Onhan tässäkin ketjussasi jo keskustelua aiheesta, eikö? =)
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:Miksi avasit, jos on susta älytöntä?Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Voisit lopettaa noi älyttömät raamatun kappaleiden lähetykset..ei ketään varmaan kiinnosta.
En mäkään kommentoi muiden aloituksia älytömiksi tai ihmettele, että miksi tait ko. aloituksen. Pitääköhän nyt laittaa esim. äiti 40plussan aloitukset erityis tarkkailuun... Jos johonkin aloitukseen ei tule vastausta, kysyn heti; miksi teit aloituksen, vaikka siitä ei haluta keskustella???
Mun mielestä täällä on tyhmemmistäkin aiheista aloituksia tosi usein, mitä vikaa tässä on muihin verrattuna? En tyrkytä enkä tuputa, annan vain mahdollisuuden lukemiseen. Tuskin olen itse ainut laiska, joka ei viitsi kaivaa raamattua hyllystä, netissä tulee luettua paljon muutakin, miksei tätäkin? Kenenkään ei todellakaan ole pakko avata yhtäkään mun aloitusta!
Kelpaako vastaus mm. äiti40++:lle?
ei täysin koska et itse kertonut mitä tuo lukukappale ajatuksia itsessäsi herätti vai kuuluuko edes herättää. Minä olen oppinut että raamattua tulkitaan eikä lueta sanasta sanaa. Missä se tulkinta sitten on ja teetkö sitä?
Kyllä minä itse jos mielipidettä kysyn, heitä jossakin välissä sen oman mielipiteeni, mutta pyrin olemaan tuputtamatta.
Mutta et vielä kertonut miksi teet näitä aloituksia (joka päiväkö). luetko muuten miten ajatuksella tuon tekstin ja pyritkö soveltamaan omassa elämässäsi? Ja kysymykset oli pyritty tekemään ihan ystävällisessä sävyssä ja uteliaana vain
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Minusta on kiva kun Liinuska jaksat laittaa tän pätkän joka päivälle =) :flower:
Kun otsikosta jo selviää mitä sisältää niin miksi pitää avata, jos ärsyttää. En mä ainakaan joka aloitusta avaa, jos huomaan jo otsikosta, ettei aihe kiinnosta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Miksi tollasia raamatunkappaleita pitää tänne laittaa? Kai jokainen joka niistä on kiinnostunut, voi itse lukea ne raamatusta.
Tuntuu vähän oudolta.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Miksi tollasia raamatunkappaleita pitää tänne laittaa? Kai jokainen joka niistä on kiinnostunut, voi itse lukea ne raamatusta.
Tuntuu vähän oudolta.
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvää päivää:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Miksi tollasia raamatunkappaleita pitää tänne laittaa? Kai jokainen joka niistä on kiinnostunut, voi itse lukea ne raamatusta.
Tuntuu vähän oudolta.
Niinpä......Miks tänne palstalle ylipäänsä laitetaan YHTÄÄN MITÄÄN linkityksiä iltasanomista, huutiksesta, BB:sta ja miljoonasta muusta moskasta kun saahan ne itekin netistä katsottua. Raamattu on vaan kanssa aika iso opus, saat aika tarkkaan tuntea Raamattusi että löydät sieltä jonkun tietyn kohdan. Musta on tosi hyvä että myös tähän palstalle tarjotaan myös tätä mahdollisuutta, että saa Raamattua lukea, kun kaikenmaailman vasaramurhat ja muut sairaat jutut linkitetään. Saa kerrankin lukea tervettä tekstiä.
Alkuperäinen kirjoittaja juupa:Alkuperäinen kirjoittaja Hyvää päivää:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Miksi tollasia raamatunkappaleita pitää tänne laittaa? Kai jokainen joka niistä on kiinnostunut, voi itse lukea ne raamatusta.
Tuntuu vähän oudolta.
Niinpä......Miks tänne palstalle ylipäänsä laitetaan YHTÄÄN MITÄÄN linkityksiä iltasanomista, huutiksesta, BB:sta ja miljoonasta muusta moskasta kun saahan ne itekin netistä katsottua. Raamattu on vaan kanssa aika iso opus, saat aika tarkkaan tuntea Raamattusi että löydät sieltä jonkun tietyn kohdan. Musta on tosi hyvä että myös tähän palstalle tarjotaan myös tätä mahdollisuutta, että saa Raamattua lukea, kun kaikenmaailman vasaramurhat ja muut sairaat jutut linkitetään. Saa kerrankin lukea tervettä tekstiä.
uskonto on TABU ja sitä ei tarvitse tuputtaa.
jakeletko naapureillesi vastaavan paperilla joka päivä? lähetätkö saman sähköpostilla kaikille ystävillesi?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juupa:[
jakeletko naapureillesi vastaavan paperilla joka päivä? lähetätkö saman sähköpostilla kaikille ystävillesi?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:Alkuperäinen kirjoittaja juupa:[
Jos uskonto on tabu sulle, niin miksi se pitäisi kieltää muilta?
Ja mä en tuputa. Säkin näit otsikosta jo, mitä aloitus sisältää ja mä en pakottanut sua sitä avaamaan tai lukemaan.
Mulle on "tabu" julkinen keskustelu seksielämästä, mutta en mä mene muiden seksikeskusteluihin kieltämään siitä puhumista.
Mä en pidä monesta muustakaan keskustelunaiheesta, joita täällä on, mutta en silti kiellä muita kirjoittamasta mielipiteitään tai ajatuksiaan.
Ja en jakele vastaavaa naapureilleni paperilla, enkä lähetä samaa sähköpostilla.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:Miksi avasit, jos on susta älytöntä?Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Voisit lopettaa noi älyttömät raamatun kappaleiden lähetykset..ei ketään varmaan kiinnosta.
En mäkään kommentoi muiden aloituksia älytömiksi tai ihmettele, että miksi tait ko. aloituksen. Pitääköhän nyt laittaa esim. äiti 40plussan aloitukset erityis tarkkailuun... Jos johonkin aloitukseen ei tule vastausta, kysyn heti; miksi teit aloituksen, vaikka siitä ei haluta keskustella???
Mun mielestä täällä on tyhmemmistäkin aiheista aloituksia tosi usein, mitä vikaa tässä on muihin verrattuna? En tyrkytä enkä tuputa, annan vain mahdollisuuden lukemiseen. Tuskin olen itse ainut laiska, joka ei viitsi kaivaa raamattua hyllystä, netissä tulee luettua paljon muutakin, miksei tätäkin? Kenenkään ei todellakaan ole pakko avata yhtäkään mun aloitusta!
Kelpaako vastaus mm. äiti40++:lle?
ei täysin koska et itse kertonut mitä tuo lukukappale ajatuksia itsessäsi herätti vai kuuluuko edes herättää. Minä olen oppinut että raamattua tulkitaan eikä lueta sanasta sanaa. Missä se tulkinta sitten on ja teetkö sitä?
Kyllä minä itse jos mielipidettä kysyn, heitä jossakin välissä sen oman mielipiteeni, mutta pyrin olemaan tuputtamatta.
Mutta et vielä kertonut miksi teet näitä aloituksia (joka päiväkö). luetko muuten miten ajatuksella tuon tekstin ja pyritkö soveltamaan omassa elämässäsi? Ja kysymykset oli pyritty tekemään ihan ystävällisessä sävyssä ja uteliaana vain
Mä olen pitänyt sua äiti40++ melko kivana.. no, en tiedä enää, ainakin kuva muuttui todella.
Käsittääkseni itsekin uskot? Mikä sinä olet sanomaan miten aamattua tulkita? Mikä sinä olet sanomaa onko ap:n tyyli lukea ja uskoa lukemaansa kopmmentoimatta sitä itse?
Sinun tapasi lukea Raamattua ja kertoa siitä tänne on sinun tapasi, anna muilla olla omat tapansa äläkä väheksy niitä.