Heipä hei!
Tyttäreni syntyi 11/04 ja sen jälkeen vaakaan jäi lukemat 83,5 kg ja pituutta 163 cm, tästä vuosi eteenpäin eli alkuvuosi - 05, vaaka näytti jo 73 kg, Vuoden aikana olin jo palanut töihin ja pyöräilin aika useasti 14 km matkan töihin ja kotiin, aloitin myös jumpassa käynnin. Mutta en erityisemmin laihduttannut kuitenkaan. Aikaa kului kuitenkin melkein puolitoista vuotta ja paino pysyi 73 kg. Kuinka monesti vihasin itseäni peiliin tuijottaessani...
Uusi suuntani alkoi 8.1.07, jolloin aloin lopullisen painon pudotukseni. Nyt 7.viikko menossa ja paino tippunut 68 kg:n Olen ikionnellinen tästäkin jo kun pääsin tuohon kutosella alkavaan lukuun,mutta vielä olisi n.4 kg pudotus edessä, toivotaan niin että kesäkuussa vaakani näyttäisi 64 kg,olen sen luvannut itselleni 24-vuotis syntymäpäivälahjaksi. Ja eihän sitä tiedä vaikka vielä siitä sitten innostuisi muutaman kilon pudotukseen. mutta minimi painoksi olen itselleni asettannut 60 kg.
Olin ennen ns. suklaaholisti jonka oli miltei saatava suklaata päivittäin. Nyt on mennyt 7 ja puoli viikkoa, että olen yhden ainoan kerran syönnyt 1/2 dl suklaarusinoita ja sekin oli ns. herkuttelupäivä) Olen ylpeä saavutuksestani.
Onnea kaikille ja kärsivällisyyttä.
:flower: