Voitko laittaa sen lentoemo dieetin ohjeen tänne??! Olisin todella kiitollinen!!!...Miullakin oli se lehti jossa se lukee, mutta se on hävinny kuin tuhka tuuleen!!Alkuperäinen kirjoittaja 12.07.2004 klo 13:03 Kata04 kirjoitti:Pituus 166 cm ja paino 69 kg. Tavoitteena ois joku 61-62 kg eli ei enää paljon jäljellä!75,5 kg:sta aloitin...
Ihanan helposti on mennyt ja nyt on kokeilussa se neljän päivän lentoemodieetti...eka päivä menossa. Pitäisi nimittäin saada lauantaiksi yhdet housut sujahtamaan jalkaan...![]()
Emmanmamma,tule sinäkin mukaan tuohon kilopinoon,jossa me laihduttajat vaihdellaan kuulumisiamme ja tsemppaillaan toisiammeAlkuperäinen kirjoittaja 13.07.2004 klo 12:05 Emmanmamma kirjoitti:176cm ja 89kgPainonvartijoissa olen yrittänyt käydä, mutten jaksa oikein motivoitua. Apua!!! Tavoite olis 75kg.
Heippa!Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2004 klo 12:21 kultahippuset kirjoitti:\Emmanmamma,tule sinäkin mukaan tuohon kilopinoon,jossa me laihduttajat vaihdellaan kuulumisiamme ja tsemppaillaan toisiammeAlkuperäinen kirjoittaja 13.07.2004 klo 12:05 Emmanmamma kirjoitti:176cm ja 89kgPainonvartijoissa olen yrittänyt käydä, mutten jaksa oikein motivoitua. Apua!!! Tavoite olis 75kg.
!
se ilmestyy aina maanantaisin, mutta sinne voi kirjoitella kuulumisiaan ihan pitkin viikkoa!
joten jos vaan innostusta riittää niin ei muuta kun kilopinoon vaan,voin suositella lämpimästi,sillä sieltä saa sitä parasta tsemppiä!!
voi pomi :/ ,nyt otat itseesi niskasta kiinni,jos terveyskin alkaa reistailemaan!!Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2004 klo 19:47 Pomi kirjoitti:Pituus 175cm ja painoa tasan 100kg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
:'(
Mä en ikinä pääse näistä läskeistä eroon...
Ei sinänsä muuten, mutta kun alkaa terveyskin reistailemaan pahemman kerran!!!:'( Auttakaa mua!!
Huh huh, kuulostaa aika rajulta jos meinaat alle 50 kg:n tavoitella painoasi... :/ Muista nyt kohtuus kaikessa äläkä riskeeraa terveydelläsi kuitenkaan :\|Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2007 klo 16:55 jessica kirjoitti:pituus 162cm, lähdin 64 kilosta ja nyt oon 53 kg .. tavote olisi siinä 49kg .. vielä aika paljon rasvaa jäljellä ..
Kaupallinen yhteistyö: Storytel