painosi ja pituutesi?

mulla pituus 164cm ja paino tällä hetkellä 82,5kg :whistle: .
Tavoite mulla on tuolla n.70kg pinnassa,sillä kevyemmäksi en välttämättä pääse/halua,koska mulla on tosi raskaat luut ja en oo siksi laihanakaan koskaan painanut mitään hirmuisen vähän :) !

ja pudotettavaa on siis vielä n.13kg,vaikka vuoden alusta on tippunut jo 12,5kg!!
 
Kata04
Pituus 166 cm ja paino 69 kg. Tavoitteena ois joku 61-62 kg eli ei enää paljon jäljellä! :) 75,5 kg:sta aloitin...
Ihanan helposti on mennyt ja nyt on kokeilussa se neljän päivän lentoemodieetti...eka päivä menossa. Pitäisi nimittäin saada lauantaiksi yhdet housut sujahtamaan jalkaan... :whistle:
 
Jumbo
Pituutta 162 cm ja paino 64-65 kg tarkoitus ois päästä aluksi 60 kg ja haave ois 58 kg. Aloitin nyt kesällä pyöräilyn ja spinningin sekä lenkkeilyn ja vatsalihastreenit. Paino ei ole vielä pudonnut mutta kiinteyttä on tullut, sain jo kaventaa housujakin :) .
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.07.2004 klo 13:03 Kata04 kirjoitti:
Pituus 166 cm ja paino 69 kg. Tavoitteena ois joku 61-62 kg eli ei enää paljon jäljellä! :) 75,5 kg:sta aloitin...
Ihanan helposti on mennyt ja nyt on kokeilussa se neljän päivän lentoemodieetti...eka päivä menossa. Pitäisi nimittäin saada lauantaiksi yhdet housut sujahtamaan jalkaan... :whistle:
Voitko laittaa sen lentoemo dieetin ohjeen tänne??! Olisin todella kiitollinen!!!...Miullakin oli se lehti jossa se lukee, mutta se on hävinny kuin tuhka tuuleen!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2004 klo 12:05 Emmanmamma kirjoitti:
176cm ja 89kg :whistle: Painonvartijoissa olen yrittänyt käydä, mutten jaksa oikein motivoitua. Apua!!! Tavoite olis 75kg.
Emmanmamma,tule sinäkin mukaan tuohon kilopinoon,jossa me laihduttajat vaihdellaan kuulumisiamme ja tsemppaillaan toisiamme :) !
se ilmestyy aina maanantaisin, mutta sinne voi kirjoitella kuulumisiaan ihan pitkin viikkoa ;) !
joten jos vaan innostusta riittää niin ei muuta kun kilopinoon vaan,voin suositella lämpimästi,sillä sieltä saa sitä parasta tsemppiä!!
 
sofia04
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2004 klo 12:21 kultahippuset kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2004 klo 12:05 Emmanmamma kirjoitti:
176cm ja 89kg :whistle: Painonvartijoissa olen yrittänyt käydä, mutten jaksa oikein motivoitua. Apua!!! Tavoite olis 75kg.
Emmanmamma,tule sinäkin mukaan tuohon kilopinoon,jossa me laihduttajat vaihdellaan kuulumisiamme ja tsemppaillaan toisiamme :) !
se ilmestyy aina maanantaisin, mutta sinne voi kirjoitella kuulumisiaan ihan pitkin viikkoa ;) !
joten jos vaan innostusta riittää niin ei muuta kun kilopinoon vaan,voin suositella lämpimästi,sillä sieltä saa sitä parasta tsemppiä!!
Heippa!
Mulla on melkein samanlainen urakka edessä kuin sulla eli 15kg. Kyllä se tuntuu aika kaukaiselta tavoitteelta, yritän kuitenkin... :) :)
 
Reetta-Liina
157cm ja 57kg. -5kg tavoite.
(Olin jo joulun tienoilla 52kg, mutta söin pillereitä kaksi kuukautta, niin 6kg ropsahti painoa, kun jätin ne, niin pikkuisen heitelly 55,5-59 välillä). Vaatekoko paidat 32/34 ja housut 36.
Mihin se sitten kertyy, jaa-a.. Rinnat 75D, sinne kai ja reisiin ja käsivarsiin. :(

 
Pituus 175cm ja painoa tasan 100kg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eek: :( :'(
Mä en ikinä pääse näistä läskeistä eroon...
Ei sinänsä muuten, mutta kun alkaa terveyskin reistailemaan pahemman kerran!!! :( :'( Auttakaa mua!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2004 klo 19:47 Pomi kirjoitti:
Pituus 175cm ja painoa tasan 100kg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eek: :( :'(
Mä en ikinä pääse näistä läskeistä eroon...
Ei sinänsä muuten, mutta kun alkaa terveyskin reistailemaan pahemman kerran!!! :( :'( Auttakaa mua!!
voi pomi :/ ,nyt otat itseesi niskasta kiinni,jos terveyskin alkaa reistailemaan!!
niin se vaan on,että silloin onnistut,jos niin päätät ja sinnillä pusket vaan herkkujen ohi kaupassakin ;) !!
enpä ois minäkään vielä 1.1.04 uskonut,että joskus onnistun laihdutuksessa,mutta nyt rupean siihen jo uskomaan kun kiloja on karissut 12,5kg ja laihtari on pitänyt siitä 1.1.04 asti eli yli puoli vuotta jo!!
hurjasti tsemppiä sinulle,minullakin iso urakka vielä edessä,mutta sisulla siitä selviää :D !!
ja jos vaan haluat niin tule mukaan tuohon kilopinoon,jos et muuten olekin siinä jo,kun nikkisi tuntuu niin tutulta!!eli jos jo olet niin suo anteeksi mun sekoiluni,kun meitä on jo niin ihailtavan paljon kilopinossa etten oikein tahdo muistaa enää kaikkia,mutta se ei haittaa vaan kaikki mukaan vaan,sillä sehän tietää aina vaan lisää tsemppiä :) !
hurjasti tsemppiä kaikille :whistle: !
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2007 klo 16:55 jessica kirjoitti:
pituus 162cm, lähdin 64 kilosta ja nyt oon 53 kg .. tavote olisi siinä 49kg .. vielä aika paljon rasvaa jäljellä ..
Huh huh, kuulostaa aika rajulta jos meinaat alle 50 kg:n tavoitella painoasi... :/ Muista nyt kohtuus kaikessa äläkä riskeeraa terveydelläsi kuitenkaan :\|
 

Yhteistyössä