painosi ja pituutesi?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.07.2004 klo 13:03 Kata04 kirjoitti:
Pituus 166 cm ja paino 69 kg. Tavoitteena ois joku 61-62 kg eli ei enää paljon jäljellä! :) 75,5 kg:sta aloitin...
Ihanan helposti on mennyt ja nyt on kokeilussa se neljän päivän lentoemodieetti...eka päivä menossa. Pitäisi nimittäin saada lauantaiksi yhdet housut sujahtamaan jalkaan... :whistle:

Täällä olisi samat lukemat kuin mistä aloitit.Hyvin olet päässyt alkuun! :wave:
Millä tavalla olet laihduttanut?
Ite olen jo vuosia ollut 166 pitkä ja 75kg, mutta nyt tosiaan haluaisin 10-15kg pois!! Tosin olen raskaana tällä hetkellä joten joutuu odottelemaan tonne heinäkuuhun. :whistle:
 
169cm ja 69kg tällä hetkellä.Tiputtanut olen tammikuun alusta4,6kg tarkalleen =) En kovin paljoa enään halua edes alemmaksi painoa,rinnat on nytkin jo ihan mennyttä :'( Siis miksi pitää rinnoista se rasva ensiksi lähteä?

Ehkä 65-67...68 vois olla se mun paino.
 
Minulla kiinteytys urakka edessä (löllömasu ongelma). Olen 171cm pitkä ja 66 kiloa. Ehkä n 5 kiloa voisi poistua... siis että pääsisin edes liki lähtöpainoa, mitä olinennen lapsia. Mutta pääasia nyt ensin, jotta ees keskikroppaa sais "uomilleen"
 
nansa
pituutta 156cm ja painoa nyt 60kg, lähtöpaino jouluna 67kg :ashamed:
mulla tavoite siinä 56kg, miten muiden tavoitteet tuntuu tosi huimilta?

Olen jo ihan tyytyväinen tähänkin, näytän sopusuhtaisemmalta ja vaatteet menee päälle, mutta ehkä vielä tuo 4kg pikkuhiljaa pitäis saada pois. Fyysinen kuntoni on tosin koko ajan ollut tosi hyvä, että ehkä mä olen aika lihaksikaskin.

Miten muiden tavoitteet, haluatteko näyttää tosi hoikilta, vai mistä on kysymys, kun tavoitepaino tuntuu monella niin alhaiselta (tyyliin 165cm/alle 60kg)?
 
Kesämieli
Hei!

Alkupaino 86,7 pituutta 165, eli paljon olisi pudotettavaa. Mutta jos noin aluksi tavoittelisi 75 kg ja sitten siitä pikkuhiljaa jatkaisi jonnekkin tuonne 65 kiloon.

5.2. 86,7
15.2. 81,9.
19.2. 80,5

Eli aika mukavasti lähti käyntiin.


:wave:
 
Kylläpäs te kaikki olette niin avoimesti kertoneet, kaipa se on sitten munkin uskallettava kertoa.

Pituutta 162 ja painoa tällä hetkellä se 74,4kg... :ashamed: Tavoite 60kg.. elikkäs se 15kg pois.. Mukavaa olisi tietysti vielä päästä sinne 55kg mitä painoin ennen ku esikoista aloin odottamaan, mutta jos nyt edes ensin pääsis tuonne 70kg. olisin siihenkin jo aika tyytyväinen.

Eli 4,5 kk:tta ja tuo 4,4kg pois näin aluksi, enempikin tietenkin saa lähteä. :D
 
ICP
Mää oon 173 ja noin 67kg. Oon tiputtanut painoa nyt 6kg (8vko aikana) painonvartijoiden pisteytyksellä ja tarkoitus on vielä tiputtaa 4kg eli yhteensä 10kg. Sitten yritän pitää painoni ja ehkä myöhemmin hiljakseen kiinteyttää ja samalla karistaa loput kilot eli yritän päästä 60kg. Mutta toki 63kg:nkin olen tosi tyytyväinen.
 
MissMaxim
Heipä hei!

Tyttäreni syntyi 11/04 ja sen jälkeen vaakaan jäi lukemat 83,5 kg ja pituutta 163 cm, tästä vuosi eteenpäin eli alkuvuosi - 05, vaaka näytti jo 73 kg, Vuoden aikana olin jo palanut töihin ja pyöräilin aika useasti 14 km matkan töihin ja kotiin, aloitin myös jumpassa käynnin. Mutta en erityisemmin laihduttannut kuitenkaan. Aikaa kului kuitenkin melkein puolitoista vuotta ja paino pysyi 73 kg. Kuinka monesti vihasin itseäni peiliin tuijottaessani...

Uusi suuntani alkoi 8.1.07, jolloin aloin lopullisen painon pudotukseni. Nyt 7.viikko menossa ja paino tippunut 68 kg:n Olen ikionnellinen tästäkin jo kun pääsin tuohon kutosella alkavaan lukuun,mutta vielä olisi n.4 kg pudotus edessä, toivotaan niin että kesäkuussa vaakani näyttäisi 64 kg,olen sen luvannut itselleni 24-vuotis syntymäpäivälahjaksi. Ja eihän sitä tiedä vaikka vielä siitä sitten innostuisi muutaman kilon pudotukseen. mutta minimi painoksi olen itselleni asettannut 60 kg.

Olin ennen ns. suklaaholisti jonka oli miltei saatava suklaata päivittäin. Nyt on mennyt 7 ja puoli viikkoa, että olen yhden ainoan kerran syönnyt 1/2 dl suklaarusinoita ja sekin oli ns. herkuttelupäivä) Olen ylpeä saavutuksestani.

Onnea kaikille ja kärsivällisyyttä.

:flower:
 
Pituutta huimat 165 cm. Paino tällä hetkellä 66,2 kg reilut 11kg on tippunut tähän mennessä ja tarkoitus olis päästä 54-56 kg paikkeille... siltikin olis jäljellä vielä kiloja ennen viimesintä vauvelia...
 
mamaria
:wave: minä kans näitä hukkapätkiä, joka meinaa laihduttaa 15-20kg.
pitutta siis 160 ja paino 72.

52-55 ois vissiin sopiva paino mulle menneestä päätellen.ei voe uskoa että teininä aattelin että ois hyvä lihoa vaikka kymmenenki kiloa että sais lantioon nätimpää muotoa. vaan mitäpä teinit tietää! mulla nyt vaan on sen muotoset lanteet että isompien lihojen kans näyttää vaan rumemmalta. eilen katoin itseäni pitästä aikaa peilistä ilman rihman kiertämää ja pakko myöntää että roikkuvat rinnat on kaunein muoto mitä minusta löytyy. vyötärö on menny ihan hukkaan!
 
pituutta 172 cm ja paino viime perjantaina oli 83 kiloa. 23 kiloa olen jo saanut pois mutta normaalipainoon on vielä 10 kiloa. Alunperin olin laittanut tavoitteeksi 65 kiloon pääsyn, mutta olen nyt joutunut nöyrtymään ja nostamaan uudeksi tavoitteeksi 70 kiloa (eli tarkoituksena saada 13 kiloa vielä pois). Sitten ollaan siinä ja siinä että koko 40-42 mahtuis päälle. Oikeestaan tuo vaa'an lukema ei niin tärkeä ole, jos vaan saisin vyötärönympäryksen 105 cm:stä sinne alle 90 cm:iin, ja jos päälle menis muutakin kuin koon 48 paitapuserot. Mä olen tällainen kävelevä lehmä :LOL: :LOL: .
 
tassu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 13:14 Iitu kirjoitti:
Pituutta huimat 165 cm. Paino tällä hetkellä 66,2 kg reilut 11kg on tippunut tähän mennessä ja tarkoitus olis päästä 54-56 kg paikkeille... siltikin olis jäljellä vielä kiloja ennen viimesintä vauvelia...
Mä kans 165, mut tavoitteena 59/60.
Mun mielestä 165 ja n.55kg alkaa vaikuttaa jo hieman alipainoiselta??
Oma paino tällä hetkellä 62, joten loppu häämöttää, kun 68 ollaan aloteltu B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2007 klo 22:33 hippiäinen kirjoitti:
Tarkoitukseni olisi pudottaa 14kg eli 52 kiloon, jonka painoin ennen esikon syntymää. Ja pituutta on 173cm.
Alkukuopissa vielä ollaan... mut eiköhän tää tässä parissa kuukaudessa hoidu ;)
No melekonen hippiäinen olet/tulet olemaan tuolla pituudella ja tavoitepainolla.. :)

Nimim. 173/6x Saat minut tuntemaan itseni jokseenkin Isoksi :whistle: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2007 klo 11:05 Selenicereus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2007 klo 22:33 hippiäinen kirjoitti:
Tarkoitukseni olisi pudottaa 14kg eli 52 kiloon, jonka painoin ennen esikon syntymää. Ja pituutta on 173cm.
Alkukuopissa vielä ollaan... mut eiköhän tää tässä parissa kuukaudessa hoidu ;)
No melekonen hippiäinen olet/tulet olemaan tuolla pituudella ja tavoitepainolla.. :)

Nimim. 173/6x Saat minut tuntemaan itseni jokseenkin Isoksi :whistle:
Johtuu ehkä siitä että olet iso!!! \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2007 klo 11:31 hippiäinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2007 klo 11:05 Selenicereus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2007 klo 22:33 hippiäinen kirjoitti:
Tarkoitukseni olisi pudottaa 14kg eli 52 kiloon, jonka painoin ennen esikon syntymää. Ja pituutta on 173cm.
Alkukuopissa vielä ollaan... mut eiköhän tää tässä parissa kuukaudessa hoidu ;)
No melekonen hippiäinen olet/tulet olemaan tuolla pituudella ja tavoitepainolla.. :)

Nimim. 173/6x Saat minut tuntemaan itseni jokseenkin Isoksi :whistle:
Johtuu ehkä siitä että olet iso!!! \|O
Sarkasmi on vaikea tyylilaji. Vai olisiko sittenkin niin, että anoreksia on sairaus.
 
HEi vaan mahtavat mittani 175 cm ja 92,1 kg elikkä pudotusta takana vuoden alusta 7,8 kg ja haaveena olisi 75 kg näin aluksi. Mulla on taipumus mennä ihan riuks jos paino tippuu alle 70 kg. En haaveile laihuudesta vaan että voisin tuntea oloni omassa kehossani hyväksi olisin energisempi ja hyvän tuulinen. Taidan olla ainoita kenen bmi on yli 30
 
sakama
Pituutta 167 ja painoa 66,8. Tavoite olis alle 65 ja hienoa olis jos menis lähelle 60, mutta tuo alle 65 olis realistinen ja silleen saavutettavissa oleva ainakin tällä hetkellä. Siihen kun joskus pääsen niin täytyy tilanne tarkistaa uudelleen.
 

Yhteistyössä