painosi ja pituutesi?

Pituus 158cm ja paino nyt keikkuu 61-62 välillä. Pitäis päästä tuonne 55kiloon ainakin, mutta kovin on työlästä nyt tää homma :kieh:
BMI on kuitenkin nyt normaali, joten sinällään ihan hyvä paino jo tääkin.
 
kilotVäärässäPaikas
169cm ja 61 killoo. (4,5 kk sitten synnyttäny)
Juu,mulle olis ihansama,vaikka ei lähtis painoa enään poissa,kuhan sais ne kilot väärästä kohdasta poissa! Eli mulla muuten ihan ok vartalo(mielestäni) mutta maha pömpöttää...senku sais kondikseen,niin kaikki hyvin!
:wave:
 
170 cm ja 71 kg, aloitustavoitepainoon ois vielä kilon verran, mut siirsin sitä tonne 68 kg, ni pysyy sit "reilusti" alle 70.. =) Tyytyväinen alan kyllä jo olla, en haluakaan olla mikään tikku ja tota lihastakin on mukavasti kertyny painamaan. Lähtöpaino oli synnytyksen jälkeen 95 kg viime vuoden helmikuussa.
 
Laiha-löysä
161 cm ja 43 kg. Se on vähän, mutta menipä vaan laihdutus-yritykset vähän yli. Nyt oon yrittäny syödä enemmän, mutta silti jumpata paljon. Vaikka en paina paljoa, kiinteytettävää silti löytyy.
 
160 cm ja tänäaamuna 65.4kg. Aloitin pudottelun. 3vk sitten kiloista 67.5!
Vauva 2.5kk ja täysimetyksellä mennään joten hirveitä kilotalkoita en voi ottaa.

Terveellisellä tyylillä: pisteitä vilkuilemalla, liikuntaa lisäämällä ja viikkonapostelun vähentämisellä tarkoitus puotella tuonne heinäkuuhun mennessä siihen 58,5kg jonka painoin viimekeväänä, kuin aloin odottamaan pikkukolmosta.

Imetys ja vauva ovat pääasia joten järki pitää pysyä päässä tässä hommassa! Jos saan pudotettua jonnekkin 60 tienoille niin olen jo tosi tyytyväinen :) Katotaanpa miten mamman käy ;) <br><br>
 

Yhteistyössä