U
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja muppe-78:Mihin uskot?
Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:käytättekö kortsuja? entäpä keskeytettyä yhdyntää?
Alkuperäinen kirjoittaja ??:miksi elämä on vaikeuksia täynnä?miksi Jumala sallii kaiken pahan ja lasten kärsiä?
Alkuperäinen kirjoittaja Heidi86:Miksi (meistä) uskovaisista tehdään aina niin iso numero. Siis uskikset monesti itse tekee...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Heidi86:Miksi (meistä) uskovaisista tehdään aina niin iso numero. Siis uskikset monesti itse tekee...
Tämä on nyt vaan aloitus tuolle Timpalle, kun tuntuu, että uskikset on niin suuri TABU!! Siksi annan mahdollisuuden kysyä, jos oikeasti jokin arkarruttaa mieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:miksi elämä on vaikeuksia täynnä?miksi Jumala sallii kaiken pahan ja lasten kärsiä?
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Millä lailla uskovainen? Jossakin liikkeessä?
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:En mä halua inttää, mutta mua eniten aina kiinnostaa näissä jutuissa että millä lailla ihminen on uskovainen. Kaikkia uskovaisia ei kuitenkaan voi niputtaa tiettyyn muottiin. Mutta jos tietää, että ihminen on vaikka Jehovan todistaja tai vanhoillislestadiolainen, niin alkaa löytyä joku suunta. Vaikka tietenkin liikkeiden sisälläkin on hajontaa
Ihmiset ei osaa käyttää sanaa epäillä.Epäiletkö koskaan?
ennen opetettiin et sen tilalle voisi kokeilla verbiä arvella ja kieltosanaaEpäiletkö koskaan?
Minä ainakin kiellä kaikkien 10 000:ien jumalten olemassaolonennen opetettiin et sen tilalle voisi kokeilla verbiä arvella ja kieltosanaa