Päijät-Hämeen kuumeilijat!

tuulia :hug: hö hö

elinamaria varmaan on vaikea uskoa oireita jne. kun on joutunut aiemmin pettymään... mutta sanon nyt silti et mulla selkää juimi inssin jälkeen, normaalisti juiminta tulee vasta kaksi päivää ennen menkkoja, siitä tiedän aina et ne alkaa,nyt sitä juimintaa oli jo paljon ennen ja se kesti pidempään kerralla... mutta kaikki me ollaan yksilöitä, tuo saattaa siltikin olla hyvä merkki.. =)
 
Kyllä se vaan on kp 1 täällä sitten kuitenkin vaikka aamulla luulin tädin eksyneen, töistä tullessani rupesin siivoamaan ja sen myötä tätikin sitten.

Joo ei kannata mistään työterveyshuollosta ja tavallisesta terkkarilääkäristä riippuen sieltäkään saikkua hakea, kaikista helpoimmalla pääsee kun soittaa neuvolaan :) Nim.Kokemusta on :)
 
Jennuli, No mä uskon kyllä et mulla on mahollisuuksia, lämpöjen mukaan oon ainakin ovuloinu jos en muuta. :) Nyt vaan sormet ristiin et jos siel joku on pyrkiny mukaan että pitäis kiinni kans. :saint:

Mut olishan se ihanaa... =)
 
TORSTAI 26.6.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 22/28.......... ..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 23/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
humu82..............kp 24/27-33....yk3.........1.haaveissa......Mlä
Julietta................kp 29/37.......yk2..........1.haaveissa.......
Hilipatuinen........kp 2/29-33........yk2.........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 2/31-35.........yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 33/28-40....yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 12/29-30....yk ........2.haaveissa.....Hollola
dask...................kp 70/??.........yk1.........1.haaveissa.......Lahti
Kerttu84.............kp 1/?? .......... tjot........1. haaveissa......Hollola
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mlä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
[color]
 
Toivottavasti laitoin kaikki oikein! Liian paljon vaihtui ykkösiä :headwall: Halaukset kaikille punaisen paholaisen riivaamille :hug: Jaksamista ja tsemppiä seuraavaan kiertoon... itse olen viikonlopun tästä pois, joten toivottavasti joku päivittelis tässä välissä!

Aurinkoista viikonloppua kaikesta huolimatta :wave:
 
Heippa kaikille!
Tosi kiva loytää muitakin päijät-hämeläisiä kuumeilijoita, eli jos tilaa riittää, liittyisin mielelläni joukkoon :) Tällä hetkellä hollannissa asustan, mutta Suomeen ja tarkemmin hollolaan muuttamassa parin viikon päästä, mies on Hollannista ja hän 28 ja minä 23 ja molemmat hoitsuja (minä kylläkin vasta tuleva) eli yk. olisi 3 ja kp11/31 eli ovisaika käsillä kohtapuoleen. No eikohän tuossa ollut tarpeeksi informaatiota =)
 
perjantai 27.6.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 22/28.......... ..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 23/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
humu82..............kp 24/27-33....yk3.........1.haaveissa......Mlä
Julietta................kp 29/37.......yk2..........1.haaveissa.......
Hilipatuinen........kp 2/29-33........yk2.........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 2/31-35.........yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 33/28-40....yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 12/29-30....yk ........2.haaveissa.....Hollola
dask...................kp 70/??.........yk1.........1.haaveissa.......Lahti
Kerttu84.............kp 1/?? .......... tjot........1. haaveissa......Hollola
lottacarita..........kp 11/31........yk.3.........1. haaveissa......Hollola/Hollanti
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mlä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
[color]


 
lottacarita tervetuloa! :D Täällä hollolassa on ihan mukavata! vaikka oonkin vasta kuukauden verran asustellu.... =)

Mie: täällä edelleen kovat nipistelyt menossa... :whistle: selkään, kylkiin ja masuun nipistelee hurjasti ja välillä taukoaa. :/ Katsellaan... 6 päivää ja pitäis alkaa menkat.
 
sunnuntai 29.6.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 24/28.......... ..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 25/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
humu82..............kp 26/27-33....yk3.........1.haaveissa......Mlä
Julietta................kp 2/37.......yk2..........1.haaveissa.......
Hilipatuinen........kp 4/29-33........yk2.........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 4/31-35.........yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 35/28-40....yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 14/29-30....yk ........2.haaveissa.....Hollola
Kerttu84.............kp 3/?? .......... tjot........1. haaveissa......Hollola
lottacarita..........kp 13/31........yk.3.........1. haaveissa......Hollola/Hollanti
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mlä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
[color]




 
terve!! Täällä olisi sitten vaihteeksi kp2... ihmeen lyhyt kierto kyllä kun oli vaan 29 päivää.. viime kierto venyi 48 päivään ja sitä edellinen 37 päivää.. Ja ei oo täti kiltisti tälläkään kertaa.. |O |O

EI muuta ihmeellistä.. vähän on tylsää kun miehen loma loppuu ja pitäisi yksinään jotain keksiä :(
Käytiin tuossa Bulgariassakin lämmmittelemässä kun täällä on niin tyhmät kelit.

Mutta tsemppiä kaikille jatkoon ja plussatuulia myöskin ++++++++++++++ :whistle:
 
julietta :hug:

Mie ite: jomoukset jatkuu! :attn: selkä- ja masunippailut on nyt myös kyljissä ja nivusissa... :eek: Huolestuttavaa. Mut nyt ei auta muu kuin katsella missä mennään.... Mitään muuta 'oiretta' en oo havainnu, et en tiiä... :/ Pieni toivonhitunen tuolla aivoissa leijuu mutta en siihen kovasti uskalla luottaa... :ashamed:
 
elinamaria niin mulla tuli noita nivuskipuja rv6.. joopa joo...

(.) nyt alkaisi sitten kahdeksas viikko, huomenna ultra, edelleen olen hirmu tyyni, parasta tietenkin toivon, mutta se otetaan vastaan mitä elämä antaa... =)
toivottavasti se pikkuinen siellä köllii..

sunnuntai-iltaa...

ai niin julietta muokkanko sun kiertopäivien pituutta vai???
 
Jennuli sähän vaan jatkuvasti nostat mun toiveita! :snotty: :ashamed: No sit jos tuun alas pilvilinnasta niin sit tuun. Ei haittaa, mä oon tottunut. Mulla on kova kallo! :LOL:

TSEMPPIÄ ULTRAAN! Pidän peukkuja et kaikki menee hyvin bd
 
elinamaria NIIN MÄ TAIDAN TEHDÄ, mutta kun kuulostaa kovin tutulta.. :/ =)
joskus lupasin jo aiemmin että otan sitten kopin, mutta jospa tällä kertaa ei tarttis... =)

(.) pönttöä tuli taas aamulla halailtua, ei kiva, mutta jospa se ultra toisi hyviä uutisia niin unohtuisi tää pahoinvointi edes hetkeksi.. :x

mukavaa maanantaita, se vetelee kesäkuu sitten viimeisiään.. multa meinaa mennä kyllä koko kesä ohi, mutta eipä haittaa..
 
maanantai 30.6.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 25/28.......... ..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 26/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
humu82..............kp 27/27-33....yk3.........1.haaveissa......Mlä
Julietta................kp 3/37.......yk2..........1.haaveissa.......
Hilipatuinen........kp 5/29-33........yk2.........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 5/31-35.........yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 36/28-40....yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 15/29-30....yk ........2.haaveissa.....Hollola
Kerttu84.............kp 4/?? .......... tjot........1. haaveissa......Hollola
lottacarita..........kp 14/31........yk.3.........1. haaveissa......Hollola/Hollanti
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mlä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
[color]






 
No niin, kp 5 mennään ja kävin tossa vähän vilkaisemassa noita ovulaatiolaskureita, mutta yritän silti vieläkin hillitä itteäni, ettei tuu suunniteltua tai stressattua. Haluaisin muutenkin pudottaa about 5-10 kg painoa, ennen ku tärppäis, joten kiire ei oo. Ei tosin haittais, mikäli tärppäis aikaisemmin. Nyt oon edennyt yhden kilon painonpudotustavoitteessa..
 
Hei taas!

mikäs Humun tilanne on? Aika jännät päivät menossa siellä! :wave:
ja entäs Mirka? Jokohan alkais plussia ropisemaan tähän pinoon?! :p

Jennuli, ehkä ei tarvii ottaa koppia tällä kertaa! :p Toivotaan! Mä näin viime yönä unta että olin raskaana... olispa se totta! :ashamed: Mut hirveen positiiviset fiilikset on tästä kierrosta kyllä. :) Jännittää aika paljon... No, ei auta kun ootella.
 
elinamaria hyvä asenne sulle =)

(.) siellä se pieni sydän sykki kovasti, kaikki oli oikein hyvin ja gyne oli aivan ihana.
paljon sai kannustusta ja tosiaan kun asiat nyt mallillaan niin aika iso kivi tippui sydämeltä..
täällä ollaan onnellisia, mutta hirmu väsyneitä ja huonovointisia, mutta silti siellä se pikkuinen oli :heart: :heart:
 
ONNEA jennuli ihanista ultrakuulumisista!! :D

Kerttu tsemppiä painonpudotusoperaatioon! b =) d

Minä istuttelin vähän perennoja! Kuuliljoja etupihalle saniaisten kanssa, takapihalle ritarinkannusta, unikkoja, ja jotain jota äitini kutsuu "hörsöksi" :D Yrttipenkki sai myös pari uutta tulokasta, selleri, oregano, ilmasipuli ja piparjuuri. :)
 
Heissuli vei vaan :wave:

Menkat jatkuu vaan jatkumistaan, en oo ees vielä jaksanut miettiä että millä viikolla sitä seuraavaksi jännälläillään kun täti jatkaa vähän turhankin pitkää vierailuaan. Sen verran höpsähdin ja kävin ovislaskuria tutkailemassa kertaalleen, mutta siihempä tuo jäi.

Viikonloppuna oli paljon puuhailtavaa ja tänään meni kotiin pääsy vähän myöhäseks kun olin jättänyt avaimet kotiin ja mies sen kerran kun ne avaimet jäi kotiin niin oli sitten laittanut ulko-oven lukkoon. (ei yleensä sitä muista välttämättä tehä) No vara-avain teillä tietämättömillä ja täytyi sitten ajella 15 kilsaa porukoille hakemaan avain. Matkalla täytyi poiketa kaverille lainaamaan purkki lapsen ruokaa ja syöttämään poika kun oli jo aivan kamalan nälissään.

Uusille tervetuloa vaan ja Jennulille jaksamista pahoinvoinnin kanssa ;)
 
tiistai 1.7.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 26/28.......... ..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 27/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
humu82..............kp 28/27-33....yk3.........1.haaveissa......Mlä
Julietta................kp 4/37.......yk2..........1.haaveissa.......
Hilipatuinen........kp 6/29-33........yk2.........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 6/31-35.........yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 37/28-40....yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 16/29-30....yk ........2.haaveissa.....Hollola
Kerttu84.............kp 5/?? .......... tjot........1. haaveissa......Hollola
lottacarita..........kp 15/31........yk.3.........1. haaveissa......Hollola/Hollanti
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mlä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
[color]





 

Yhteistyössä