Päijät-Hämeen kuumeilijat!

Mymmyryy ei käyty heinäladossa... :LOL: ovis olikin jo torstaina (ymmärtääkseni) ja hoidetiin hommat silloin ja saapi riittää tälle kierrolle. :) Jos eivät soturit löydä perille niin sitten ei. Yks etujoukko laitettiin matkaan jo keskiviikkona ja tämä pääjoukko torstaina! :LOL: Vaikka ne saattaa eksyä jos niillä ei oo kartta ja kompassi mukana..

Tänään on iskenyt ihan kamala selkäkipu! Jomottaa niin pirusti. Heti mulla tuli mieleen se toukokuussa kesken menny raskaus, kun siinäkin silloin kp18 oli tosi kovat kivut menossa...
(tänne kun kirjottaa niin mä voin tarkistaa et osuuko oikeaan tää arvailu... :p )

Kerttu, toivotaan et kierto tasoittuu pian. :)
 
kerttu tervetuloa mukaan... =)
elinamaria onko siitä työpaikasta kuulunut mitään vielä??
hyvä että on etujoukot matkassa... :LOL:

mymmyryy hienoa että kaikki mallillaan... :heart: mitäs muuta sinnepäin kuuluu???

(.) pahoinvointia 24 h.. yöllä saa nukuttua sentäs, mutta mutta... pakko sinnitellä, mittee ei tee mieli suuhun laittaa mut pakkohan se on.. tarttee vaan muistaa et se vauva sen tekee, ultra on sitten 30.6. iik... ja ihanaa.. :ashamed: :D
 
jennuli Tännepäin mualimaa kuuluu ihan semmosta mukavaa. Olo alkaa pikkuhiljaa helpottaa. Kuvotus vähentynyt roimasti, ei oo enää kuin silloin tällöin. Tissit on turbot :LOL: :kieh: , mutta mies tykkää... Väsymystä edelleen on, mutta sekin on sellasta ettei kuolema tuu, vaikka valvoisi yhdeksään. Issias vaivaa välillä ja mahaa juili, mutta se on ok, kun kohtu kasvaa kovalla vauhdilla. Pissalla kyllä täytyy käydä yölläkin, mutta se pahenee mitä pidemälle mennään... Mielialat vaihtelee minuutin välein :saint: , mä oon muutenkin niin tasanen luonne :LOL: . Mutta kaikenkaikkiaan olo on hyvä. Viikon päästä on np-ultra, ja sen kun saa menemään, niin hyvä on. Huomenna töihin kolmen viikon poissaolon jälkeen, vähän jännittää, miten mahan saa pidettyä piilossa vielä 4 vkoa. Sen jälkeen alkaa loma. Ja sitten B) B) , toivottavasti...
 
hahaa.... mymmyryy ei viitsitty kaatosateessa lähteä! Ja yhtään heinälatoakaan ei ollu maisemissa ja 20 ihmistä ympärillä niin piti unohtaa se idea! :LOL:

Mut eiköhän ne soturit tiensä perille löydä jos on löytääkseen. ;)
 
TIISTAI 24.6.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 19/28.......... ..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 20/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
humu82..............kp 21/27-33....yk3.........1.haaveissa......Mlä
Julietta................kp 26/37.......yk2..........1.haaveissa.......
Hilipatuinen........kp 29/29-33........yk2.........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 29/31-35.........yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 30/28-40....yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 9/29-30....yk ........2.haaveissa.....Hollola
dask...................kp 67/??.........yk1.........1.haaveissa.......Lahti
Kerttu84.............kp ? .......... tjot........1. haaveissa......Hollola
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mlä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
[color]





 
Kerttu Tervetuloa :wave:

"Ihanalta" kuulostaa nuo pahoinvoinnit. Voikun itekin pääsis niitä joskus kokemaan ;) Tsemppiä kaikille jännääjille! Toivotaan, että juhannus on tuottanut toivotun tuloksen :heart:
 
Hei taas!

Jennuli: ei oo viel mitään kuulunu siitä työpaikasta. Tällä viikolla oottelen saapuvaksi kutsua haastatteluun jotka pidettäis ens viikolla. Toivotaan että sellainen tulee... varmaan jotain tällä viikolla ainakin tulee ilmi. :)

ihmeellisiä kipuja mulla ollu. siis ihan menkkakipuja vaikka on kp 19. En ymmärrä. Maha ihan turvoksissa. Oviskaan ei voi olla kun ei mitään limoja tunnu olevan missään... :/

jennuli ja Mymmyryy, oliks teillä mitään vastaavia kipuja noilla kiertopäivillä? :p
 
Hei vaan!

Ei tullut menkkoja tänään joten nyt sitten ootetaan lauantaita mikä on seuraava mahdollinen tädin saapumispäivä... Mitään oireita ei löydy, paitsi väsymys, joka on ihan tappavaa. Työtkin tökkii oikein kunnolla, ahdistaa lähteä töihin, vaikka ei ole mitään syytä. :/

Mä odotan ihan hirveästi kaikkia oireita ja sitä miltä tuntui olla missäkin vaiheessa raskaana jotta voi sitten vertailla ekaan raskauteen ja niihin tuntemuksiin :) Mä kirjoitin ekan raskauden ajalta vähän jotain ylös neuvolasta saatuun vau-kirjan kirjaan. Mä en välttämättä kaipaa sitä pahoinvointia. Tarkistin just että 5+1 alko ja päätty sinne 25 viikolle se mun oksentaminen :x

Miten Mymmyryyn ensimmäinen työpäivä pitkän tauon jälkeen meni?
 
elinamaria juu mulla tuli vatsanturvotusta ja nippailuja silloin inssin jälkeen eli juuri noilla päivillä, kovat "menkkakivut" tuli silloin kp27...
toivon parasta sulle niin työ kuin vauva asiankin suhteen... =)

jemppi kyllä sä vielä pääsetkin.. =)

(.) vaikka pahoinvointi on ihan hyvä merkki, niin kyllä tää voimia vie,väsymystä ilmassa myös, huomenna käyn työterveydessä jos saisin pari vapaapäivää niin sitten alkaisikin kuukauden loma.. siltikin olen onnellinen ei sillä... :heart:
 
KESKIVIIKKO 25.6.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 20/28.......... ..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 21/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
humu82..............kp 22/27-33....yk3.........1.haaveissa......Mlä
Julietta................kp 27/37.......yk2..........1.haaveissa.......
Hilipatuinen........kp 30/29-33........yk2.........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 30/31-35.........yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 31/28-40....yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 10/29-30....yk ........2.haaveissa.....Hollola
dask...................kp 68/??.........yk1.........1.haaveissa.......Lahti
Kerttu84.............kp ? .......... tjot........1. haaveissa......Hollola
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mlä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
[color]



 
Mulla nyt siis kp 31/28-40. Testata ajattelin pe aamuna, eli kp. 33 jos ei ennen sitä mitään kuulu. Nyt kyllä alavatsaa nipistelee ja yököttää, joten tod.näk. täti tulee kylään ensi yönä.
Mut parempi sekin, kuin epävarmuus.
 
Hilipatuinen ensimmäinen työpäivä eilen meni hyvin, mulle oli laitettu vähän helpommat potilaat (eli ei siis fyysisesti raskaimpia). Menin kyllä eilen nukkumaan jo klo 18.30. Heräsin kerran vessaan ja sitten heräsin tänä aamuna klo 5.00 ja olin pirteä kuin peipponen... Nyt väsyttää taas mahottomasti ja odotan, että kello menis pari tuntia eteenpäin, että pääsis taas nukkumaan |O . Toisaalta oli kiva olla töissä, kaikki tuli halaamaan ja kyselemään vointia (eivät tiedä raskaudesta), mutta meillä on niin hyvä yhteishenki, että kaikki huolehtii kaikista. Saikulle kun jäin, niin heti tuli monta tekstaria töistä, on se kiva, että on vielä ihmisiä, jotka välittää muistakin kuin itsestään. TULIHAN SEPUSTUS :ashamed: ...
ElinaMaria mulla on ollut ihan koko ajan oviksesta saakka erilaisia mahakipuja, joten oon mahakipujen mestari... Kyllä se voi olla SITÄ...
 
Mymmyryy muistan kyllä tuon väsymyksen siitä ekasta raskaudesta! :hug:

Ja voi että sentään muahan alkaa ihan jänskättää... ja niin ku mä aattelin etten ottais mitään liiallista 'kuumeilua' nyt kesällä... :LOL: siinä sitä taas mennään! Mut valehtelematta koko ajan menkkaoloja ja selkäjomotuksia... kumpa ne oiskin jotain ihmeellistä!

Mirka1 toivotaan nyt ettei se täti tupsahda kylään!
On se kumma eukko kun aina tuppaa nokkansa sinne mihin sitä ei haluta! |O ;)
 
Kiva että mymmyryyn päivä meni kivasti :)

Täällä sitten just kun pääsin sanomasta että ei ne menkat tuu ku vasta lauantaina jos tulee niin tänään sitten aamulla tuli pientä tuhruvuotoa ja huomenna odotan tätiä sitten kyllä saapuvaksi. No eihän olisi kyllä ihme että tähän väsymyksen ja stressin sekaan haluais vauva tulla. :headwall:

Paremipi ehkä mennä nukkumaan heti kun tuo esikoinen tuolta hiljentyy niin olisi huomenna edes vähän parempi päivä :)
 
moi muruset..
hilipatuinen jos stressi olisi syy jotta vauvoja ei tuu ei meistä kukaan varmaan saisi vauvoja...
pidän sulle edelleen peukkuja ja lukitsen tädit komeroon pariksi vuodeksi, sinne samaan koppiin meni mirkan ja elinamariankin tädit... joten no hätä :D mun ja mymmyryyn tätien seuraksi...

mie oon saikulla pari päivää tosin työtervydestä sanoivat ettei raskaus pahoinvointi ja järjetön väsymys ole syy olla saikulla, sain oikein tivata asiasta... no voitin sen väännön sitten.. :ashamed: tänään aavistuksen parempi olo ja tuhosin pussillisen salmiakkia, viisas veto, ekana ei viikkkoon maistu mikään ja sitten syön pussin salmiakkia.. villiä.. :x
näin viime yönä unta et olin ultrassa ja siellä se vauva oli.. :heart: enneuni toivottavasti :heart:

nyt nuokkumaan sohvalle jalkapallon pariin.. :wave: kaikille illanjatkot ja yöt...
 
jennuli, kannattaa ennemmin hakea sitä saikkua neuvolasta, sieltä antavat helpommin kun työterveydestä. Ainakin näin oon ymmärtäny... kun ei ne ymmärrä siellä työterveydessä tota hommaa. Mut koitahan nyt lepäillä sitten. Eikös sulla ala loma nyt?
:hug:
 
Hilipatuinen; kuinka kävi? Tuliko tätsky? Toiv.ei.
Mulla täti ei ole vielä ainakaan vieraillut, tänään ei oireitakaan enää niinkuin eilen. Mutta, mutta, hyökkäähän se kuitenkin, niinkuin joka kk. Huoh.
Tekis mieli testata, mut ei haluis tippua taas korkealta ja kovaa.
En tiedä.
Huomenna lähdetään ulkomaille viikoks, olishan se kiva saada varmuus ennen lähtöä.
Vaikka jotenkin aavistus on, että täti tulee viim. vklo, ja ihana 35 asteen helteessä sit kärvistellä :(
 
TORSTAI 26.6.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 21/28.......... ..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 22/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
humu82..............kp 23/27-33....yk3.........1.haaveissa......Mlä
Julietta................kp 28/37.......yk2..........1.haaveissa.......
Hilipatuinen........kp 31/29-33........yk2.........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 31/31-35.........yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 32/28-40....yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 11/29-30....yk ........2.haaveissa.....Hollola
dask...................kp 69/??.........yk1.........1.haaveissa.......Lahti
Kerttu84.............kp ? .......... tjot........1. haaveissa......Hollola
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mlä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
[color]
 
tuulia :hug:

Niin, miten käynee Hilipatuiselle? :D

Mirka1 pidän peukkuja ettei se täti tuliskaan! Jospa se ei oo päässy pakoon jennulin komerosta!!! :LOL:

:wave: Samat olot jatkuu! Selkäjomotus vähän heikentyny mut mahanippailut jatkuu...
:/ En kyl tiiä uskallanko nyt uskoa niihin. Oireet on huijannu mua ennenkin! :kieh:
 

Yhteistyössä