Päijät-Hämeen kuumeilijat!

jennuli onnea hyvistä ultrakuulumisista!! :heart: :heart: .
(.) mulla huomena paljon pelätty np-ultra. Pikkasen ahistaa, saa nähä tuleeko uni silmään tänään ollenkaan... Toivottavasti uutiset olis iloisia tällä kertaa.
 
Ultrasta kotiuduttu.
Kaikki hyvin. Toivo on hengissä räpistelee kovasti. Otti jaloilla vauhtia kohdun seinästä ja antoi palaa... Turvotusta oli vaan 1,2 muistaakseni, joten normaali sekin. Seikkaperäisen selostuksen voi lukea odotuspuolelta km:n jälkeen plussanneiden pinosta, jos kiinnostaa. En osaa kopioida tekstiä tähän pinoon, enkä jaksa kirjoittaa samaa sepustusta uudelleen.
 
kiitos tsempityksistä! :)

On tää kyllä hassua. Päivän aikana ehin vaihtaa mieltäni monta kertaa! Oon raskaana, mut en kyl ehkä oo raskaana, oon raskaana, en oo raskaana... :snotty: :LOL:
Ja kun sitä vaan ei malta oottaa. Siitähän sen sit näkee. :)
 
mymmyryy kiva kuulla että sielläkin kaikki hyvin =)
kävin lukasemassa sun tarinan sieltä, nyt alat oikeasti hymyillä, sitä se toivokin haluaa että äitillä on hyvä olla (ei sillä että varmasti sun kokemusten jälkeen se pelko asuu aika tiukassa) mutta nyt kaikki on hyvin.

elinamarialle ylimääräisiä hyvin jännitystä kestäviä hermoja täältä lahesta päin.. :hug:
 
kiitti Jennuli! :heart:

joo... varsinkin kun sitä on kotona niin ei päässä pyöri mikään muu kuin tämä vauva-asia... :headwall: Ei millään malttais oottaa! Torstaina pitäis menkat alkaa, ja katotaan nyt millon testaan. :) Siis jos tarve ees tulee. :ashamed:

puuuh... :whistle: jos keksis vaikka jotain touhuumista niin sais ajatukset irti tästä... ei toivoakaan!
 
keskiviikko 2.7.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 27/28.......... ..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 28/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
humu82..............kp 29/27-33....yk3.........1.haaveissa......Mlä
Julietta................kp 5/37.......yk2..........1.haaveissa.......
Hilipatuinen........kp 7/29-33........yk2.........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 7/31-35.........yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 38/28-40....yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 17/29-30....yk ........2.haaveissa.....Hollola
Kerttu84.............kp 6/?? .......... tjot........1. haaveissa......Hollola
lottacarita..........kp 16/31........yk.3.........1. haaveissa......Hollola/Hollanti
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mlä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
[color]







 
jennuli nyt on pelottavin etappi ohitettu (eli se ultra). Nyt rupeaa toivottavasti helpottaan. Nyt voi alkaa nauttia tästä odotuksesta. Kivaa :flower: .
ElinaMaria kun on liikaa aikaa, niin sitä alkaa miettiä ja pohtia asioita. Mitä muuten työasialle kuuluu?
 
Hei vaan!

Tutustukaa www.alatori.com keskustelupalstaan. Asiaa Lahdesta, Päijät-Hämeestä ja vähän muustakin mielenkiintoisesta.

Täällä suunnataan uuteen kiertoon ja meininki on, että tulee jos on tullakseen. Tuntuu välillä, että tästä esikossa on tarpeeksi tekemistä sekä päälle vielä miehen hoitaminen. On tätä tekemistä jo nyt ihan riittävästi.
 
Huuiiii....
nyt alkaa jännitys nousta. :D

Mittasin lämmötkin niin oli noussu jo 36,9! Yleensä mulla normilämpö on siinä 35,8 tienoilla... :p Muuten ei oloa suuntaan eikä toiseen... Pakko ootella vielä vähän ennen ku testaan. =) Perjantaina aikasintaan. Ehkä vasta lauantaina. tai no jos huomenna alkaa menkat niin en testaa ollenkaan... :LOL:
 
torstai 3.7.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 28/28.......... ..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 29/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
humu82..............kp 30/27-33....yk3.........1.haaveissa......Mlä
Julietta................kp 6/37.......yk2..........1.haaveissa.......
Hilipatuinen........kp 8/29-33........yk2.........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 8/31-35.........yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 39/28-40....yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 18/29-30....yk ........2.haaveissa.....Hollola
Kerttu84.............kp 7/?? .......... tjot........1. haaveissa......Hollola
lottacarita..........kp 17/31........yk.3.........1. haaveissa......Hollola/Hollanti
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mäntsälä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
[color]





 
elinamaria MILTÄS NÄYTTÄÄ elämä tänä aamuna?

että se jaksaa sitten sataa, mua ei kyllä haittaa, koska sängynpohjalla on paljon inhimillisempää kun on sadetta... toivotavasti tää pahaolo alkaisi hellittää edes hieman..
sisko tulee tänään laivalta, tilasin siltä ison säkin niitä apina salmiakkeja, ne on ihanan kirpeitä, salmiakin syönti ei paras vaihtoehto mut salmiakki ja tuoremehu ainoat millä elämä tuntuu edes vähän siedettävämmältä... =)

umayya jos poikkeat täällä niin kerro miten sulla menee???? :hug:
 
Huomenta!

Joo, tää on nykyään mun aamu! Työtön renttu nukkuu melkein puoleen päivään! :LOL:

Jennuli, tämä aamu vaikuttaa ihan hyvältä! :) Lämmöt herätessä edelleen koholla, eli 36,7. :) Ihan hyvä! Selkää jomottelee vähän mut mitään muuta 'oiretta' ei sit ookkaan havaittavissa. :/ Eli ei tunnu siltä et menkat alkais mut ei myöskään siltä et olis raskaana... täytyypä kattella siis. :) Jos ei tänään tuu tätiä kylään niin voisin huomenna aamulla testata. Mulla on sellainen herkkä testi... :p
 
elinamaria edelleen sulle peukut pystyssä..asiasta toiseen, saako udella minkä alan töitä etsit???

mä ostin tänään sit mammafarkut, tiedän et tosi aikaseen, mutta mun vatsa on niin turvoksissa(osin sen mun perussairauden vuoksi) et tavis housut painaa tosi ikävästi mahaa ja se ei ole kyllä hyvästä, tunikan tai hupparin kanssa masukka ei näy eikä sen puoleen se et housut on mamma mallia, ei näytä äitiyshousuilta..ne kuitenkin tuntui paljon inhimillisemmältä jalassa, vaikka tuo maha nyt onkin muuta kuin se vauva maha, alavatsa tosin pönpöttää ja sen gyne laittoi raskauden piikkiin.. juups.. päiväunet kutsuu.. |O
 
jennuli ihana kuunnella kaikkia tommosia juttuja :heart: Ite oikein haikee mieli, ku aattelee, et vois joskus tossa tilanteessa olla... IHANAA! Nauti olosta :)

ElinaMaria Hitsi, et jännää pääsetkö tonne Päijät-Hämeen kuumeilijoiden puolelle ;)


Täällä taas täti on tulossa...isolla punaisella ferrarilla ainakin juilinnan ja päänsärkyjen puolesta :'( oi että sais joskus jäädä tulematta.. On varmasti ihan uskomaton fiilis silloin, ku ne kaks viivaa testiin pärähtää :heart:
 
perjantai 4.7.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 29/28.......... ..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 30/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
humu82..............kp 31/27-33....yk3.........1.haaveissa......Mlä
Julietta................kp 8/37...........yk2..........1.haaveissa.......
Hilipatuinen........kp 9/29-33......yk2.........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 9/31-35.......yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 40/28-40......yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 19/29-30........yk..........2.haaveissa.....Hollola
Kerttu84.............kp 8/?? ............ tjot........1. haaveissa......Hollola
lottacarita..........kp 18/31............yk.3.........1. haaveissa......
Hollola/Hollanti
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mäntsälä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
[color]







 
jemppi täytyy vaan uskoa että sä saat kokea tämän kaiken myöskin..jos mulle olisi joku vuosi sitten sanonut et ensi kesänä odotat vauvaa, olisin revennyt kyllä totaalisesti..
tai vaikka maaliskuun alussa joku olisi sanonut mulle et kesä menee sit pahoinvoiden...
tosi vaikeaa kannustaa tai lohduttaa kun tietää et ei ne sanat paljon auta siinä kohdin kun antaa kaikkensa eikä vauvaa ala kuulua, mutta mä oon mukana myös tuolla lapsettomuusketjussa ja siellä välillä saa ihmetellä miten ne ihmiset jaksaa koota aina itsensä vuosien yrittämisen jälkeen, en sillä sano että turhasta valitatte mutta jotenkin se vaan et ei saa luovuttaa..
ähh en osaa nyt ilmaista itseäni, toivon vaan et jaksatte yrittää ja yritys tuottaa tulosta mahdollisimman pian.. :hug:
 

Yhteistyössä