Päijät-Hämeen kuumeilijat!

Halitukset tädistä!!! :hug:

Jennuli ei tarvii ottaa takapakkia! :D Mä oon ihan innoissani kun alkaa uus kierto ja siippakin on nyt paremmin tavoitettavissa. Sekin vihdoin tajus että neitseellinen sikiäminen ei oo kauheen yleistä ja että meitä molempia tarvitaan siihen. :LOL:

Olipas hieno auringonpimennys! B)
 
jennuli; kaksi tyttöä ja poika löytyy. Entäs sinulla, onko lapsia ennestään?

Pienenä
vinkkinä
kaikille kuumeisille; touhuilkaa läpi kierron joka toinen pv, ovis ei voi mennä ohi! Ainakin meillä se toimi ja tokihan siihen tarvitaan oikean ajankohdan lisäksi paljon hyvää tuuriakin!
Ollaan lähdös mökkeileen, toivottavasti ei ukkonen tule illalla!
 
jemppi :hug: :'(

elinamaria mä ajttelin ensin kaikille heittää vitsinä että tää mun juttu on pyhäsikiäminen, vaan totuuden kertominen lienee parasta, ettei ala omat tarinat liikkua... ;)

mirka sellainen trio siellä =) mulla ei ole lapsia muutakuin kolme ihanaa siskon tyttöä ja kummilapsia.. ihan ihka ekaa tässä odotetaan, jännää :D

ja joo toi on ihan yleisesti annettu ohje et joka toinen päivä... ja jos ei koko kiertoa niin kuitenkin, toki onhan näitäkin että kerrasta tärppää....

jemppi ai niin kiva jos jaksat näperrellä.. =)
 
Pyhä Jennuli.... :LOL: Mistäs sä olisit raskaaksi tullut kun Marjatalla se oli puolukka, Neitsyt Marialla Jumala.... :saint: Olisko sulla vaikka maahinen tai mennikäinen käyny kiksauttamassa... :LOL:

Mirka1 joo, sehän se oliskin paras ratkaisu. Paitsi mä en ainakaan menkkojen aikaan touhua mitään... :snotty: ällöö. Viime kierron aikana tuo siippa oli vaan poissa kotoa kaikki viikot niin meni ovis ohi. :| Mutta lupas että tässä kierrossa panostetaan kunnolla peittojen heilutteluun. Ostin jopa greippimehua niin ainakin sitten huomaa milloin ovuloin. :D Ja ostin Omega3 -kapseleita ja alan tyrkkimään niitä tuolle siipallekkin. Kyllä se sota tästä taas alkaa.... :p
 
elinamaria juu taikka sitten se oli se hurja viikinki tanskan maalta...
teidän parisuhteessa olevien ei ehkä kannata yrittää edes vitsailla miehelle tuolla tapaa.. siis jos nyt olisitko ollut raskaana vaikka mies työmatkalla, tuskin olisi mennyt läpi tarina metsänpeikoista.. joo pikkuisen väsyttää... :D |O mutta onhan se ihan totta että joskus voi raskautua ihan ihme vaiheessa, selittele siinä sitten...
kiva että mieskin on nyt mukana innolla tässä kierrossa...
jeessss---- illanjatkoja
 
LAUANTAI 2.8.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria.........kp 5/28............yk7..........1.haaveissa......Hollola
humu82............kp 20/27-33..........yk4............1.haaveissa.... Mlä
Hilipatuinen.......kp 6/29-33..........yk4...........2.haaveissa...... Mlä
Jemppi...............kp 2/32...............................1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 36/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 6/31-35.........yk7..........2.haaveissa.......Hollola
Kerttu84.............kp 9/30 .............yk2..........1. haaveissa......Hollola

mukana myös:

mymmyryy,Mlä
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
mansikkatee, Lahti






[color]





PLUSSANNEET[color]



jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs


 
SUNNUNTAI 3.8.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria.........kp 6/28.................yk7..........1.haaveissa.... Hollola
humu82............kp 21/27-33..........yk4..........1.haaveissa.... Mlä
Hilipatuinen.......kp 7/29-33...........yk4...........2.haaveissa... Mlä
Jemppi..............kp 3/32..................................1.haaveissa.... Lahti
Julietta..............kp 46/37................yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79............kp 7/31-35.............yk7..........2.haaveissa..... Hollola
Kerttu84............kp 10/30 ...............yk2..........1. haaveissa.... Hollola

mukana myös:

mymmyryy,Mlä
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
mansikkatee, Lahti



[color]





PLUSSANNEET[color]



jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs




 

Yhteistyössä