Päijät-Hämeen kuumeilijat!

Heissan taas :)

Aurora Ei se korkeasaari varmaan ihan hirveesti ole muuttunut. Pentuja ei nähyt vaikka niitä mun mielesti piti olla ainakin jollain eläimillä. Kamelilla oli vasa ja villihevosillaversoja :) Kamalasti oli väkeä, me mentiin autolla ja jouduttiin jättämään tienviereen auto kun ei ollut enää parkkipaikkoja.

Kannatan Jennulin Ehdotusta uudesta pinosta. :)

Omasta navasta sen verran että tuhrua tulee ja selkää ja vatsaan pistelee, vuoto on vielä tuhrua. Olen suunnilleen maannut selälläni ja kohti kattoa ristissä :LOL:

Mymmyryylle Myös täältä vielä :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jennuli:
humu saako udella et sanoiko ne mitään siitä mistä km johtui???
hyvä että olet kuitenkin positiivisin mielin.. =)

(.) ehkä väärä paikka valittaa mutta siltikin..tää pahpoinvointi.. :'( saisi loppua jo, eikä tää kuumuus ainakaan helpota mun oloa, saas nähdä mitä töihin menosta tulee...
parempaa sunnuntaita teille.. :/ onnellinen mutta niin huonovointinen jenni...
Saa kysyä:) Lääkäri epäili jotan kromosomeihin liittyvää, eli ei ollut kaverilla ihan kaikkia eväitä repussa mukana, että olisi voinut alkaa normaalisti kasvaa. Muistutti vielä siitä kuinka yleisiä alkuraskauden km:t on. En tiedä selventikö tää yhtään

Ja perustetaan vaan uusi ketju!
 
IIK! Raskautesti näytti aamulla plussaa! Haalea viiva, mut viiva kuitenkin! Nyt kp 30/28-40. Olen tosi iloinen mut toisaalta pelottaa, et pysyykö pieni mukana (keskenmenon kokeneena)...
No, päivä kerrallaan mennään eteenpäin...
 
MAANANTAI 28.7.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 21/28..........yk6..........1.haaveissa......Hollola
humu82............kp 15/27-33..........yk4............1.haaveissa.... Mlä
Hilipatuinen.......kp 32/29-33.......yk3...........2.haaveissa...... Mlä
Jemppi................kp 23/32...........................1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 31/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 32/31-35.......yk6..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 30/28-40.......yk7...........4.haaveissa.....Nastola
Kerttu84.............kp 4/30 .............yk2..........1. haaveissa......Hollola
lottacarita..........kp 41/31............yk.3.........1. haaveissa......Hollola
mansikkatee................................tjot.........1.haaveissa........Lahti

jennan äiti..........tauolla...............................2. haaveissa......Hollola
aurora81............kuumeilun aloittamista odottamassa............Lahti
mymmyryy.........vielä jonakin päivänä haavee toteutuu :heart:...Mlä




[color]





PLUSSANNEET[color]



jennuli, Lahti, ensimmäinen











 
Mirka1 ONNEA!!! :D :heart: :heart: Mahtavaa että tulee hyviäkin uutisia tähän pinoon!!! :hug:

Hei Mansikkatee! :wave: Blogissa varmaan ollaankin jo tavattu! ;)

Jennuli jaksamisia siihen pahoinvointiin. Kyllä se varmasti pian helpottaa! :hug: Ja pysy vaan täällä meidän kanssa pinoilemassa... :D

Heitin tänään talviturkin ison tiilijärven turkoosissa vedessä.... brrr. oli kylmää. :D :D
 
tiistai 29.7.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 22/28..........yk6..........1.haaveissa......Hollola
humu82............kp 16/27-33..........yk4............1.haaveissa.... Mlä
Hilipatuinen.......kp 2/29-33..........yk4...........2.haaveissa...... Mlä
Jemppi................kp 24/32...........................1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 32/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 2/31-35.........yk7..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 31/28-40.......yk7...........4.haaveissa.....Nastola
Kerttu84.............kp 5/30 .............yk2..........1. haaveissa......Hollola
mansikkatee................................tjot.........1.haaveissa........Lahti

mukana myös:

mymmyryy,Mlä
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola






[color]





PLUSSANNEET[color]



jennuli, Lahti, ensimmäinen











[/quote]

 
mie vähän pelkistin meidän listaa, lisään sitten kiertopäiviä yms. kaikille jotka niitä haluavat--siis mukana myös rimpsussa oleville =)
mirka onnea onnea onnea... mäkään en ilman lupaa uskaltunut sua siirtää, sano kun saa... =)

hilipatuinen jos siinä tosiaan olisi taikaa, toivotaan niin =)

tuulialle myös onnea matkaan uuteen kiertoon

sitten mitä laitetaan ketjun nimeksi? ainoo vaan et mä en osaa laittaa noita värejä jos tekee listaa??? osaako joku muu? ja jos tekisi yhden listan eka sivulle mitä päivittäisi vai???
no suunnitellaan ja sitten yritetään saada se aikaiseksi...

(.)työt alkoi... kyllä oli veto pois työpäivän jälkeen, siltikin oli ihan kivaa olla töissä =)
mutta nyt tarttee taas mennä jotta ehtii bussiin ja sinne töihin, mukavaa tiistaita.. :wave:
 
Hilipatuiselle ja Tuulialle onnea uuteen kiertoon! :heart:

Mitenköhän se Mymmyryy selvisi? Oli hänellä aika rankka viikonloppu... :ashamed: :'(

Mä lähden nyt Tampereelle sukuloimaan muutamaksi päiväksi! MOIKKA! :wave:
 
ElinaMaria ja Jennuli, kai mut sitten voi sinne plussanneiden puolelle siirtää, vaikken täältä kyllä aio pois lähteä B)
Jotenkin ei vain jaksa uskoa tätä todeksi.
Oireita ei ole pientä rintojen nipistelyä lukuunottamatta.

Ja nyt taas syömään ;)
 
ElinaMariahengissä ollaan. Kirjoitin hyvin lyhennetyn tiivistelmän tapahtumista tonne km:njälkeen plussanneisiin, kun sinne viime aikoina silloin kovasti kirjoittelin. Sieltä voit käydä kurkkimassa, jos haluat. hautajaisia nyt täällä järjestetään. Hautajaiset ja tuhkan sirottelu alku- tai loppuviikosta. Aikaisintaan maanataina saamme Toivon patologianlaitokselta noutaa, mutta se on ensi viikon asia. Kiitos sinulle, että jaksat huolehtia :heart: .
 
keskiviikko 30.7.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 23/28..........yk6..........1.haaveissa......Hollola
humu82............kp 17/27-33..........yk4............1.haaveissa.... Mlä
Hilipatuinen.......kp 3/29-33..........yk4...........2.haaveissa...... Mlä
Jemppi................kp 25/32...........................1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 33/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 3/31-35.........yk7..........2.haaveissa.......Hollola
Kerttu84.............kp 6/30 .............yk2..........1. haaveissa......Hollola
mansikkatee................................tjot.........1.haaveissa........Lahti

mukana myös:

mymmyryy,Mlä
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola






[color]





PLUSSANNEET[color]



jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs













 
Mymmyryy :hug: tiedän mitä käyt läpi. :ashamed: :hug:

Mulla ihan outo kierto TAAS! :headwall: :kieh: Eilen punaista vuotoa paperiin, tänään ruskeaa limavuotoa.... sama homma kuin viimeks. Eli onko mulla nyt kp 2 vai kp 28 (vanhan kierron mukaan) vai kp 23?! |O
 
TORSTAI 31.7.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 24/28..........yk6..........1.haaveissa......Hollola
humu82............kp 18/27-33..........yk4............1.haaveissa.... Mlä
Hilipatuinen.......kp 4/29-33..........yk4...........2.haaveissa...... Mlä
Jemppi................kp 26/32...........................1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 34/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 4/31-35.........yk7..........2.haaveissa.......Hollola
Kerttu84.............kp 7/30 .............yk2..........1. haaveissa......Hollola
mansikkatee................................tjot.........1.haaveissa........Lahti

mukana myös:

mymmyryy,Mlä
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola






[color]





PLUSSANNEET[color]



jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs




 
:wave: eipä tännekään mitään kummallista. Vois kait päivittää mulle kp3. Ainakin tänään tuli taas vuotoa ja pysyn ehkä sitten paremmin kärryillä... :headwall: en ymmärrä tätä mun kiertoa lainkaan.. PÖH. :kieh:
 
Mä olen päivän huhkinut viinimarjapensaiden kimpussa ja illan keittänyt niistä mehua! Ai mun selkä :/
Tuntuu että energiaa kyllä piisais, mut kroppa sanoo sopimuksen irti :hug:
Olo ei tunnu "raskautuneelta", odottas jotain selvempiä merkkejä. Ajattelin varata ajan alkuraskauden ultraan, ihan vain oman mielenrauhan/ mielenkiinnon vuoksi.

Nyt munakkaalle!
 
perjantai 1.8.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria.........kp 4/28............yk7..........1.haaveissa......Hollola
humu82............kp 19/27-33..........yk4............1.haaveissa.... Mlä
Hilipatuinen.......kp 5/29-33..........yk4...........2.haaveissa...... Mlä
Jemppi...............kp 1/32...............................1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 35/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 5/31-35.........yk7..........2.haaveissa.......Hollola
Kerttu84.............kp 8/30 .............yk2..........1. haaveissa......Hollola

mukana myös:

mymmyryy,Mlä
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
mansikkatee, Lahti






[color]





PLUSSANNEET[color]



jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs





 
mirka itseään on välillä myös ihan hyvä halata... :D nauti nyt vielä kun olo tasainen, no sulla neljäs kierroksessa että tiedät kyllä... =) saako mirka kysyä onko sulla ennestään tyttöjä? poikia?? varmaan ketjusta voisi löytyä, mutta mutta...

elinamaria oon ihka pihalla sun kierroista vaihdoin sulle tuon yk:n nyt myös???? =) sano jos tarttee ottaa pakkia...

hei se uusi ketju osaatko sä jemppi leikkiä noilla väreillä???? ja kuvilla????

(.) viikko töitä takana, ja hengissä ollaan, kop kop, mutta olo aavistuksen parempi taas, kun vaan muistaisi ehtisi syömään tarpeeksi, kohta alkaa jo rv13 :heart: :heart: ihanaaaaaa...
nyt töihin... :wave:

eloisaa elokuuta etenkin niille muniksille ja simpoille, päästäisiin porukalla odottajiin... :D
 
Lomaa vailla olis tämä, en oo moneen vuoteen lomaa pitäny. Ajattelin et jos syksyllä pitäisin vaik palkatonta viikon ja lähtisin miehen kanssa jonnekin lämpimään. Muutenkin sen jälkeen ku lopetti pillerit on ollu pinna kireällä, välillä tulee hirveitä raivonpuuskia, jolloin tekee mieli ryhtyä äärimmäisen epämukavaksi ihmiseksi.

Mies kysy eilen et voisko noi kiukkupuuskat helpottaa sit jos tärppää, mut sen huonoks onneks ne varmaan vaan yleistyy.
 
:wave: Tänne voi laittaa kp 1. Vitsi ku ois vaan odotellu vauvaa, ni ei tarttis hirveistä kivuista kärsiä :'( Ja kyllä mä mielelläni pientä ihmettä kantaisin mukana :heart: Pahoittelut siis muillekin tädin tavanneille :hug:

Jennuli Juu, voinhan minä tässä piakkoin uutta ketjua alotella...huomenna ehtisin vähän räpistellä noiden kuvien yms. kanssa ;)
 

Yhteistyössä