Päijät-Hämeen kuumeilijat!

tervetuloa aurora! :flower:

Hilipatuinen ompas jännää... toivotaan että olis se rv 8!!! :D ei vaan... mä tiedän että se on se. Vaisto sanoo! :LOL:

Jennuli voi kun ihanaa. kohta se masu alkaa suurenemaan ja suurenemaan!!! :D

Tämä hollolan flikka ei kyllä jännäile yhtään. Mun testausta on turha odotella tässä seuraavaan kuukauteen! Tänään nimittäin niin kovat kivut tuolla vasemmalla alavatsassa ja selässä että taitaa olla ihan selvä ovis. Limaisuuttakin tuntuisi olevan jonkun verran. Ja siippa on tietysti toisella paikkakunnalla. Ärrrrrsyttäää! :headwall:
 
jennuli kun en omista autoa ja sinne on matkaa muutama sata kilometriä... :ashamed:

Mutta nyt tulee taukokierto. Ainakin voi olla rauhassa sitten loppukierrosta kun ei ole mitään jännättävää. =) voi olla ihan rauhassa. wau!
 
niin tauko voi joskus olla ihan paikallaan, saa hetken olla tarkkailematta kehoaan... =)
mullakaan ei ole autoa eikä edes ajokorttia joten en voi viedä sua pienelle kesäretkelle...
mitähän sitä ei tekisi palstakaverin vuoksi.. :D
juu nyt teetä... kuumaa sellaista =)
 
Auroralle joo tervetuloa :flower:

Mä varmaan soittelen tk:sta niitä testituloksia sitten torstaina heti, kun en tullut kysyneeksi siltä neuvolan tätskältä että soittaako ne sieltä ja kertoo vai mitä tehään. Tulokset menee kuitenkin sinne ja neuvolan lääkärin sijaiselle.

Johonkin piti kommentoida mutta enpä enää muista... Ehkä saua virkistää muistia :D :wave:
 
keskiviikko 23.7.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 16/28..........yk6..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 18/32...........................1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 26/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 27/31-35.......yk6..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 25/28-40.......yk7...........4.haaveissa.....Nastola
Kerttu84.............kp28/?? ............ tjot..........1. haaveissa......Hollola
lottacarita..........kp 36/31............yk.3.........1. haaveissa......Hollola

jennan äiti..........tauolla...............................2. haaveissa......Hollola

aurora81............kuumeilun aloittamista odottamassa.....................


[color]





PLUSSANNEET[color]


hilipatuinen, Mäntsälä, vielä haamuilijana


mymmyryy, Mäntsälä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
humu82, Mäntsälä, ensimmäinen
[color]




 
Heippa!

Tänään onkin ollut mukava päivä. oon saanu asioita hoidettua, istunut pihalla lueskelemassa, leikannut nurmikon ja tehnyt hyvää ruokaa. Nyt punaviinilasi edessä. :) Kivaa kun tuli kesä vihdoin! :D

Mitäs muut naiset pinossa? B) Ollaankos sitä kesää viettämässä? :D
 
Ihana sää B)

Tänään on tullut ulkoiltua ja paljon =) Aamusta asti on tullut oltua lapsen kanssa ulkona. Illalla olin myymässä lippuja ja kahvia kotikylän kesäteatterissa :) (Kannattaa lähteä katsomaan Mäntsälään Ohkolan nuorisoseuran Öljymäen kesäteatterin Akkaralli-esitystä ;) ;) :) )

Huomenna ajatteli jo heti ensimmäiseksi aamulla soittaa ja kysyä josko olisi ne testin tulokset tulleet... Jännittää :x

Tämä tällä kertaa :) Voimia huomiselle helteelle B)
 
Harmittaa vähän olla töissä kun on näin hyvät ilmat, mutta minkäs teet. Mulla on muuten meneillään kp28, tossa listassa on yksi päivä kadonnut jonnekin. Kävin äsken puolentoista tunnin lenkillä, painonpudotus edelleen meneillään.

Muuten tässä odottelen, että saapuuko täti, kp 26 testasin negan innokkuuttani, mut nyt oon toppuuttanu itteäni.
 
Ihana ilma kyllä ollut! Kyläiltiin, grillattiin hampurilaisia, ratsastin ja kävin pitkän lenkin koirien kanssa! Lapset lillu piha-altaassa, itsekin vähän varpaita kastelin B) En erityisesti pidä uimisesta.
Menkkakivut oli ja meni, nyt ei mitään tuntemuksia pariin päivään. Nyt kp 25, multakin päivä hävinnyt johonkin, siis listalta ;)
Nyt vois olla dpo 7-8. Millonkohan uskaltais testata? Et milloin näkys jotain? Menkkojen pitäis tulla vasta kuun vaihteessa, jos ovis oli silloin kun testit näytti. Nyt on vain toiveet korkealla, yritystä on ollut NIIIIN paljon... ;)
Ja taas tullaan sit korkealta ja kovaa alas :( :(
 
torstai 24.7.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 17/28..........yk6..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 19/32...........................1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 27/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 28/31-35.......yk6..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 26/28-40.......yk7...........4.haaveissa.....Nastola
Kerttu84.............kp29/?? ............ tjot..........1. haaveissa......Hollola
lottacarita..........kp 37/31............yk.3.........1. haaveissa......Hollola

jennan äiti..........tauolla...............................2. haaveissa......Hollola

aurora81............kuumeilun aloittamista odottamassa.....................


[color]





PLUSSANNEET[color]


hilipatuinen, Mäntsälä, vielä haamuilijana


mymmyryy, Mäntsälä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
humu82, Mäntsälä, ensimmäinen
[color]




[/quote]

 
torstai 24.7.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 17/28..........yk6..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 19/32...........................1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 27/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 28/31-35.......yk6..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 26/28-40.......yk7...........4.haaveissa.....Nastola
Kerttu84.............kp29/?? ............ tjot..........1. haaveissa......Hollola
lottacarita..........kp 37/31............yk.3.........1. haaveissa......Hollola

jennan äiti..........tauolla...............................2. haaveissa......Hollola

aurora81............kuumeilun aloittamista odottamassa.....................


[color]





PLUSSANNEET[color]


hilipatuinen, Mäntsälä, vielä haamuilijana


jennuli, Lahti, ensimmäinen
humu82, Mäntsälä, ensimmäinen
[color]






[/quote]

 
mymmyryy *sanaton* :hug: Jaksamista sinne koko perheelle :hug: :'(


Tuntuu hölmöltä jatkaa tuommoisten uutisten jälkeen, mutta ihanalta kuulostaa kaikkien kesäsuunnitelmat! Täällä vielä pieni tovi kesäloman alkuun, mutta kaipa se sieltä tulee :)
 
Lääkäri ei tänä aamuna löytänyt sykettä ultralla. Lähetti Hyvinkäälle(,jossa sama lääkäri kuin joulukuussa oli toteamassa Jussin kuolemaa), totesi Toivon kasvaneen hyvin, mutta sydän ei enää lyö. Ihmettelin jo illalla, että onpas Toivo hiljaa, kun ei potki (yleensä aloitti mylläyksen kun menin nukkumaan). Niinpä synnytys lauantaina ja todella hautajaiset sitten kun hautauslupa saadaan. Elämä on peestä...
 
Heippa!
Tulin lukemaan teidän kuulumisia ja näin vain karmeat uutiset, olen niin pahoillani mymmyryy :hug: :hug: :'( Olen sanaton.... En osaa muuta kuin koettaa virtuaalihalauksin lohduttaa :hug: Oikein hirveän paljon voimia teidän perheelle!




Hömölle tuntuu tähän perään nyt mitään kirjottaa mutta, pakko on teille muille puhallella plussia ++++ :whistle: Ja jennulille jaksuja, toivottavasti kaikki on hyvin :heart:

umayya (joka edelleen haaveilee komosesta, mutta katsotaan syksyllä uudelleen, nyt keskityn töissäkäymiseen)
 
Lainatakseni mymmyryyn sanoja Elämä on peestä, eli se veriarvo oli 1.2 eli ei todellakaan mikään iso, eli mulla on ollut se varhanen km silloin viime menkoissa, mutta nyt on kuitenkin mahdollista että olisi kuitenkin rv 4 tasan tänään menossa. Eli mulle voi listaan päivittää tälle päivälle kp 28/29-33 ja yk 3. Mahaa on sattunut välillä oikein kovastikkin nyt muutamana päivänä että saas nähä mitä se sitten meinaa... Musta tuntuu tosi turhauttavalta ajatella että on mennyt melkein kuukausi niin että saa itsekseen arpoa onko raskaana vai ei ja nyt se selviää pari päivää ennen seuraavien menkkojen alkua että ei olla. Mulla ei oo ollut hajuukaan oviksesta tai mistään muusta tässä kierrossa :ashamed:

Että tämmöistä... Vituttaa suoraan sanottuna...
 

Yhteistyössä