Päijät-Hämeen kuumeilijat!

jennuli Laita mut vaikka haamuilijaks kun en saanut eilen illallakaan vielä kotitestiin mitään tulosta... :ashamed: Muakun pelottaa niin hirveesti että tuun tippumaan kovaa ja korkeelta jos nyt alan innostumaan ennen kuin asia on täysin täysin varma.... :/ Olojakaan ei ole sitten niinku minkäänlaisia. Suostuisivatkohan ottaa vielä yhden testin verestä? :whistle: Kamalaa kun en osaa mitään muuta tehdä kuin pähkäillä että miten asian laita on. :)
 
Hilipatuinen saiskos onnitella?! :) Mä ihmettelen kyl, et miten voit olla "epätietoisuudessa", mä menisin sun tilanteessa ultraan vaikka Rovaniemelle, et saisin mielen rauhan!
Meillä elellään nyt kp 19, ovis testi näytti plussaa kp 10 ja myöskin kp 17, taas tämä 2krt/kk -juttu. Empä tiedä mihin tässä oikein voi uskoa, joten tämä kk kokeillaan nyt "joka toinen pv" -tyyliä! Hyvähän se on kun molemmat ollaan nyt lomalla, niin jaksaa :D
Eilen, elikkä kp 18, vrk toisesta ovisplussasta oli todella kovia alavatsakipuja. En tiedä sit, että oliko ovis vai oliko ehkä kiinnittyminen... tuskin ainakaan viimeisin vaihtoehto, olen jo niin skeptinen...
 
Neuvolasta en saanut enää ketään kiinni. Viimesin testi minkä tein illalla oli clearblue, yhden apteekin oman olen tehnyt ja loput on olleet rfsu:n testejä, niitäkin kävin esikoisen kaa kävelyllä ollessani nappaamassa kaupasta ja meinasin aamulla taas testata. Mun on pakko saada oikeesti konkreettisia todisteita että oon raskaana :) Yksityisille lääkäriasemillekin soittelin, ens viikoks mahdollista päästä ultraan ainakin muutamaan paikkaan, soitan maanantaina ja varaan ajan ja otan vaikka jonkin pikavipin jos en muuten rahaa mistään saa, jos ei mitään näy testissä ennen sitä =)
 
LAUANTAI 19.7.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 12/28..........yk6..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 14/32.......... tjot............1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 22/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 23/31-35.......yk6..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 20/28-40.......yk7...........4.haaveissa.....Nastola
Kerttu84.............kp23/?? ............ tjot........1. haaveissa......Hollola
lottacarita..........kp 32/31............yk.3.........1. haaveissa......Hollola

hilipatuinen.........haamuilija.....................................................mlä

jennan äiti..........tauolla...............................2. haaveissa......Hollola


[color]





PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mäntsälä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
humu82, Mäntsälä, ensimmäinen
[color]


 
SUNNUNTAI 20.7.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 13/28..........yk6..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 15/32.......... tjot............1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 23/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 24/31-35.......yk6..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 21/28-40.......yk7...........4.haaveissa.....Nastola
Kerttu84.............kp24/?? ............ tjot........1. haaveissa......Hollola
lottacarita..........kp 33/31............yk.3.........1. haaveissa......Hollola

hilipatuinen.........haamuilija.....................................................mlä

jennan äiti..........tauolla...............................2. haaveissa......Hollola


[color]





PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mäntsälä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
humu82, Mäntsälä, ensimmäinen
[color]

 
Tiedoksi kaikille Lahtelaisille että Möysän kuntokeskus Fiiliksessä voi, kesän ajan, uusi tulokas osallistua/ tutustua jumppiin viikon ajan ilmaiseksi. Kaikki siis kuntoilemaan!! =) =)

Itse olen Lahtelainen ja kirjoittelen tuolla helmimasujen09 puolella.

Zempoiä teille kaikille kovasti =)
 
MAANANTAI 21.7.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 14/28..........yk6..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 16/32.......... tjot............1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 24/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 25/31-35.......yk6..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 22/28-40.......yk7...........4.haaveissa.....Nastola
Kerttu84.............kp25/?? ............ tjot........1. haaveissa......Hollola
lottacarita..........kp 34/31............yk.3.........1. haaveissa......Hollola

hilipatuinen.........haamuilija.....................................................mlä

jennan äiti..........tauolla...............................2. haaveissa......Hollola


[color]





PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mäntsälä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
humu82, Mäntsälä, ensimmäinen
[color]
 
Mä sain neuvolasta vielä lähetteen siihen tarkempaan hormonimääritykseen :D Jes! Huomen aamulla meen otattaa ja en tiiä oliko se sitte sellanen et pitää mennä vielä ottaa se seuranta arvo, kun se neuvolan tädin sijainen ei edelleenkään ollut mitenkään hirveän kiinnostunut tästä mun tilanteesta.
 
Heh, koitetaan ryhdistäytyä B)
Mulla nyt kp 23 ja kovat menkkakivut. Siis nyt, näillä kp:llä! Ei voi ymmärtää, viime kierto oli 34 (tai jotain) ja sitä edel. 36. Kyllä kroppa on sekaisin. Onko teillä kenelläkään kokemusta niistä paljon puhutuista teroista? Tai muista hormoneista, jotka tasaa kiertoa?
Täytyy varata ens kuulle aika gynelle, huoh.
Tuntuu uskomattomalta, et kolme lasta on tullut kun on vaan ajatus ääneen sanottu, mutta neljäs onkin sitten näköjään hankalampi tapaus :|
Toki, ikää on tullut lisää, ei tässä enää kovin nuoria olla :)

Hilipatuinen; kyllä sieltäkin plussa pärähtää! Ja sano neuvolan terkalle, et tuolla tyylillä saa tyytyäkin sijaisuuksiin!
 
Heippa! B)

Mä oon tässä viettänyt aikaani Youtube-koukussa... :LOL: oon kattonu sinne laitettuja disneyn piirrettyelokuvia. :D Tarzan ja Herkules on ihan huippuja!! Sit olin mökkeilemässä viikonlopun. Muuta omaa napaa: mulla ei oo mitään hajua että millon ovis mahtaisi olla. Nyt ei tunnu siltä et olis ovis kun kp:t 14. Nyt se pitäis olla. :/ no tästä kuukaudesta tais muutenkin tulle nyt 'paussikuukausi' tuon lapsentekemisen suhteen. Ei olla oikein nähty tuon siipan kanssa kun on toisella paikkakunnalla...

Mirka1 toivottavasti enteilis hyvää tuo kipuilu! :D Ja eipä se nuoruuskaan valitettavasti tunnu auttavan sen lapsen saantiin aina. :(

 
aurora kyllähän tänne saa tulla vaikka vasta haaveilee... laitoin sut kuumeilun alkua odottamaan, nappaan pois haluat.. =)

elinamaria leijona kuningas on ihana, paras musta :D

(.) alavatsaan on tullut pikkukumpu mutta tuossa ylävatsassa on myös sellainen, kiitos makoilun ja syömisen... mutta masukka on selvästi muuttunut..
eilen aamulla oksetti pitkästä aikaa, muuten olo huono illalla, päivällä ok. eli parempaan päin... torstaina neuvola, perjantaina neuvolalääkäri... jokainen päivä on taas päivä pidemmälle raskaudessa ja olon tasoittumisessa joten onnellisin mielin täällä...

hilipatuinen ilmoittele sitten tuloksia verikokeista... vaan näinköhän sä tänään niitä vielä saat? mulla se hcg arvo lähetettiin helsinkiin ja siinä meni kaksi päivää et se tuli...
ja sano sitten kun siirrän sut puhtaasti plussanneisiin..
missä kohdin sun raskaus nyt sit on menossa? onko sulla mitään käsitystä?

no kaikille muillekin muksaa tiistai päevää... :wave:
 
TIISTAI 22.7.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 15/28..........yk6..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 17/32...........................1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 25/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 26/31-35.......yk6..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 23/28-40.......yk7...........4.haaveissa.....Nastola
Kerttu84.............kp26/?? ............ tjot..........1. haaveissa......Hollola
lottacarita..........kp 35/31............yk.3.........1. haaveissa......Hollola

jennan äiti..........tauolla...............................2. haaveissa......Hollola

aurora81............kuumeilun aloittamista odottamassa.....................


[color]





PLUSSANNEET[color]


hilipatuinen, Mäntsälä, vielä haamuilijana


mymmyryy, Mäntsälä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
humu82, Mäntsälä, ensimmäinen
[color]
[/quote]

 
Moi taas!

Olin lomailemassa ja nyt taas koneen ääressä. Täällä ei oireita suuntaan tai toiseen. Katsotaan kuinka käy.

Tänään täytyy viedä sairaalan paperit päivähoitotoimistoon, jotta tytön päiväkotiasia edistyisi. Sitten vaan odotellaan päiväkotipaikkaa.
 
Heissan vaan
Testissä käyty, mutta eivät olleet laitteneet sieltä neuvolasta kuin yhden lähetteen, mikä ottaa päähän koska jos se arvo ei oo tosi tosi koholla niin joudutaan ottaa kuitenkin se vertailu arvo. Ja jos nyt on kyse ihan alkuraskaudesta niin eihän se vielö mitään ihmeellisiä voi olla. Tulokset saan joo vasta parin päivän päästä, elikkäs sitä odotellessa. Mahaa o juilinut muutamana päivänä, että tässä sitten vaan pohtii että onko menkka kipuja vai kohdun kasvamista vai mitä. Raskaana voin olla joko rv 8 tai sitten rv 3+5 tai ihan hyvin voi olla ihan kp 26/29-33. Että silleen :) Mun elämä ei ole ikinä ollut näin monimutkaista. :whistle:

Kohta on taas vinopino testalijoita, tsemppia :D Jos mä saan tohon kunnon plussan aikaseks niin minkäs paikkakunnan vuoro on sitten plussata kun kaikki mäntsäläiset on sitten plussannut? ;)
 
hilipatuinen mulla oli toi arvo silloin rv4+2 niin 477 jos nyt oikein muistan...
sehän tuplaantuu päivässä parissa eli arvo nousee tosi nopiaan...
voisi nuo hollolanflikat alkaa plussailee.. tosin mä oon asunnut hollolassa 22 vuotta että melkein edustan hollolaa... =)
 
aurora kiiiva, ku tulit tänne :wave: Itseasiassa mäki kuuluin tonne kuumeilua odottavien puolella...kumeilla pelleillään...muutaman kerran vähän jännittäny tos alkukeväällä, mut nyt mennään vielä vuodenvaihteeseen asti...et multa vois kans alkuperäsen tjotin vaihtaa pois...mut kp:t seuraan mieluusti :LOL:

Hilipatuinen Mä ainaki täällä jännään ihan tosissani sun puolesta ;)
 

Yhteistyössä