Päijät-Hämeen kuumeilijat!

torstai 24.7.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 17/28..........yk6..........1.haaveissa......Hollola
Hilipatuinen.......kp 28/29-33.....yk3...........2.haaveissa...... Mlä
Jemppi................kp 19/32...........................1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 27/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 28/31-35.......yk6..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 26/28-40.......yk7...........4.haaveissa.....Nastola
Kerttu84.............kp29/?? ............ tjot..........1. haaveissa......Hollola
lottacarita..........kp 37/31............yk.3.........1. haaveissa......Hollola

jennan äiti..........tauolla...............................2. haaveissa......Hollola

aurora81............kuumeilun aloittamista odottamassa.....................

:hug: humu ja mymmyryy :hug:



[color]





PLUSSANNEET[color]



jennuli, Lahti, ensimmäinen








[/quote]

[/quote]

 
humu :hug:

hilipatuinen toivotaan että olisit raskaana nyt kuitenkin..

mikä ihme huonon-onnen aalto tänne iski... :ashamed:

humu ja mymmyryy mitä haluatte että laitan listaan en halua tiputtaa teitä sieltä pois, mutta kertokaa itse mikä tuntuu hyvältä...
 
Voih miten surullisia uutisia täällä oli.. humu ja mymmyryy :hug:

Omasta puolestani: kiitos kaikille tervetulo-toivotuksista ja Jennulille, kun lisäsit mut listaan. Mielelläni liityn jo joukkoonne, vaikka tosiaan me vielä kumeja käytellään näillä näkymin marraskuuhun asti. Paikkakuntana muuten Lahti.
 
perjantai 25.7.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 18/28..........yk6..........1.haaveissa......Hollola
Hilipatuinen.......kp 29/29-33.....yk3...........2.haaveissa...... Mlä
Jemppi................kp 20/32...........................1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 28/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 29/31-35.......yk6..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 27/28-40.......yk7...........4.haaveissa.....Nastola
Kerttu84.............kp30/?? ............ tjot..........1. haaveissa......Hollola
lottacarita..........kp 38/31............yk.3.........1. haaveissa......Hollola
mansikkatee................................tjot.........1.haaveissa........Lahti

jennan äiti..........tauolla...............................2. haaveissa......Hollola
aurora81............kuumeilun aloittamista odottamassa............Lahti
mymmyryy.........vielä jonakin päivänä haavee toteutuu :heart:...Mlä

:hug: humu :hug:



[color]





PLUSSANNEET[color]



jennuli, Lahti, ensimmäinen










 
Heippa!
Mahtuiskos yksi uusi tulokas mukaan? Oon 9/07 valmistunut yhteisöoedagogi Lahdesta ja mieheni on diplomi-insinööri. Meillä on nyt tjottailtu hetki. Oon taustaillut tällä palstalla varmaan jo kuukauden verran.

Mulla on heti alkuun kysymys. Elikkä mulla piti nyt lähi päivinä alkaa toiset luomumenkat, mutta kupissa ei eilen ollut kun limaa ja ihan liru ruskeaa verta. Sen jälkeen ei mitään. Musta ei tunnu siltä et ois menkat. 18 ja 22 päivä heiluteltiin peittoja. Kun olin jostain lukenut että ennen menkkojakin vois tärpätä helpommin. Nyt en tietenkään enää löydä sitä lukemaani juttua mistään.

Onko kellään muulla käyny näin koskaan? Voisko se eilinen veri olla kiinnyttimisvuotoa? Vai onko mun menkat vielä pillereiden jälkeen sekasin...
 
mansikkatee kuukautiset alkavat 14 vrk ovulaation jälkeen, eli jos sun kierto on 28 päivää ovulaatio on ollut kiertopäivänä 14...ovulaation mentyä ohi ei raskautumisen mahdollisuutta ole. ovulaatio siis voi olla joko kp12 tai vaikka vasta kp20 riippurn ihan kauan sun kierto kestää..
no juups..lisäsin sut listaan...

(.) neuvolassa kaikki hyvin, siellä se pieni kölli kun ultrattiin ja sydänäänet kuuluivat myös..onnellisen hyvä olo täällä pahoinvoinnista huolimatta :heart:
 
Humu :hug:

Itse olen ihan positiivisella mielellä kun en onneksi innostunut ennen kuin olin varma, nyt sitten jännätään että miten käy tässä kierrossa :) Tänään ei ainakaan menkat alkaneet. Testiä ei varmaan kannata tehdä ennen kuin viikon päästä jos nyt oli 1,2 se arvo ja yleisin mikä näkyy testeissä on sen 25....
 
Heippa!

Nyt sitten laskin parissakin ovulaatiolaskurissa, koska mulla sitten sellanen olis.
Kiiton Jennulille neuvoista.

Me lähdetään nyt kahdeksi viikoksi Lappiin mökille.

Kaikille aurinkoisia päiviä ja vaan plussatuulia.
 
Tervetuloa mansikkatee mukaan. Eilen testasin aamulla negan ja sit tunnin päästä tulikin täti kylään. Ei kyllä harmittanut, oli helpotus että tuli niin aikaisin.

Mulla on ollu parin viikon ajan karmeet pms-oireet, oon ollu välillä niin prkleen pahalla päällä. Nyt sitten vois käydä greippimehukaupassa ja jatkaa hyvin mielin painonpudotusta.

kp 2/ 30 yk 2
 
kerttu mä kärsin myös noista hurjista pms oireista, siihen kokeiltiin kerran lääkitystäkin mutta tuli vielä pahempi olla, siis viikko ennnen menkkoja niin sai tehdä todella töitä itsensä kanssa ettei menettänyt hermojaan jokapaikassa, yritin elää kasvispitoisella ruualla, liikkua paljon ja nukkua hyvin,mutta vaikka menkkakivut, kovat sellaiset, oli mun toinen vaiva niin kyllä aina helpotti kun ne alkoi... niitä pms oireita oli vaikeaa kestää... :ashamed:
nyt ei ole kummistakaan huolta, vielä kun tästä pahoinvoinnista pääsisi =)

aurinkoista lauantaita kaikille :wave:
 
lauantai 26.7.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 19/28..........yk6..........1.haaveissa......Hollola
Hilipatuinen.......kp 30/29-33.....yk3...........2.haaveissa...... Mlä
Jemppi................kp 21/32...........................1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 29/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 30/31-35.......yk6..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 28/28-40.......yk7...........4.haaveissa.....Nastola
Kerttu84.............kp2/30 .............yk2..........1. haaveissa......Hollola
lottacarita..........kp 39/31............yk.3.........1. haaveissa......Hollola
mansikkatee................................tjot.........1.haaveissa........Lahti

jennan äiti..........tauolla...............................2. haaveissa......Hollola
aurora81............kuumeilun aloittamista odottamassa............Lahti
mymmyryy.........vielä jonakin päivänä haavee toteutuu :heart:...Mlä

:hug: humu :hug:



[color]





PLUSSANNEET[color]



jennuli, Lahti, ensimmäinen












 
Hei vaan...

Tänään vähän tiputellut joten katsotaan nyt sitten pari päivää jos rupeaa tulemaan kunnolla.... Välillä on pientä menkkojomotusta selässä, mutta eipä se yleensäkkään ennen ensimmäistä kunnon vuoto päivää ole ihan kamalaa...

Muutoin tänään on ollut tosi vauhdikas päivä :) Aamulla olin pojan kanssa kattelee heppoja,sieltä mentiin koko porukalla korkeasaareen ja illalla käytiin vielä kattoo kesäteatteria. Poika oli ihan naatti kun päästiin kotiin. Jaksoi olla kyllä tosi hienosti siellä kesäteatterissa kun vähän meinasin että mitä tulee, mutta istuttiin sivummalla maassa ja poika sai kukkasia poimia ja välillä vähän käveltiin :)

Muttei täältä sen kummempia. :wave:
 
Heippa kaikille,

Mulle voi päivittää kp13/27-33 ja yk 4. Kävin silloin vko 6ultrassa ja saatiin lupa yrittää vaikka heti, joten yritys ja mahdollinen uusi raskautuminen tähän parasta lääkettä taitaa ollakin. Vähän kyllä teki tiukkaa tänään olla siskon pojan ristiäisissä, mutta kyllä tämä tästä :) Nyt ei muutakun toivotaan oikein paljon ++++++++ kaikille!! Onneksi viikonpäästä alkaa loma ja lähdetään lappiin vaeltamaan,saa vähän ajatuksia muualle.
 
sunnuntai 27.7.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 20/28..........yk6..........1.haaveissa......Hollola
humu82............kp14/27-33..........yk4............1.haaveissa.... Mlä
Hilipatuinen.......kp 31/29-33.......yk3...........2.haaveissa...... Mlä
Jemppi................kp 22/32...........................1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 30/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 31/31-35.......yk6..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 29/28-40.......yk7...........4.haaveissa.....Nastola
Kerttu84.............kp3/30 .............yk2..........1. haaveissa......Hollola
lottacarita..........kp 40/31............yk.3.........1. haaveissa......Hollola
mansikkatee................................tjot.........1.haaveissa........Lahti

jennan äiti..........tauolla...............................2. haaveissa......Hollola
aurora81............kuumeilun aloittamista odottamassa............Lahti
mymmyryy.........vielä jonakin päivänä haavee toteutuu :heart:...Mlä




[color]





PLUSSANNEET[color]



jennuli, Lahti, ensimmäinen














 
humu saako udella et sanoiko ne mitään siitä mistä km johtui???
hyvä että olet kuitenkin positiivisin mielin.. =)

(.) ehkä väärä paikka valittaa mutta siltikin..tää pahpoinvointi.. :'( saisi loppua jo, eikä tää kuumuus ainakaan helpota mun oloa, saas nähdä mitä töihin menosta tulee...
parempaa sunnuntaita teille.. :/ onnellinen mutta niin huonovointinen jenni...
 
Join juuri aamukahvin parvekkeella auringossa. =) On se kumma miten tuo aurinko saa hyvälle tuulelle?

Jennuli, missä vaiheessa sulla raskaus on meneillään? Millon sun pahoinvointi alko? Oletko jo kertonut töissä tai onko siellä jo arvattu? Sori nää kysymykset, mä ehkä löytäsin vastaukset tästä ketjusta mutta.. :ashamed:

Hilipatuinen Kuulostipa kivalta päivältä. Millasta oli korkeasaaressa? Mä en oo oikeesti käynyt siellä kymmeneen vuoteen ja tekis mieli mennä..Oliks mitään pentuja?
 
aurora saa kysellä.. mulla alkaa nyt rv12..pahoinvointi alkoi juhannusaattona rv6+2...
eli vielä tässä ollaan ihan normi viikoilla sen suhteen, mutta mun ongelma on lähinnä sellainen öllötys 24/7 ei niinkään oksentelu, yritän pitää mielen positiivisena koska hyvästä syystä se pahaolo on, mutta kun ei jaksa oikein tehdä mitään kun tuntuu et uni tuo ainoan helpotuksen... vaan viikkojen perusteella voi olla toiveikas että tää kohta loppuu... =)
jeps nyt uhmaan olotilaa ja lähden pakkaamaan puvun ja tanssikeikalle satamaan...

aurinkoa kaikille.. :D :wave:
 
ja tosiaan tää ketju alkaa olla jo aika pitkä että ei niitä vastauksia täältä jaksa metsästää..aloitellaanko jossain vaiheessa ph kuumeilijat 2.. vaikka niin mun kai pitäisi olla jossain muualla kuin kuumeilemassa mutta kuten aiemmin todettu olen koukussa teihin paikallisiin... :D
 

Yhteistyössä