Päijät-Hämeen kuumeilijat!

ElinaMaria :hug: Toivottavasti pian selviäis suuntaan tai toiseen...mulla sen yhden kierron jännitys myöhästytti menkkoja jotain 5 päivää, kunnes testasin negan ja seuraavana päivänä alko :ashamed: Harmitti kyllä, mutta toisaalta oli hyvä, ettei kiero venyny mihinkään mittaviin lukuihin! Toivottavasti siellä olis joko väärä nega tai sitten vaan jännityskierto, ettei olis paikat ihan sekasin :hug:

Illallinen maistui kyllä...ja punkku erityisesti ;)
 
ElinaMaria :hug: Tuo on ärsyttävää kun ei tule plussaa eikä menkkoja. Mä sain esikoisesta plussan vasta kp 48/33 veritestissä kun mulla oli ollut ovis vasta silloin kun menkkojen piti alkaa.

omaan napaan ei kuulu mitään uutta. Lääkäri käyntiä odotellessa. Mulla on koko ajan sellainen olo että tää maidon tihkuttaminen loppuu just silloin keskiviikkona ja se lääkäri pitää mua vaan ihan pimeenä kun tuun turhan takia...
 
No niin, back to Finland! Välimerellä oli sellaiset 36 lämmintä =)
Ja kuten lähtiessäni veikkasin, menkat alkavat sit siellä helteessä ja niin kävikin! Nyt on siis menossa kp 8 ja uutta yritystä taas. Kierto vaan tahtoo venyä nykyisin tosi pitkäksi (nyt oli 34) ja yritystäkin puoli vuotta takana. Kannattaiskohan mun käydä lekurissa tarkistuttamassa et kaikki ok?
ElinaMaria, toivottavasti joku ratkaisu pian tulee, epävarmuus on pahinta :(
 
kiitos haleista ja tsempityksistä! :hug:

Täällä ei menkkoja vieläkään kuulu, ja itseasiassa musta tuntuu ettei oo myöskään tulossa lähiaikoina... siis mä en tiedä miks musta tuntuu siltä, vaikka testit näyttää negaa. :ashamed: Mutta, ei vaivuta murheen suohon, oottelen tässä nyt muutaman päivän ja testaan vaikka sitten vielä kerran.

Ei auta kuin odotella... :headwall:
Nyt väsyttää ylimaallisesti, palaan huomenna asiaan. |O
 
maanantai 7.7.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 32/28..........yk5..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 4/32..........tjot............1.haaveissa........Lahti
humu82..............kp 34/27-33....yk3..........1.haaveissa......Mlä
Julietta................kp 11/37.........yk3..........1.haaveissa.......
Hilipatuinen........kp 12/29-33.....yk3...........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 12/31-35......yk6..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 9/28-40.......yk7...........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 22/29-30.......yk...........2.haaveissa.....Hollola
Kerttu84.............kp12/?? ............ tjot........1. haaveissa......Hollola
lottacarita..........kp 21/31............yk.3.........1. haaveissa......
Hollola/Hollanti
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mäntsälä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
[color]








 
tarkentaa teidän yk määriä..kun en ole hoksannut niitä vaihtaa vaikka olette lähteneet uudelle kierrolle, äsken vaihtelin sit ja jos meni pieleen infotkaa..
mukavaa alkavaa päivää ja mirkalle teretulemast kotosuomeen... :)
 
hilipatuinen, en mä usko että se pitää sua mitenkään idioottina... :hug: Se on lääkärin homma kuunnella ja uskoa! :D

Mirka voih kun täälläkin olis vähän lämpimämpi!!! Oli varmaan ihana reissu! :D

Ja ei, ei menkkoja kuulu eikä näy... :|

*muoks Niin meillä on menossa yk 5!! :wave:
 
TIISTAI 8.7.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 33/28..........yk5..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 5/32..........tjot............1.haaveissa........Lahti
humu82..............kp 35/27-33....yk3..........1.haaveissa......Mlä
Julietta................kp 12/37.........yk3..........1.haaveissa.......
Hilipatuinen........kp 13/29-33.....yk3...........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 13/31-35......yk6..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 10/28-40.......yk7...........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 23/29-30.......yk...........2.haaveissa.....Hollola
Kerttu84.............kp13/?? ............ tjot........1. haaveissa......Hollola
lottacarita..........kp 22/31............yk.3.........1. haaveissa......
Hollola/Hollanti
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mäntsälä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
[color]

 
Puuuh. Ei sitten mitään!

Ruskeaa tuhrua tuli eilen mutta niin säälittävää etten laske menkoiksi... :/ Ennemminkin se oli sellasta värjääntynyttä valkkaria. Selkäjuilinnat on loppunu. Mitään oireita ei oo suuntaan eikä toiseen. :headwall: Tänään tuli testit postissa, taidan antaa niiden odottaa torstaiaamuun saakka. :D Kun mä en uskalla tehä niitä testejä, ku niin kauan kun en tee niin voin ainakin kuvitella olevani raskaana... :ashamed:
 
Jaa.

Se taitaa olla sitten kp1. tai kp6. mistä sen nyt laskee. :/ Katsotaan miten tämä vuoto tykkää käyttäytyä ja merkitään sitten sen mukaan.

ketuttaa. Olis ollu kivaa olla raskaana, mut ei väkisin. :kieh:
No mutta, uusi kierto uudet kujeet. vaik nyt onkin sellanen olo että BLAAH. |O
 
elinamaria :/ harmin harmi :hug:

humu sulle sitten taas onnea onnea onnea... :heart: :)

(.) mä ahmin omenoita, vaikka ne on kiellettyjä mun vatsan takia... no ongelma on nyt se että kun nälkä riivaa jatkuvasti mut ainoo mikä maistuu on omena ja tee..eipä niillä nälkä pysy kurissa, odotan kyllä sitä aikaa et alkaa tehdä mieli ruokaa =)
huomenna ollaan menossa lahden öihin, pitkä ilta edessä ja tosiaan syödä pitäisi säännöllisesti eli mä olen sit varmaan se jolla on omat leivät ja omput mukana =)
pahoinvointia on nyt lähinnä iltaisin.. ei ihan kellon ympäri enää...
mieli kyllä hyvä, odotan vaan et viikot kuluu et pääsisi siihen vaiheeseen että "tunnet itsesi pirteäksi.. "

mukavaa keskiviikkoa kaikille, elinamarialle vielä rutistuksia.. :hug:
 
keskiviikko 9.7.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 2/28..........yk6..........1.haaveissa......Hollola
erityisen isoja plussatuulia meidän ellukalle :heart: :whistle:

Jemppi................kp 5/32.......... tjot............1.haaveissa........Lahti
Julietta................kp 12/37.........yk3..........1.haaveissa.......
Hilipatuinen........kp 13/29-33.....yk3...........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 13/31-35......yk6..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 10/28-40.......yk7...........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 23/29-30.......yk...........2.haaveissa.....Hollola
Kerttu84.............kp13/?? ............ tjot........1. haaveissa......Hollola
lottacarita..........kp 22/31............yk.3.........1. haaveissa......
Hollola/Hollanti
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mäntsälä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
humu82, Mäntsälä, ensimmäinen
[color]










 
onnea Humu! =)

Kiitos haleista. Tosi ärsyttävää kun ensin alkaa menkat niin kuin pitääkin, sitten ne ei alakkaan ja toiveet herää ja sit kuitenkin mäiskästään naama edellä katuun. :headwall: Tyhmä tyhmä tyhmä kroppa!!! |O

ja laittakaa mulle kp2. Ilmeisesti noita tuhruvuotoja ei lasketa mukaan ollenkaan. :/


yk6 jo. meille ei ikinä tuu vauvaa.... :'(
 
elinamariakyllä tulee ja aivan varmasti :hug: :hug: :hug:

mullehan kävi noin molempien inssien jälkeen ikäänkuin alkoi menkat ja sitten ei kuitenkaan.
ekalla kerralla sen teki hormonihoito (kiva kun lääkäri ei kertonut et menkat sen jälkeen voi olla hyvinkin niukat) ja tokalla kerralla se vauva..mutta siis olen aina ollut sitämieltä et epätietoisuus on kaikkein pahinta...

 
Nonniin on sitten lääkäri käynti ja testit takana ja tosi sekava tunnelma.... :/

Lääkäri määräsi otettavaksi kilpirauhas ja raskaustestin. Kilpirauhas testiä ei otettu kun pitää ottaa ennen kymmentä. Raskaustesti näytti plussaa, mutta siinä testissä ei mitattu ollenkaan hormonin määrää ja mulla kuitenkin oli ne menkat silloin vähän aikaa sitten. eli ei tietoa että iloitakko vaiko surra nyt sitten. Ultraan ei pääse näin kesäaikana kuulemma tälläisen takia, eikä myöskään yksityisellä ollut mäntsälässä aikoja. Helsinkiin pääsisi yksityiselle ultraan mutta eipä ole heittää tästä nyt sitten heti vajaata 200 euroa kehiin kun ollaan lomallekkin lähdössä. Neuvolassa kävin kun olin juuri menossa hakemaan poikaa vierestä hoidosta. Kuuntelivat sydänäänet ja niitä ei kuulunut eli ei ainakaan kaksia valemenkkoja ole ollut. Rfsu:n testejä kävin ostamassa että katson näkyykö niissä mitään, jos ei niin varmaan meni kesken silloin menkkojen alkaessa ja jos näkyy niin soittelen sitten neuvolaan ja varailen aikaa.... Että silleen...
 
hilipatuinen ei ole todellista.. luulisi nyt et ultraisi eihän se niin iso asia ole...
mulla maksoi täällä lahdessa ultra pikkuisen alle satasen.. jos kysyisit pääsisikö täällä?
normi gyne käynti oli silloin aiemmin 80 e ja hormoniverikoe 40 e... lahden mehiläisessä kävin...
toivottavasti kaikki nyt selviäisi..jos tosiaan on niin et on ollut vasta yhdet valemenkat.
pärjäähän siellä sekavan tilanteen kanssa :hug:
 
Hilipatuinen no ompa ihme. :hug: miksi ihmeessä ne ei ultraisi? :eek: Pitäähän se nyt selvittää et mistä on kyse! Monellahan on ollu menkat ja silti ollu raskaana. Tietysti kohdunuloinen on kans pelottava mahdollisuus... sehän pitäisi ainakin heti hoitaa ennen kun ehtii tehdä vahinkoa missään. En nyt halua pelotella... mutta sinuna vaatisin sen ultran ta menisin yksityiselle. Toivottavasti saat pian selvyyden tuohon asiaan! Tosi inhottavaa. :hug: :hug:

Minä itse: Noniin. Olen laskeutunut jälleen maan pinnalle omasta ylhäisestä vitutuksestani. ;) Hyvä ystävä kävi kylässä niin sain poristua kaikkea ulos ja jäi hyvä mieli. Tajusin myös ettei mulla oo mihinkään kiire tässä elämässä. On se kumma, siihen ei tarvii kun ihmisen joka kuuntelee ja keskustelee fiksuja ja musta tuntui kun mun aivot olis selkeytyny! :)

Kiitos teille kaikille kun jaksatte tsempata! :heart:

Niin, ja tuli taas yksi mukavan tuntuinen työpaikka, jota voin hakea. =)
Elämä voittaa jälleen. :D
 
torstai 10.7.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 3/28..........yk6..........1.haaveissa......Hollola
erityisen isoja plussatuulia meidän ellukalle :heart: :whistle:

Jemppi................kp 6/32.......... tjot............1.haaveissa........Lahti
Julietta................kp 13/37.........yk3..........1.haaveissa.......
Hilipatuinen........kp 14/29-33.....yk3...........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 14/31-35......yk6..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 11/28-40.......yk7...........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 24/29-30.......yk...........2.haaveissa.....Hollola
Kerttu84.............kp14/?? ............ tjot........1. haaveissa......Hollola
lottacarita..........kp 23/31............yk.3.........1. haaveissa......
Hollola/Hollanti
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mäntsälä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
humu82, Mäntsälä, ensimmäinen
[color]








 
ElinaMaria :hug: kyllä se siitä. Onnea työnhakuun.
Humu :flower: :heart: onnea kovasti.
hilipatuinen Kyllä Mäntsälässä on kesäaikanakin yhtenä päivänä viikossa ihminen, joka ultraa. Varaa neuvolan kautta aika, niin saat varmemmin (nimim. niin mäkin tein). Ja kohta sen vakituisen lääkärin lomakin loppuu, joten varaamaan rohkeesti, mutta tuiman päättäväisesti aikaa.
jennuli mikä on vointi?
(.) väsyttää, väsyttää ja loman alkua odotellaan kieli pitkällä. Tultiin justiinsa itiksestä shoppailureissulta. Anttilassa oli tarjous alennetuista sai ota 3 maksa 2 periaatteella. Löydettiin lapsille vaikka mitä (ihan perusvaatteita). Lapset halusi Raxiin syömään, en edes muista, koska oltais raxissa oltu, mutta ainakin se kasvispizza oli hyvää ja ne salaatit :p . Paitsi mulle kyllä uppoo mikä tahansa ruoka hyvin tällä hetkellä, ehkä vähän turhankin hyvin :ashamed: . Vaa'alla en edes uskalla käydä. Makeeta en oikeestaan syö, mutta suolanen uppoo...
 
Mymmyryy Mä kävin neuvolassa ja sieltä sanottiin että tämä sijainen ei tee tälläisiä ultrauksia. Soitin terveyskeskukseen ja sieltä se hoitaja kävi selvittämässä asiaa ja ei. Soitin myös hyvinkäälle että jos sinne pääsisi mutta ei. Käskivät soittaa terveyskeskukseen.

Testasin eilen illalla toisella niistä rfsun testillä negan joten voi olla että oli sellainen aikanene km. Huomen aamuna testaan vielä ja katon mitä se sanoo sitten luovutan. Jos oikein alkaa ahdistaa niin kai jostain päin lappia löytyy yksityinen joka ultraa ensiviikolla.

Väsyttää, vituttaa, kurkkua särkee ja itkettää eli tää painuu pehkuihin. :kieh:
 

Yhteistyössä