Päijät-Hämeen kuumeilijat!

Iltaa!

mulla tänään kp1! :wave: vuoto alkoi lähes kellontarkasti ennen kymmentä - kuten aina! =) Ainakaan se ei petä!! :LOL:

Ihan hyvällä mielellä täällä ollaan, tottakai vähn harmittaa mutta uuteen kiertoon vaan! :) Mä olenkin aina kuvitellut itselleni kesävauvan! ;)
 
hitto vie, minkä ihmeen tiirikointi firman jäseniä ne teidän tädit on, mä lukitsin ne sinne komeroon kyllä niin hyvin... :ashamed:

elinamaria hö silti, mutta jännä silti ne sun oireet, ihan samat kuin mulla melkein...
hyvä kuitenkin et oot ihan ok. laitoin sulle et tänään sit kp2... joops...

täällä nautittu aikainen aamiainen ja nyt takas nukkuu... |O
 
vai sellaisia elinamaria...

mä en kestä tätä oloa, joka päivä menee vaan siihen kun saa sinnitellä hetken kerrallaan,
ei jaksa tehdä mittee eikä kamalasti pysty lähtee minnekkään--- no ei auta muu kuin toivoa et alkais edes pikkuisen hellittää... ja alkaahan se, ajan kanssa.. =) :ashamed:
 
meenpäs ostamaan yhden aconin herkän apteekista ja testaan huomenna aamulla jos ei niit menkkoja ala kuulumaan. Tilaan varoiks viel netistä muutaman... joku tässä nyt on takana.... Niin, KN on muuten kaukana takana, ja sormeen ei jää muuta kun ruskeeta tuhrua. Noh... ootellaan nyt sitten.

Jennuli kyl se pian helpottaa. Paitsi mulla sillon viimeks se väsymys lakkas vast jollain rv 16 paikkeilla... :hug:
 
ElinaMaria Mä jännään sun puolesta kanssa =)

Mä soitin lääkäriin ja sain ajan ens keskiviikoks kun mua kiinnostaa tietää että mistä tää "maidon" tiputtelu johtuu ja voiko se sitten vaikuttaa jotenkin mun raskautumiseen. Mulla heittää mieli tosi paljon hepsankeikkaa kun olen mukamas voinut pahoin tässä parina aamuna :LOL: Ihan kuin olisikin mahdollista. Tosin serkkuni oli jo aika pitkällä raskaana ennenkun sai tietää yllättäen odottavansa vauvaa samoiten Mummini on tätiäni odottaessa ainakin neljännellä kuulla. Menkat tulleet ainakin jotakuinkin normaalisti kummallakin, mutta ei pidä antaa oman mielikuvituksen liikaa laukata :)

Lomaa oottelen ihan hirveesti, ens viikko vielä pitäisi jaksaa töissä ja sitten olisikin 2 viikkoa lomaa :D

 
millä testillä teit elinamaria?

(.) "mun" ihanassa mukavassa kerrostalossa on tasan kaksi vuokrakämppää ja toisen niistä on vallannut pariskunta jotka ovat tapelleet koko tämän ajan eli 5 vuotta minkä oon tässä asunut, sinne on soitettu poliiseja, ne on saanut kasan varoituksia, mutta ei se vuokraisäntä välitä yhtään vaikka isännöitsijä sille sanoo..viimeinen keino on asunnon pakkolunastus, eli oikeuteen meno, eikä sekään kiinnosta, mutta mitä hiton järkeä on tollaisessa parisuhteessa, joka valvottaa naapureitakin yömyöhään.. pläähh...
mun pahoinvointi on muuttanut muotoaan nyt se on pahin päivällä ei niinkään heti aamusta, ja yöllä ei kannattaisi herätä silloin velloo kanssa... mutta juu eilen viikkasin kaikki pienet vaatteet joita oon sortunut ostamaan niin sellaiseen laatikkoon siellä niiden sopii nyt odotella helmikuuta.. =)
vielä vuodatusta mä olisin ollut tänään viisi vuotta naimisissa jos ei oltais peruttu häitä, mutta hyvä näin, ei siitä olisi mittee lopulta tullut =)
 
jennuli tein sellaisella kotitesti.fi:n liuskatestillä, herkkyys 10. Et olis sen kait pitäny näkyä.Mut kyl mä tiiän et jotku plussaa myöhemmin, et ei sen puoleen. :/ Mut ostin nyt Apteekin oman raskaustestin, teen sen huomenna aamulla... äsken tyhjensin taas kuukupin, jonka olin yöksi laittanut varmuuden vuoksi, niin siellä oli vain kirkasta valkkaria... :| toiveet herää taas... :ashamed:

Ompas inhottavaa toi että on levoton asunto! :(
Mut onneks sä teit sillon viis vuotta sitten oikean valinnan. =) Jaksamista sinne! Muista pitää jotain keksejä aina laukussa mukana jos paha olo yllättää niin voit sitten niitä napsia!
 
mä oon kuullut et noi kotitestin testit ei olisi niitä luotettavampia...???
itse käytin clearbluen testejä niin nega kun plussa kiertoonkin...

juu siis talossa asuu ihania vanhoja setiä, ja pariskuntia ja sit nää yhdet.. ihme touhua.. =)
joo tarvii olla aina varustus mukana, tänään yritän saada itseni siirrettyä sinne hollolaan, sinne kun tulee niin on tunne et on kotona, no kai se on sitä kun yli 20 vuotta siellä asui ja porukat asuu vieläkin =)

mukavaa päivää, taidan päivittää vielä ton listan.. =)
 
lauantai 5.7.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 30/28.......... ..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 2/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
humu82..............kp 32/27-33....yk3.........1.haaveissa......Mlä
Julietta................kp 9/37...........yk2..........1.haaveissa.......
Hilipatuinen........kp 10/29-33......yk2.........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 10/31-35.......yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 41/28-40......yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 20/29-30........yk..........2.haaveissa.....Hollola
Kerttu84.............kp 9/?? ............ tjot........1. haaveissa......Hollola
lottacarita..........kp 19/31............yk.3.........1. haaveissa......
Hollola/Hollanti
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mäntsälä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
[color]









 
jennuli, mä en oo kuullu mitään niitten luotettavuudesta... onks siitä ollu puhetta jossain vai? :eek: No, oli miten oli niin nyt vaan ootellaan. Huomenna testaan, kun jos oon raskaana niin se hormoni nousee kyllä sunnuntaihin sen verran et pitäis näkyä jos on näkyäkseen. Toivon vaan ettei kyseessä ole esim. kysta? Eikös se oirehdi samalla tavalla? :ashamed:
 
kp 10 ja huono olo.. TOsin kyllä eilisellä juhlimisella itseaiheutettu. Mulla on sellanen elämän filisofia nyt, et vedän kaikkee mitä sit jos tärppää ei voi enää käyttää. Alkoholia en niin jaksa pahemmin, mutta energiajuomia kylläkin. Otin kaksi vitamiinitablettia, jos ne helpottais oloa nopeammin.

ElinaMarialle peukutuksia, jos vaik oiskin jotain..
 
juu...mut voi taas lisätä uuteen kieroon... kp2 tulikin odotettua nopeammin..eilen iltapäivällä alko töiden päätteeks..No, mut tänään sai ainakin oikein hyvällä omalla tunnolla tehdä miehen kanssa loistoruokaa ja ottaa lasin punkkua :LOL:

Tsempit muille jännääjille!! Elinamaria..edelleen sua jännäilen jos testi ois vaikka rakoillu tai jotain ;) Niin ja Jennulille jaksuja pahoinvointiin jua naapureihin kanssa!!... :hug:
 
Kiitosta kaikille peukutuksista ja tsempeistä! :wave: Ei vieläkään merkkiä tädistä. Huomenna aamulla testiä kehiin. Mut jos se on nega niin mitäs sitten?! Pöh. :eek:

Jemppi punkku on hyvää... :D
kerttu se on oikea asenne!!! :LOL:
 
elinamaria mitäs jos sä vaan odotit ja toivoit niin kovasti sitä raskautta, et kroppa siksi sekaisin??? mulla on stressin takia jäänyt menkat kahteen kertaan tulematta.... :ashamed:
paljonkos sulla oli edelliset kierrot pituuksiltaan????
tai sitten se vaihtoehto vielä et sun raskaushormoni kohoaa vaan niin hitaasti..
voithan sä aina mennä labraan otattaa sen verikokeen niin näet vähän niitä hormoni arvoja sitten????
yritähän nyt jaksaa epävarmuuden kanssa... :hug: :hug:
 
sunnuntai 6.7.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 31/28.......... ..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 3/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
humu82..............kp 33/27-33....yk3.........1.haaveissa......Mlä
Julietta................kp 10/37...........yk2..........1.haaveissa.......
Hilipatuinen........kp 11/29-33......yk2.........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 11/31-35.......yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 42/28-40......yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 21/29-30........yk..........2.haaveissa.....Hollola
Kerttu84.............kp11/?? ............ tjot........1. haaveissa......Hollola
lottacarita..........kp 20/31............yk.3.........1. haaveissa......
Hollola/Hollanti
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mäntsälä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
[color]









 
jennuli, ei mulla kyllä oo mitenkään ollu normaalia enemmän odotuksia tän kierron kanssa.. mut voi olla tietty. Mut silti mä ihmettelen sitä torstain vuotoa. Kun ne menkat alko ajallaan, mut ei alkanutkaan. :/ Mulla on myöhästyny menkat viikolla, mut sillon oli varmaan ovuloimaton kierto. Ja tää ei voinu olla sellanen kierto kun niin selvät oviskivut yms oli. :|

Mut en tiiä. Oonhan mä joo kuullu et joillain se nousee hitaasti ja joillain on näkyny vasta verikokeessa mut ääääh. en usko. :)

Tulis nyt vaan plussa TAI menkat. Molemmat olis tervetulleita. Mä oottelen vielä ens viikon ihan rauhassa, kattellaan mitä tapahtuu. jos ei ala viikonkaan päästä kuulumaan mitään merkkiä, niin sitten vissiin pitää ottaa yhteyttä gyneen. :ashamed: PAH.
 

Yhteistyössä