Päijät-Hämeen kuumeilijat!

Mymmyryy höh mikä lääkäri!! :eek: toivotaan että kyseessä olisi vain harmiton vuoto ja harmittomat kivut. Oon mä jostain lukenut että ne liitoskivut ja kasvukivt saattaa olla pahojakin? Tsemppiä ja mä pidän sormet ristissä!! :hug:

Toivottavasti Julietta tuo reissulta tuliaisia! Ja en tarkoita mitään satiaisia!! :LOL:
olipas hauskaa... oma vitsi paras vitsi.... :saint:

Mikäs on jennulin olotila?

Minä kävin kelan tätiä moikkaamassa. Kelan täti oli ihan kiva mutta voi itku sentään kun mä vihaan noita työkkärin ja kelan juttuja!!! :headwall: kun saiskin töitä niin ei tarttis enää niitten kanssa pelata!!
 
Heipparallaa!
Neuvolasta terkkuja! Oli nopee ja mukava käynti, koska terkalla oli kaikki mun marraskuun tiedot ja eihän ne oo mihinkään muuttunut. Terkkarikin sanoi mulle, että on helppo tapaus kun kaikki asiat vielä muistissa, ei tarvinnut niitä ruveta kertailemaan. Me höpistiin muistakin asioista. Mahakipuihin ei ole vieläkään mitään kummempaa syytä, ne vois olla paremminkin suolistoperäisiä tai jotain... Jos ne äityy niin menen suoraan OIKEALLE lääkärille sairaalaan klo 22, (siellä sentään päivystävä naistentautien lääkäri), kun yöpäivystys alkaa.
ElinaMaria Onnea työnhakuun. Toi sun vitsi sai kyllä mutkin hymyilemään
:LOL: .

KIITOS KAIKILLE TSEMPEISTÄ! OOTTE MAHTAVIA, EN TULIS TOIMEEN ILMAN TEITÄ!!! :flower:
 
(.) nyt auttekaa mua eli kyse on hcg arvosta...
eli mulla se oli rv 4+3 niin 477,
onko tarpeeksi korkea, millaisia arvoja teillä muilla aiemmin ollut?????
lapsettomuusklinikka kesätauolla ja mä pällistelen täällä tätä labravastausta, eikä neuvolastakaan enää tavoita ketään...
eli kellään tietoa... ??? jotain linkkejä löysin ´ja niissä toi meni hienosti viitearvoihin mutta kaikki tiedot tosi epämääräisiä..arvohan nousee tosi nopeasti eli 1.5 kertaistuu päivässä... mutta jos osaatte autta niin kiva,

mymmyryy ärsyttäviä lääkäreitä... mutta hyvä et sain yön nukuttua, mulla vatsanippailee iltaisin mutta muuten olen elämäni kunnossa =)
 
Lauantai 14.6.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 9/28.......... ..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 10/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
Julietta................kp 16/37.......yk2..........1.haaveissa.......
Hilipatuinen........kp 19/29-33........yk2.........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 19/31-35.........yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 20/28-40....yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 26/29-30....yk ........2.haaveissa.....Hollola
humu82..............kp 45/27-28....yk2.........1.haaveissa......Mlä
dask...................kp 56/??.........yk1.........1.haaveissa.......Lahti
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mlä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
[color]
 
Terve! Viikko se taas vierähti vauhdilla ja suurinpiirtein puoliunessa. Koneella ei ole huvittanu edes käydä,vähän maassa/väsynyt oon ollut. Taidan tulla vanhaks kun 3 peräkkäistä iltamenoa suoraan töistä oli liikaa :whistle: Ja nää ilmat on ihan hanurista. Laiharikin mennyt persiilleen tän viikon :ashamed: Anteeksi valitus...
Eikä oloa helpota yhtään noi futiksen em-kisat,joita mies katsoo joka ikinen ilta,2 peliä lähes putkeen :kieh: Tämän kuun kestää kisat. Heinäkuu ollaanki sitten lomalla,ja onneksi on lähes kaikki vknloput jo ohjelmaa täynnä (vain mulla kylläkin)...

ONNEA Jennulille :flower: varsinkin varmaan jännää kun ensimmäinen!

En halua pelotella ketään mutta kerronpa mitä ystävälle kävi synnytyksen kanssa (PHKS). Ystävä on n.150cm pitkä. (tämän pituiset pitäisi aina laittaa synnytystapa-arviointiin). Raskaus meni 2vk yli ja painoarvio vauvalle oli yli 4kg. Kysyin sitten että eikö edes puhuttu keisarinleikkauksesta, no ei puhuttu. Olivat sanoneet että mahtuu alakautta... 2päivää ennen LA:aa meni vedet ja menivät sairaalaan,LA-päivänä yrittivät käynnistää ja lääkäri kysyi ystävältä olitko synnytystapa-arvioinnissa. Eihän ystävä ollut ja lääkäri sanoi että ehdottomasti olisi pitänyt! Lääkäri totesi ettei vauva ainakaan näin tule ulos,ja sektioon meni!!! Epiduraalin kanssa tehtii sektio,mutta isä ei päässyt mukaan.
Kaikki meni loppupelissä hyvin,eikä ystävä ole katkera tai vihanen...mutta mä olen ystävän puolesta vihanen koska olen 153cm pitkä ja olin arvioinnissa,vaikka meidän likka oli n.3kg... Eli en alkuunkaan uskonut että syntyis alakautta tää ystävän vauva.

Vauvaa meillekin kaivattais,ainakin minä ja neiti 2v. Tahtoo jo aloittaa touhut ;)
 
Mä tarviin nyt apua eli tilanne tälläinen

Mä olen nyt kyllä todella ymmälläni :eek: Eilen illalla kun tulin saunasta niin tulin puristaakseni oikeaa rintaani ja siitä tuli Maitoa :eek: :eek: Ja aamulla tulee myös. Testin tein rfsu:n ja se oli nega. Eli missäköhän mennään osaako joku auttaa? :)
 
onko halukkaita päivittäjiä tähän pinoon, minä poistun hetkeksi tältä palstalta..
tulen takaisin kunhan alkaa olla taas ajankohtaista..
kiitos kaikille kanssapiinailijoille! ja lämmintä ja aurinkoista kesää!
 
mymmyryy kiitos ja kyllä mä välillä käyn täällä, mikään ei ole poissuljettua, tällä hetkellä tilanne on vaan sellanen että kaikki on solmussa.. tarviin aikaa ja paljon.

oikein paljon plussatuulia teille kaikille ++++ :whistle: piinailijoille..
te olette kyllä ihan ylivetoja :heart: :hug:

jos joku alkaisi jossain vaiheessa listaa päivittää.. voin siihen saakka kyllä päivitellä kunnes joku löytyy
 
Sunnuntai 15.6.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 10/28.......... ..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 11/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
Julietta................kp 17/37.......yk2..........1.haaveissa.......
Hilipatuinen........kp 20/29-33........yk2.........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 20/31-35.........yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 21/28-40....yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 27/29-30....yk ........2.haaveissa.....Hollola
humu82..............kp 46/27-28....yk2.........1.haaveissa......Mlä
dask...................kp 57/??.........yk1.........1.haaveissa.......Lahti
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mlä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
[color]
 
umayya no hö hö... harmitus... toivottavasti asiat järjestyy... :hug: :D eiköhän näitä ketjuja ala joku päivittää jos sie et ole paikalla.. älä huoli... mutta toivottavasti tavataan täällä vielä.. sinäkin olet yliveto... :heart:
 
Moi vaan!

Tuohon synnytystapa-arvioon, että minulle sanottiin jo ensimmäisellä lääkärineuvolakäynnillä, että menen synnytystapa-arvioon. Pituutta minulla on 140 cm ja arviossa todettiin, että vauva olisi mahdollisesti mahtunut alakautta. mutta eivät halunneet ottaa riskiä. Toivon, että kyseessä on ollut neuvolan moka, kun ei ollut päässyt arvioon vaikka pitäisikin.

Täällä on tilausta laitettu menemään oikein ahkerasti. Täytyy vielä muutaman kerran laittaa ja sitten alkaa jännäämään ilman paineita tulosta.
 
Maanantai 16.6.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 11/28.......... ..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 12/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
Julietta................kp 18/37.......yk2..........1.haaveissa.......
Hilipatuinen........kp 21/29-33........yk2.........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 21/31-35.........yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 22/28-40....yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 28/29-30....yk ........2.haaveissa.....Hollola
humu82..............kp 47/27-28....yk2.........1.haaveissa......Mlä
dask...................kp 58/??.........yk1.........1.haaveissa.......Lahti
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mlä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
[color]
 
Tuulia79 niin neuvolahan noita taitaa hoitaa,en muista enää...vissiin tilaavat sairaalasta ajan ja sairaalasta tulee kirje.

Mun synnytyshän olikin ihan oma shownsa silloin,niin sanoivat että seuraavan kohdalla pitää huomioida se ettei saaneet puudutettua mua. Kyllä mua kovasti jo nyt mietityttää kuinka seuraavan synnytän. Ei voi edes olettaa että olisi pieni kuten esikko,koska mies tosiaan 183cm pitkä. Ja eniten pelottaa se jos todellakin joudun synnyttämään alakautta :|
No,siihen voi mennä aikaa,toivottavasti ei paljon yli vuotta kuitekaan.
Tuon listan tiedot on edelleen oikein,huomenna odotan menkkojen alkavan :kieh:
Syömishimot on viime viikolla ollu aivan järkyt,mopo karkasi todella pahasti ja kauas...kiloja ei kuitekaa tullu ku reilu 1kg alimpaan tulokseen :) Nyt koitan päästä takasin ruotuun,mutta pirun juhannus tulee jo perjantaina.

Päivän jatkoja kaikille,sekä tärppionnea yrittäjille =)

umayya :hug: elämä osaa toisinaan pistää kaiken sekaisin,eikä tarvita aina isojakaan juttuja. Toivon että pääset jaloillesi,ja asioillahan on lähes aina tapansa järjestyä. Voimia!
 
Heippa!

Umayya, toivottavasti asiat järjestyy! :hug:
Tuulia, sinäpäs olet simpsakka... 140 cm? :)

Minä oon juhlinut synttäreitä tässä viikonloppuna... oli vähän surullista kun pisti miettimään taas sitä LA:ta joka olis ollu nyt perjantaina. :( Noh, mutta elämä jatkuu. Ovista pukkaa Juhannuksena ja ollaan varmaan mökkeilemässä isossa porukassa niin voi olla ettei tässä kierrossa päästä kunnolla yrittämään.

En viitsisi mihinkään puskiin kirmata kuitenkaan.... ei mussa niin paljon seikkailuhenkeä sentään oo!!! :LOL: :LOL:
 
elinamaria juu puistikkoon vaan, varo muurahaisia ja koiria ulkoiluttavia ohikulkijoita.. :D

mymmyryy :wave: täällä ollaan... missä ketjuss sie oot odotus puolella? mä siellä helmimasuissa. tosi kovasti väsyttää, vatsa on ilmapallo ja tissit ovat turbotissit...
olo olisi ihan hyvä jos vatsa ei päättäisi joka toinen päivä olla toimintalakossa ja joka toinen päivä toimia senkin edestä, mullahan on krooninen sairaus tuolla suolistossa, joten tämä pitänee nyt vain kestää.. :| mieli on kyllä hyvä, olo kuitenkin epätodellinen ja niiiinnn väsynyt.. kuuluu vissiin sekin toiminkuvaan, mitä sinulle kuuluu???
 
JENNULI!!
Mä kirjoittelen pääsääntöisesti km:n jälkeen plussanneisiin. Siellä on paljon kohtalotovereita ja ne osaa auttaa silloin kuin sitä eniten tarvii... Tammikuisiin kirjoittelen myös, mutta ehkä hieman vähemmän enkä ehkä ihan kaikkia syvimpiä tuntojani.
Mahaa juilii edelleen aaltoilevasti. Ja heti, kun olo on liian hyvä iskee kamala paniikki :ashamed: . Et silleen. En mä ollut tällänen kun noita kahta höpöä odotin. Kyllä nää sen jälkeiset kokemukset on tehnyt musta heikkopään... Viiminen ylimääräinen ultra ois ensi viikon maanantaina näitten kipujen takia. Ahdistus-käyrä nousee myös kun kuolleen pienen la lähestyy ja myös np-ultra, jossa saimme viimeksi huonoja uutisia :ashamed: . Maha on pullahtanut esiin ja sitä on enää vaikeaa peitellä (kun ei sitä saa vedettyä enää sisäänkään). Oisin halunnut ainakin viikon verran vielä säilyttää salaisuuden.
Väsymys kuuluu asiaan, mulla se on nyt tänään ollut hieman helpompi, en oo nukkunut päikkäreitä, kun oli niin vauhdikas päivä. Tissit on mullakin kasvanut ihan omiin luokkiinsa, mies tykkää :LOL: :LOL: .
Sekavaako, ei suinkaan B) .
 
Tiistai 17.6.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 12/28.......... ..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 13/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
humu82..............kp 14/27-33....yk3.........1.haaveissa......Mlä
Julietta................kp 19/37.......yk2..........1.haaveissa.......
Hilipatuinen........kp 22/29-33........yk2.........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 22/31-35.........yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 23/28-40....yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 29/29-30....yk ........2.haaveissa.....Hollola
dask...................kp 59/??.........yk1.........1.haaveissa.......Lahti
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mlä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
[color]
 
Moi vaan!

Joo, olen tälläinen nykyajan ala-astelaisen kokoinen ja vähän pulleahko. Välillä naurattaa ja välillä itkettää kommentit mitä kuulee kylillä. On vaan toivottava, ettei tyttö kiinnitä huomiota huuteluun vielä pitkään aikaan.

Siitä synnytystapa-arviosta, että neuvolalääkäri laittaa lähetteen siitä äitiyspolille siinä raskauden keskivaiheilla olevan lääkärikäynnin jälkeen. Tutkimukseen kutsutaan noin neljä viikkoa ennen laskettua aikaa ja päksistä sai vastauksen aika pian. Muistaakseni tutkimus oli torstaina ja tiistaina sai vastauksen osaston kokouksen jälkeen.
 

Yhteistyössä