Päijät-Hämeen kuumeilijat!

Heissan vaan kaikille :wave:

Mulla on ollut kone rikki joten pakollinen netti pimento.Toisaalta en ole hirveästi jaksanut kuumeilla kun tuo esikoinen jaksaa heräillä öisin ja miehestä ei ole oikein tueksi kun sanoo vaan että kyllä se sitten joskus alkaa nukkumaan, mutta se ei paljoa auta jos nukahtaa työmatkalla rattiin. Muutenkin kun on väsynyt niin ei sitten mistään muustakaan tule mitään joten vähintään 1 riitä per päivä....

Hauskoja rentotumishetkiä joilla niitä oli suunnitelmissa =)

Tämä taitaa lähteä yksinään jupisemaan ulos :) :wave:
 
Lauantai 7.6.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 2/28.......... ..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 3/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
umayya..............kp 3/31-38..........yk4.........3. haaveissa.......Kärkölä
Hilipatuinen........kp 12/29-33........yk2.........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 12/31-35.........yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 13/28-40....yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 19/29-30....yk ........2.haaveissa.....Hollola
jennuli................kp 27/27-29.....yk2..........1.haaveissa.......Lahti
humu82..............kp 38/27-28....yk2.........1.haaveissa......Mlä
dask...................kp 49/??.........yk1.........1.haaveissa.......Lahti
Julietta................kp 51/37.......yk1..........1.haaveissa.......
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mlä, kolmas
[color][/quote]

 
Sunnuntai 8.6.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 3/28.......... ..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 4/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
umayya..............kp 4/31-38..........yk4.........3. haaveissa.......Kärkölä
Hilipatuinen........kp 13/29-33........yk2.........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 13/31-35.........yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 14/28-40....yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 20/29-30....yk ........2.haaveissa.....Hollola
jennuli................kp 28/27-29.....yk2..........1.haaveissa.......Lahti
humu82..............kp 39/27-28....yk2.........1.haaveissa......Mlä
dask...................kp 50/??.........yk1.........1.haaveissa.......Lahti
Julietta................kp 52/37.......yk1..........1.haaveissa.......
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mlä, kolmas
[color]
 
jennuli oli oli :D mikähän siinä on että aina kun pääsee kuulemaan hyviä keikkoja livenä, ei meinaa päästä sieltä pilvilinnoista enää millään takasin :whistle: on se vaan niin mahtavaa :)
mikäs sulla on olotila? alkaa olla kierto lopuillaan :)
 
umayya kiva, että oli kivaa. Oliko tukanjuuri kipeenä eilen? :whistle: .
Tänään tullaan Lahti-cityyn shoppaileen ja juhlimaan rippijuhlia. Mistä löytäis likalle kivat sandaalit? Onko cittarissa tai prismassa jotain kivoja? Entäs mänttilässä? osaako kukaan antaa vihjettä, kun ei jaksais joka kauppaa käydä läpi. Nimim. Minäkö laiska? EN.
Pikkupäikkärit vois käydä ottamassa ennen kuin lähdetään matkaan. |O koko ajan.
 
umayya ei ole sen suurempia tuntemuksia--- odotellessa miten käy... :ashamed:

mymmyryy minkä ikäinen teidän likka ja millaisia sandaaleja, tämä täti osti citymarketista, 3 vuotiaalle kummitytölle sandaalit, anttilassa oli isommille kivoja, pienille ei oikein ja prismassa en käynyt, siellähän yleensä on hyvä valikoima... =)
toivottavasti löytyy ja kivaa shoppailua, mikä sun vointi noin muuten on???
 
jennuli meidän neiti rupee olemaan 9-vee esiteini ja sellaset on oireetkin :saint: .
Olo on hyvinkin vaihteleva, toisena päivänä oon elämäni kunnossa (mitä nyt koko ajan vaan väsyttää). Toisena päivänä on taas kaikki mahdolliset oireet ja ennen kaikkea kamala ahistus ja ketutus päällänsä eli siis ihan normaalia mulle :saint: . Onneksi saikkua kestää vielä pari viikkoa niin saa vähän näitä viikkoja kerättyä. Seuraava ultra on 1.7 ja se ahdistaa jo nyt.
Koskas sinä testailet? En oo yhtään utelias :whistle: .
 
mymmyryy no ainakin pari viikkoa sitten anttilassa oli tuon ikäisille kivoja sandaaleja mutta tilannehan voi olla muuttunut.. =)

että sellaisia fiiliksiä siellä, toivon niin todella et kaikki menee sulla hyvin..
huomenna käski lääkäri testata, mutta jotenkin on tosi epätodellinen olo ja pelkään et menkat ne alkaa kuitenkin... :ashamed: lähden huomenna reissun päälle koko päiväksi ja toisaalta aamun testi voisi tuoda jotakin tulosta, mutta mutta.. nähtäväksi jää... ehkä poikkean tänään apteekkiin jos näyttää et täti ei tule...

PITÄKÄÄ PEUKKUJA, MUA JÄNNITTÄÄ... :ashamed: :)
 
jennuli Peukkuja pitelen ja ++++++++++++ :whistle: .
Anttilaan siis mennään ekana ja jos sieltä ei löydy niin sitten mennään citymarkettiin. Plantagenissakin vois käydä. Iiks pitäiskö unohtaa lompakko kotiin, niin sitten ei vois kaupoilla käydä!? Mä tein kerran noin, kylläkin vahingossa. Arvaa oliko kivaa ajaa täältä Lahteen kauppaan ja huomata kassalla, että missä pankkikortti? Ei kun puhelu äidille: tuu pelastamaan mut. No äiti tuli ja ostokset saatiin.
 
jennulille +tuulia ja peukkuja =)
mymmyryy Saitko saikkua ihan sen takia että se pienentäisi keskenmeno riskiä vai jostain muusta syystä?

Ovis oireita en ole vielä huomannut, mutta eiköhän se sieltä tule :)
Kamalaa se on huomata ettei ole korttia/lompakkoa mukana ihan missä tahansa kaupassa :) Nimimerkillä kokemusta on ja monesti ;)

Nyt täytyy mennä pojan nukutukseen :wave:
 
kopio toisesta ketjusta...
täti tulossa, sen " mies" tuli jo eikä ne vieraile erikseen...
eli ei plussaa tähän osoitteeseen...
nämä vaan on niin pirullisia vieraita että vierailevat nyt sitten koko kesän ja seurravan kerran sitten elokuun lopussa jännäämistä josko sukulaisvierailut jo riittäisi, pitkä kesä edessä, nyt tuntuu iham maailman pahimmalta, mutta tarttee tässä koota itsensä ja yrittää nauttia kesästa... useat kaverit saavat kesän aikana vauvoja, olen onnellinen heidän puolestaan mutta pieni murunen rinnasssa murenee aina kun niitä näkee...

aurinkoista kesää kaikille, plussia ihan valtavasti teille kaikille, käyn täällä varmaan välillä teitä moikkaamassa...mutta listoilla sitten vasta kun omenoita on puissa, kiitos kaikille myötäelämisestä... :hug: :heart: olette ihania...
 
voi jennuli :hug: :hug: :hug: haluatko jäädä taustajoukkoihin? vai kokonaan pois listalta?

mymmyryy jännä kyllä tukanjuuri ei ollut kipee, mut lontoon puheluita tuli muutama soiteltua :snotty: oli niin mahtava meno että ihan harmittaa vieläkin kun se loppui :ashamed: noh, tänä kesänä vielä uudelleen johonkin festarille :whistle: :p

täti täällä alkaa jo pikkuhiljaa pakkailla kamppeitaan jotta tässä pääsee taas kohta urakoitsemaan, josko sitten sais tällä kertaa jo tulostakin :)
 
umayya ota pois vaan nimi listasta, tai laita alimmaiseksi että vauvahoitoon pääsyä odottamassa... tms. :/ liityn kyllä teidän kaveriksi sitten taa syksyllä, ellette kaikki ole karanneet plussanneisiin,mikä tietysti olisi hieno juttu, mutta anyway, kyllä mä teidät jostain ketjusta metsästän... :)
no nyt ei irtoa enempiä... :ashamed:
 
Maanantai 9.6.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 4/28.......... ..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 5/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
umayya..............kp 5/31-38..........yk4.........3. haaveissa.......Kärkölä
Hilipatuinen........kp 14/29-33........yk2.........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 14/31-35.........yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 15/28-40....yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 21/29-30....yk ........2.haaveissa.....Hollola
humu82..............kp 40/27-28....yk2.........1.haaveissa......Mlä
dask...................kp 51/??.........yk1.........1.haaveissa.......Lahti
Julietta................kp 53/37.......yk1..........1.haaveissa.......
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mlä, kolmas
[color]

Taustalla
jennuli, Lahti...............................palailee syksyllä
[color]
 
Heippa!
Lahti-citystä palailtiin tossa hetki sitten. Rippijuhlat juhlittu, voiskoleipäkakut syöty ja kaupassa käyty. Anttilasta löytyi sandaalit (kiitos jennuli vinkistä :flower: ), mitkä neiti hyväksyi heti. Seppälässä oli rekki -70%ale, löysin siitä syksyksi neidille hupparin, hintaa 3?. Kukat löytyi hong kongin puutarhaosastolta. Ja äidin lihapatojen ääressä ruokailtiin. Päikkärit nukuin omassa teini-iän sängyssä. Oi nostalgiaa.
jennuli :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: ei oo reilua. Käy meitä kuitenkin välillä moikkaamassa.
hilipatuinen mä oon tosi raskaassa työssä fyysisesti ja henkisesti. Työoloihin ja väsymykseen sain saikkua. Meillä on tosi mukava ja ymmärtävä lääkäri. Väsymys on ollut aivan omaa luokkaansa. Nukkumaan oon mennyt yleensä klo 19. Nyt valvon vielä, kun just tultiin ja nukuin pitkät päikkärit.
umayya kiva, kun ei tukkaan sattunut. Noita Lontoon puheluita tulee joskus soiteltua ;) .
Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille!!!
 
Jennuli :hug: Ei voi mitään.... Syksyllä uudestaan. Mut mä oon aina kuvitellu saavani kesävauvan, niin ehkä sullekin on tulossa sitten kesävauva. :hug: Toivotaan!!

Mä nyrjäytin nilkkani mökkireissulla!! :eek: on niin kipeä etten voi astua sillä... :( Vaikka oli tosi ihana mökkireissu muuten! En muista millon olisin nauranu niin paljon!! :D
 
pakko oli vielä ilmaantua.. =) olipa ukkonen yöllä..

mymmyryy kuulostaa kivalta päivältä... ja kiva et niitä kenkiä anttilassa vielä oli..
elinamaria jeps kesävauva onkin ihan hieno juttu...

(.) no nyt en tiie mitä ajatella; eilen tuli siis pyyhkiessä vähäsen vaaleanpunaista verta, siis oikeastikin vähäsen, illalla oli vatsa ihan pirun kipeä ja ajattelin että tulee ihan kamalat menkat, vaikka en saisi lääkkeitä käyttää niin otin burana 600 mg, yöllä heräsin ukkoseen ja kun nousin se kipu tuli taas, meni kuitenkin sitten ohi... nyt aamulla ei kipuja, paitsi selässä ja vuoto ei ole alkanut, viimeksi teki jotain vastaavaa, mutta lääkäri sanoi että johtui femarista) tässä kierrossa en sitä käyttänyt) ehkä ne menkat tulee sitten pitkän kaavan mukaan, toisaalta lähden nyt reissun päälle joten ehkä ne siellä sitten alkaa...jännä kuitenkin miten heräsi pieni toivonkipinä et olisikin se vauva tuolla, mutta järki sanoo ettei näin ole... :ashamed:
pakko oli purkaa tää jonnekin ennen reissuun lähtöä... tuun illalla kertoo et miten kävi...
 
jennuli mulla oli kanssa hurjat menkkakivut mahassa ja selässä ja pyyhkiessä tuli hieman limaa, joka hennosti vaaleanpunaista. En voinut kuvitellakaan olevani raskaana, mutta yllätys, viikkoja 9+1 nyt kasassa, älä heitä vielä pyyhettä sekään.
Esikkoa odottaessani oli aivan sama juttu. Viikon oli järkyttävät kivut, mutta mitään ei tullut. Loppujen lopuksi jouduin hakeutumaan lääkäriin, koska kivut olivat niin järkyttävät. Siellä sitten todettiin, että kohtu se kasvaa pienen mukana ja se aiheutti kivut.

Olihan ilma yöllä. Mä valvoin kaksi tuntia sitä kuunnellen.
 
jennuli toivon sydämestäni että olisikin ihan hyvä merkki :hug: tulehan pian raportoimaan :)

ja tuosta ukkosesta, mä en ole kuullut mitään, mut ilmankos ei meinannut uni tulla millään, kahdentoista maissa vasta nukahdin vaikka olin ihan rätti väsynyt.. pyörin ja hyörin ja oli ihan tuskasen kuuma :eek:
 
No mä mietinkin että yöllä oli kamala meteli, mut en sit ollu varma et oliks se mun unessa vai todellisuudessa! :LOL:
Joo ja kamala HIKI koko yön! :)

Sähköä ilmassa siis...

Jennuli, voihan se olla.... ei sitä koskaan tiedä ennen kuin vuoto on ihan kunnollista ja runsasta... :hug:

Mulla siis menossa jo kp4! wau. :eek: Eli kohta menkat loppuu.... =) Sitten taas tositoimiin! Tällaisella mölli-ilmalla voi hyvällä omallatunnolla olla sisällä koneen ääressä ja lueskella kirjoja...

Terkuin työtön ja nilkkansa nyrjäyttänyt ElinaMaria! :snotty: :whistle: :p
 
Mahtava ukkonen yöllä. Mies ja tyttö nukkuivat umpisikeästi, mutta minä heräsin ja ihastelin ukkosta. Hyvä, että saatiin vähän sadetta.

Täällä alkaa olla taas vauvatilausillat edessä. Toivotaan, että tytöllä on hyvät yöunet tällä ja ensi viikolla.
 
Tiistai 10.6.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 5/28.......... ..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 6/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
umayya..............kp 6/31-38..........yk4.........3. haaveissa.......Kärkölä
Hilipatuinen........kp 15/29-33........yk2.........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 15/31-35.........yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 16/28-40....yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 22/29-30....yk ........2.haaveissa.....Hollola
humu82..............kp 41/27-28....yk2.........1.haaveissa......Mlä
dask...................kp 52/??.........yk1.........1.haaveissa.......Lahti
Julietta................kp 54/37.......yk1..........1.haaveissa.......
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mlä, kolmas
jennuli, Lahti
[color]
 

Yhteistyössä