Päijät-Hämeen kuumeilijat!

hei kaikki rakkaat palstaystävät
jeps sen eilisen pienen pyyhintä "vuodon" päälle ei ole tullut mittee, aamupäivällä tein sitten vastahakoisesti testin, jonka äsken uusin (oli vielä laimea pissa molemmissa ) mielnkiintoinen lisäys.. mutta ne molemmat testit oli niin PLUSSAA kun voi plussaa olla, ja sitä me sitten porukalla töissä tuijotettiin ja äsken siskon kanssa, se ei ollut haamu vaan vahva plussa, eli näin täällä.. huh heijaa, nyt toivon että kaikki menee hyvin, kahden viikon päästä ultra, jos elämä menee niinkuin sen soisi menevän... toivon todella että helmikuussa olen pikkuisen äiti.. :ashamed: :heart:
 
AIVAN IHANAA JENNULI :hug: :heart: :flower: :D

Nyt meni pasmat ihan sekaisin enkä muista kenelle muulle piti kommentoida =)

(.) Tänään on nippaillut aika kivasti masusta ja limojakin on ollut että toivotaan ettei viikonlopun puuhastelut ole menneet hukkaan :) Testauksen aion jättää heinäkuun puolelle tai ainakin kesäkuun loppuun jos vain maltan :)

Jennulille vielä kerran onnea ja toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun saakka :D


Nyt nää lisäykset =)
Ukkonen jyrisi joo illalla, mutta yöllä olen nukkunut kuin tukki :)
Elinamaria Pikaista paranemista nilkan kanssa :)
Mymmyryy Mä olin esikoisesta aivan järkyttävän väsynyt kanssa. Nukuin aina ainakin 13 tunnin yöunet ja oksensin 25 viikolle. Oksentaminen loppui aina kun jäin pois töistä (olin noin viikko töissä viikko saikulla), 25 viikolla jäin kokonaan pois ja oksentaminen loppu kuin seinään.

 
Voi Jennuli onnea! :heart: :heart:
Mahtava uutinen.... toivotaan että pieni pysyy matkassa mukana!

Kiitosta Hilipatuinen, kyllä se on jo paljon parempi se nilkka. hih. rapatessa roiskuu.
Nyt on mulla ihan ihme fiilis... kun löysin just kun mua varten tehdyn työpaikkailmoituksen. Helsingistä kylläkin mutta laitoin paperit menemään - toivottakaa onnea!!! :D

Niin nyt tuli olo että mä en tiiä haluanko mä vauvaa vai sitä työpaikkaa. :ashamed: Kait se tekis oikeesti ihan hyvääkin unohtaa koko vauvajuttu ja ruveta miettimään uraa. Mut mitä jos tuunkin raskaaksi JUST vaikka työn alussa. se olis määräaikainen mut ihan varmasti mahdollisuus saada pitemmäksikin aikaa... mut jos rupeen raskaaks..?

Mut kuitenkin se tyhjä syli huutaa niin kovasti. En nyt tiiä et mitä tässä tekis ja ajattelis...
Kait se elämä vie sinne mihin on tarkoitus mennäkin. Niin se on tehnyt aina tähän asti.

Syvällistä.... B)
 
hilipatuinen kiitos.. sulla alkaa sit piinailut siellä tosissaan..
elinamaria luulen että elämä kantaa kuitenkin, pidän peukkuja ja toivon että saat työn ja jäät siitä sitten äippälomalle.. =) asioilla on taipumus järjestyä...

(.) juu toivon että kaikki mennee hyvin, oon aikasta rauhallisin mielin ollut, pari viikkoa kun malttaa niin pääsee ultraan... ja pikkusen kanssa on sellainen diili et pois ei tulla kun vasta helmikuussa.. :)
 
elinamaria tekee varmaan ihan hyvää keskittyä siihen työnhakuun ja jos paikan saat, niinkuin toivon, niin työn tekoon, ja kas kummaa saattaa se pikkuinenkin sieltä tulla yllättäen :heart:
hilipatuiselle paljon +++++++++ :whistle: ja kiinnittymisapuja täältä lähetellään :hug:
 
kiitos kaikki... :hug:

Mä haen sitä työtä koska se olis sellainen missä mä pääsisin ehdottomasti tekemään sitä mitä osaan ja haluan, ja lisäks siinä olis hyvin haasteita. Katsotaan miten käy! =)

Hilipatuinen, toivotaan että siellä pikkuinen kiinnittyy!!
 
kiizi teille kaikille... =)
ultran sain varattua, se on 30.6... mutta yritän pitää mun mottona hetki kerrallaan.. =)

saisi tulla vaan se kesä takas,on niin kylmää tuolla ulkona...
sorruin sit tänään ostaa espritin vaatteita.. enkä itselleni tällä kertaa..no sellaista se on.. :ashamed:
 
jennuli semmosta se on, se shoppailu meinaan. Ittelläni ei oo vaatteita, lapsilla kaapit pursuaa vaatteita. Silti ostin tänään pojalle kouluunmeno vaatteita.. Koska kouluhan alkaa ihan kohta. Meillä on peräkkäisinä päivinä ultrat. Peukaloita...
 
Tervehdys taas pitkästä aikaa! Jennulille hurjasti onnea! Me muut tullaan perässä, toivon mukaan...
Nyt siis kp. 16, kp.14, eli su, ovistestin viiva oli aikas lailla yhtä tumma kuin C ja ovisoireet. Silloin olin kuumeessa, joten hommat meni jäihin. Eilen oli sitten yritystä (heh, niistin ja köhin), tänään testi viiva huomattavasti vaaleempi, joten ovis sitten oli ja meni. Kannattaakohan tänään enää mitään harrastaa? Olo on nimittäin aika tukkoinen, eikä ole mitään mielenkiintoa!
Voiskohan tuo yksi krt riittää..? En tiedä, ei varmaan. Kun ei ole kymmenen kertaakaan riittänyt, tähän mennessä...
Musta on tullut kauhea pessimisti!
 
Keskiviikko 11.6.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 6/28.......... ..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 7/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
umayya..............kp 7/31-38..........yk4.........3. haaveissa.......Kärkölä
Hilipatuinen........kp 16/29-33........yk2.........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 16/31-35.........yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 17/28-40....yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 23/29-30....yk ........2.haaveissa.....Hollola
humu82..............kp 42/27-28....yk2.........1.haaveissa......Mlä
dask...................kp 53/??.........yk1.........1.haaveissa.......Lahti
Julietta................kp 55/37.......yk1..........1.haaveissa.......
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mlä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
[color]
 
Jennuli VOI ETTÄ!! ENITEN ONNEA :heart: Tarrasukat pienelle matkaan!!

umayya heh, totta! samoissa mennään ;)

Ite oon tässä taas viikon verran taustaillu...lukemassa käyn, mut en oikein oo kommentoinu. Suruttaa, kun haluais kanssa kunnon yritystä päälle..mutta hengessä mukana kyllä :wave:
 
Torstai 12.6.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 7/28.......... ..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 8/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
umayya..............kp 8/31-38..........yk4.........3. haaveissa.......Kärkölä
Julietta................kp 14/37.......yk2..........1.haaveissa.......
Hilipatuinen........kp 17/29-33........yk2.........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 17/31-35.........yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 18/28-40....yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 24/29-30....yk ........2.haaveissa.....Hollola
humu82..............kp 43/27-28....yk2.........1.haaveissa......Mlä
dask...................kp 54/??.........yk1.........1.haaveissa.......Lahti
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mlä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
[color]
 
jemppi ja mirka kiitos :hug:

mymmyryy kauan sulla kesti ne sellaiset ns. kovat menkkamaiset kivut, mulla on niitä joka päivä mutta vain 1-2 kertaa ja menee 10 minuutissa ohi.. hoitaja sanoi et kuuluu asiaan, ja mulla aina ollut tosi herkkä tuo vatsan ja kohdun alue...
eilen kävin siinä veritestissä josta näkee hormonipitoisuuden... muuten tuntuu et nukun yöt huomasti ja päivällä voisin nukkuu seisaaltaa... no mä kestän mitä vaan jos se masuasukki on matkassa.. :heart:
 
MOIKKA JA MOIKKA!!

Tulin kertomaan että mulla ois nyt jo kp14! Tajusin että en oo käyny täällä ihan sika pitkään aikaan... :snotty: sorry,,,

Mut nyt on semmonen juttu että me ollaan kohta lähdössä lentokentälle kun lähdetään vähän etelään ottaa arskaa.. B) B) niin en sitten voi jääd pitemmäksi aikaa. Mutta palailen juhannuksen jälkeen... Oviskin (jos semmoinen sattuis tulemaan) osuis just matkalle niin jos sais vaikka jonkun ihanan tuliaisen sitten... :saint: varmaan alkuviikosta voisi sitten ovista odotella kun mulla on vähän pidemmät kierrot...

Mut ei pakko mennä.. Hauskat juhannukset teille nyt jo näin ajoissa!!!! Tsemppiä kaikille kuumeilijoille ja onnea plussanneille!!!! :flower: :flower:
 
Heipparallaa!
Viime yön kärvistelin kovissa kivuissa. Päivällä hieman helpotti, mutta nyt ovat tulleet takaisin limaisen vuodon kera. Lääkäriin tieni vie 3 tunnin kuluttua. Toivottavasti kaikki olisi hyvin ja lääkäri asian osaava ja mukava.
 
Perjantai 13.6.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 8/28.......... ..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 9/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
umayya..............kp 9/31-38..........yk4.........3. haaveissa.......Kärkölä
Julietta................kp 15/37.......yk2..........1.haaveissa.......
Hilipatuinen........kp 18/29-33........yk2.........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 18/31-35.........yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 19/28-40....yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 25/29-30....yk ........2.haaveissa.....Hollola
humu82..............kp 44/27-28....yk2.........1.haaveissa......Mlä
dask...................kp 55/??.........yk1.........1.haaveissa.......Lahti
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mlä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
[color]
 
mymmyryy :hug: tulehan kertomaan tilanne, paljon, paljon voimia :hug:
jennuli toivottavastti sinullakin kivut helittää :hug:
missäs luuraa humu ja dask? alkaa olla kp:t aika lukemissa, tilannetietoja olis kiva saaha :)
julietta oikeen hauskaa matkaa, toivotaan mahtavia tuliaisia :heart:
jemppi kyllä se teidänkin aika tulee vielä :heart:
 
mymmyryy :hug: Voi rähmä! Tsemppiä sinne! Toivottavasti kaikki olis hyvin :heart:

jennuli toivottavasti sielläkin säryt jo helpottaneet :hug:

umayya näin toivotaan todella...ja uskotaan tietysti ;) Tsemppiä myös sinne =)
 
Pikaisesti ennen ekaa neuvolaa,
eilinen lääkärissä käynti oli turhista turhin. Olin kaksi minuuttia sisällä ja kyllästynyt lääkäri selitti, että se voi johtua siitä, siitä tai siitä. Ei kuunnellu eikä ollu kovin vastaanottavainen. Joten tilanne auki, muttei mahakipua just nyt oo. Ja viime yön sain nukuttua ihan hyvin.
 

Yhteistyössä