K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä haukkumista, kirjoitin tätä ennen yhden viestin, joka oli ystävällinen myös. Sinä sen sijaan aloit todella tylysti syytellä minua tyhjästä. Katso peiliin ja mieti käytöstäsi jos osaat.

Jos luet tarkemmin, niin huomaat varmaan, että tarkoitin Bojania, enkä itseäni. Ennen hän on somettanut K:n kanssa, mutta nyt haluaa viettää yhteisen ajan rauhassa somettamatta. K:kin hiljeni yhden päivän jälkeen. On ihan mahdollista että B on kyllästynyt siihen shippisisältöön, mikä valtaa kaikki palvelut, kun vähänkin jotain kontenttia tulee ja ei siksi halunnut jakaa lomasta mitään itse.
B ei postaa vapaa-ajalta enää mitään ylipäätään, ja tää oli nimenomaan yksityinen vapaa-ajan reissu.
 
vierailija
Mtä K nyt on tehnyt? K just sen takia sanoi suorat sanat että ne on vain kavereita vaikka jotkut yrittää keksiä muuta, selkeästi sen takia kun ne huhut vaivaa B:tä ja se pyysi K:ta selventämään asian. Ihan kuin S-keissin kanssa.
Mä luulen myös että saattoi olla että se oli B, joka pyysi selventämään. K:ta itseään ei nuo jutut varmaankaan haittaa, hän tykkääkin räväyttää.
 
vierailija
K:han lopettikin sometuksen yhden päivän jälkeen, ehkäpä B todella sai suunsa auki ja sanoi ettei halua näkyä somessa enempää. Veikkaan että niin on, koska K olisi varmaan postannut enemmänkin muuten.
Miksi B laittoi sen ur not Käärijä paidan päälle? Siksi koska tiesi ja halusi että K somettaa sen. Kylläpä sillä mieli äkkiä muuttuisi sitte.
Halusivat olla loppuloman yksityisesti, ei tuossa mitään salaliittoteorioita tarvitse.
 
vierailija
Miksi B laittoi sen ur not Käärijä paidan päälle? Siksi koska tiesi ja halusi että K somettaa sen. Kylläpä sillä mieli äkkiä muuttuisi sitte.
Halusivat olla loppuloman yksityisesti, ei tuossa mitään salaliittoteorioita tarvitse.
Olihan se hyvä läppä ihan heille kahdelle myös. Ei sen tarvinnut somea varten olla. Kärtsästäkin se oli selvästi hauska. Kiva että B päätti laittaa sen paidan.
 
vierailija
Joku kysyi Härtsän biisistä. Se pikku biisinpätkä mitä kuultiin kuulostaa ihan hauskalta ja kiva idea että Härtsälläkin on nyt oma biisi. Lujittaa sitä kokonaisuutta minusta, kun se biisi on oma. Tequilapätkäkin oli kyllä ihan hauska.
 
vierailija
Täällä ihmeteltiin, milloin K ja gf ehtivät olla yhdessä. He asuu yhdessä. Aina kotona ollessaan he ovat yhdessä. Aina kun K ei someta, he ovat yhdessä. Kyllä seiska ois jo ilmoittanut, jos gfn osote ois eri ku Klla.
 
vierailija
Minä taas näen asiat hyvin eri lailla. Me ei nähty oikeastaan mitään siitä K ja B lomasta. Ne on voineet tehdä vaikka mitä mistä me ei tiedetä. Ja mikä on intiimimpää, viettää jonkun kanssa viikko vain yhdessä vaikka siellä hotellihuoneessa, kuin isolla porukalla jahdeilla yms.
Bojan tuli ihan itse Helsinkiin, kukaan sitä ei ole pakottanut. Varmasti tiesi että K on kiireinen.
Täällä tehdään taas Bstä aivotonta ressukkaa.
Bojan tuli vielä Kyproksen jälkeen Suomeen kun tiesi et siellä on K.Ä.T.Y ?
 
vierailija
Jestas noita yön juttuja... oliko ne ihan tosissaan kaikki? Mutta yks mikä mua tosissaan ärsytti, oli noi syytökset kun jätettiin B yksin laahustamaan Helsingissä. Ei hemmetti! Se on aikuinen mies! Ehkä sen olis pitänyt itse ajatella onko nyt kaikkein paras hetki tulla tänne, Klla kiertue alkamassa ja kiirettä riittää aamusta iltaan. Sitäpaitsi, eiköhän K ainakin hommannut sille lipun sinne 30 seconds to marsin keikalle, keikkahan oli loppuunmyyty kuitenkin. Mutta että ihan ohjelmatoimistona pitäisi toimia...
 
vierailija
Ehkä Seiska ei ole tarkistanut kun nyt ei ole Kärtsän muutosta tainnut muutenkaan juttuja tehdä.
Ei Seiska jokaisen julkimon muutoista uutisoi vaan lähinnä, jos muutetaan yhteen tai erilleen. Kärtsä on itse ilmoittanut ostaneensa asunnon niin tottakai kaikki tietää että muutto on tulossa tai ehkä jo tapahtunut silloin kun asunnosta kertoi.
 

Yhteistyössä