K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se sanoi hol-loma, koska loma on holiday enkuksi. Samassa videossa myös suoraan sanoi shippareille että he ovat vain ystäviä. Mutta vielä harhaiset shipparit yrittää keksiä olemattomia.
Jos uskotaan B:tä kun se sanoo että S on vain ystävä, niin silloin uskotaan myös K:ta kun se sanoo että B on vain ystävä. Ja kyllähän se nähtiin viime päivinä.
 
vierailija
En minä ole sanonut että B ja K olisi pari. Rauha vain. Sanon vain, että se jotkut luulee muuta ja sen jälkeen mukamas vahingossa homoiluun viittaaminen taisi olla osa yhtenäistä vitsiä. Ihan kuin ne ukkelini jutut ja vilkuttelut ja rakkaat huoneet.

K kohdalla osa on totta ja osa ei. Mutta mikä osa ja missä määrin. Jaa a
 
vierailija
No Joksuista, B mukaan lukien, levitetään sellaista paskaa, et shippijutut on varmaan siitä kesyimmästä päästä. 😅 Justhan sitä vainosi joku sekopää Sadieen liittyen.
Kun sitä isoa p*skaa ( S huhut ja siitä tuleva stressi) tulee päälle liikaa niin silloin ei jaksa niitä pieniä stresitekijöitäkään (K B pakotus) jotka ennen oli B:lle naurun ja olankohautuksen arvoista.
 
vierailija
Mtä K nyt on tehnyt? K just sen takia sanoi suorat sanat että ne on vain kavereita vaikka jotkut yrittää keksiä muuta, selkeästi sen takia kun ne huhut vaivaa B:tä ja se pyysi K:ta selventämään asian. Ihan kuin S-keissin kanssa.
Jep. B halus vaan viettää lomaa ystävän kanssa, ei joutua taas fanien repimäksi. Siksi se on somestakin poissa.
 
vierailija
Mtä K nyt on tehnyt? K just sen takia sanoi suorat sanat että ne on vain kavereita vaikka jotkut yrittää keksiä muuta, selkeästi sen takia kun ne huhut vaivaa B:tä ja se pyysi K:ta selventämään asian. Ihan kuin S-keissin kanssa.
No ei ole B pyytänyt 🤣 ja uskon kyllä että ovat vain kavereita. K nyt möläyttelee ihan muiden sanomattakin noita.Ja Tjäreborgin mainos ei nyt ole mikään shippareille ilmoitus alusta. Haloo nyt.
 
vierailija
Kun sitä isoa p*skaa ( S huhut ja siitä tuleva stressi) tulee päälle liikaa niin silloin ei jaksa niitä pieniä stresitekijöitäkään (K B pakotus) jotka ennen oli B:lle naurun ja olankohautuksen arvoista.
On edelleen, kuten nähtiin lomalla. Yhden illan leikki kivasti mukana, oli Käärijä paitaa, palavaa sydäntä sun muuta. Toki halusi viettää myös lomaa ilman, että kaikki kuvataan someen. Mutta hyvin suostui "shippikontsan" luomiseen vielä viime viikolla, eli se tuskin tuottaa hänelle erityistä stressiä, vaan ne ovat ihan muut asiat.
 
vierailija
Ihan sama mitä jaksat. Minä en jaksa tuota muiden haukkumista mitä harrastat. Tuskin sekään kiinnostaa sinua
Mitä haukkumista, kirjoitin tätä ennen yhden viestin, joka oli ystävällinen myös. Sinä sen sijaan aloit todella tylysti syytellä minua tyhjästä. Katso peiliin ja mieti käytöstäsi jos osaat.

Jos luet tarkemmin, niin huomaat varmaan, että tarkoitin Bojania, enkä itseäni. Ennen hän on somettanut K:n kanssa, mutta nyt haluaa viettää yhteisen ajan rauhassa somettamatta. K:kin hiljeni yhden päivän jälkeen. On ihan mahdollista että B on kyllästynyt siihen shippisisältöön, mikä valtaa kaikki palvelut, kun vähänkin jotain kontenttia tulee ja ei siksi halunnut jakaa lomasta mitään itse.
 
vierailija
Mitä haukkumista, kirjoitin tätä ennen yhden viestin, joka oli ystävällinen myös. Sinä sen sijaan aloit todella tylysti syytellä minua tyhjästä. Katso peiliin ja mieti käytöstäsi jos osaat.

Jos luet tarkemmin, niin huomaat varmaan, että tarkoitin Bojania, enkä itseäni. Ennen hän on somettanut K:n kanssa, mutta nyt haluaa viettää yhteisen ajan rauhassa somettamatta. K:kin hiljeni yhden päivän jälkeen. On ihan mahdollista että B on kyllästynyt siihen shippisisältöön, mikä valtaa kaikki palvelut, kun vähänkin jotain kontenttia tulee ja ei siksi halunnut jakaa lomasta mitään itse.
Ihan selkeästi olit aiemmin kirjoittaja. Tutkimus on kyllästynyt.
 
vierailija
K kuitenkin sanoi että B on hänelle rakas ystävä, niin eiköhän uskota sitä, eikä ihmetellä miksi ne oli lomalla yhdessä. Rakkaan ystävän kanssa voi lomaillakin ilman, että siinä tarvitsee olla mitään muuta.
Tämä oli viesti, jonka kirjoitin aiemmin. Sekoitat eri kirjoittajat lahjakkaasti ja hyökkäilet tylysti kimppuun kun muut yrittää keskustella.
 

Yhteistyössä