V
vieras
Vieras
Olin sokerirasituksessa, paastoarvo oli hieman koholla. Muut arvot olivat oikein hyvät.
Terveydenhoitajan mukaan minulla on nyt siis raskausdiabetes. Ihanko totta jo pelkällä yhdellä koholla olevalla arvolla diagnosoidaan raskausaikainen diabetes?