V
vierailija
Vieras
Itse olen pistänyt iltaisin pitkävaikuttesta insuliinia 25vk asti (nyt 33), alotettiin 8ky ja nopeasti sain nostaa 18ky, jolla tasoittui. Olin viime viikolla oksennustaudissa, jonka jälkeen paastoarvo on ollut koholla, olen sen jälkeen pistänyt nyt jo 22ky ja edelleen vaan on koholla. Mietin vain, että kuinka paljon muut pistää, tuntuu niin hullulta tuo määrä.. tämän lisäksi syön 2g/vrk metforminia.
Itsellä siis aterian jälkeset arvot on hyviä, ainoastaan paastoarvo nousee max. 5.9.
Itsellä siis aterian jälkeset arvot on hyviä, ainoastaan paastoarvo nousee max. 5.9.