S
sugar
Vieras
Aamulla käyty sokerirasituksessa, laittoivat neuvolasta lähetteen kun pissassa sokerit olivat yhdellä plussalla.
Paastoarvo oli 4,1 ja muut arvot selviää sitten huomenna.. Mutta kyselisin onko hyvällä paastoarvolla yhteyksiä siihen että muutkin arvot olisivat hyvät..? Vai onko kovinkin yleistä että paastoarvo on hyvä, mutta yhden ja kahden tunnin arvot hyppäävätkin hurjiin lukemiin?
Ja voiko sokerilitkun juonnin jälkeisestä voinnista päätellä mitään? Itselläni oli koko rasituskokeen aikana hyvä olo, ei heikottanut, oksettanut eikä olo siis ollut normaalista poikkeava. Voiko esim. huonovointisuudesta päätellä että sokeritasapaino pielessä?
Paastoarvo oli 4,1 ja muut arvot selviää sitten huomenna.. Mutta kyselisin onko hyvällä paastoarvolla yhteyksiä siihen että muutkin arvot olisivat hyvät..? Vai onko kovinkin yleistä että paastoarvo on hyvä, mutta yhden ja kahden tunnin arvot hyppäävätkin hurjiin lukemiin?
Ja voiko sokerilitkun juonnin jälkeisestä voinnista päätellä mitään? Itselläni oli koko rasituskokeen aikana hyvä olo, ei heikottanut, oksettanut eikä olo siis ollut normaalista poikkeava. Voiko esim. huonovointisuudesta päätellä että sokeritasapaino pielessä?