sokerirasitus ja arvot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sugar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sugar

Vieras
Aamulla käyty sokerirasituksessa, laittoivat neuvolasta lähetteen kun pissassa sokerit olivat yhdellä plussalla.

Paastoarvo oli 4,1 ja muut arvot selviää sitten huomenna.. Mutta kyselisin onko hyvällä paastoarvolla yhteyksiä siihen että muutkin arvot olisivat hyvät..? Vai onko kovinkin yleistä että paastoarvo on hyvä, mutta yhden ja kahden tunnin arvot hyppäävätkin hurjiin lukemiin?

Ja voiko sokerilitkun juonnin jälkeisestä voinnista päätellä mitään? Itselläni oli koko rasituskokeen aikana hyvä olo, ei heikottanut, oksettanut eikä olo siis ollut normaalista poikkeava. Voiko esim. huonovointisuudesta päätellä että sokeritasapaino pielessä?

No mulle tuli aivan tajuttoman huono olo, oksetti, meinasin nukahtaa pystyy, iski migreeni ja arvot oli kuitenkin loistavat :) Joten mun kohdalla ei voinut voinnista mitään päätellä ;)

Vaikka paastoarvo on hyvä voi muut arvot olla hyvinki yli.
Itelläni ei milloinkaan ole ollu paastoarvo koholla mutta rasituksessa tunnin arvo on ollu yli.
Olotilassa ei mitään huomautettavaa ollu
:)

mie käynyt nyt kolmesti ja kahella ekalla kerralla ei ollu oikeestaan mitään olon kans ongelmia ja tulokset hyviä. Kolmannen kanssa meinasin tehä kuolemaa... oksetti,pyörrytti ja kylmä hiki virtas,mut silti oli tulokset hyvät. Et en sit tiedä voiko sen olon mukaan niitä arvailla.
Mulla ollu paasto arvo just siinä rajalla,mut loput arvot aina sit kaukana paremmalla puolella siis =)

mun ymmärtääkseni tuo paastoarvo heittää vaan silloin jos sokeritasapaino on tosi pahasti pielessä. Enemmän kertoo sitten se 1. ja 2. arvo koska niillä juuri mitataan sitä kuinka hyvin elimistä saa sitä sokeria pilkottua.

Paastoarvoo eniten kyttää. Luulen kyl että sul ihan yes muutkin arvot ,sul hieno arvo tos paastossa. Mutta jos siel heittoi muissa niin ruokavalion korjausta ne ekaksi ehdottaa.

Yhteistyössä