ottaisiko keksiviikon PÄRSTÄKETJU tuulta alleen? miuta kutittelisi vähän huomiohuorata uusilla hiuksillani ;)

Professional Griefer
Shit motherfucker.
Eikö se oo tullu mun itseniylistämisviesteistä jo selville, että ole pieni, siro ja hyvin naisellinen :D Blondi kyllä olen luonnostani, ja se luonnollinen on myös nykyinen peruukkivärini.

Pitää varmaan lisätä kuva profiiliin, ettei muutkin kuvittele mua justiinaksi :D
 
"Kampaaja"
Otsiksen pyörteet saa piiloon sillä että leikkaa/leikkauttaa sen tarpeeks paksuks! Itellä molemmin puolin pyörteet, ja ei näy jos vaan on tarpeeks paksu otsis. Myös joku toispuoleinen otsis vois toimia :)
 
vvvvv
AP: Ohut epätasaisesti leikattu otsis, joka sojottaa pystyssä, on kyllä aika paha.
Sulle sopisi otsis, mutta noilla spekseillä se ei vaan ole nätti. Luovu siitä, tosin ensin koita tuota että leikkaat siihen lisää paksuutta. Jospa asettuisi.
 
"Oho"
Ompa kyllä huonon näköisesti leikattu otsis, voihan se olla kynitty, mutta toi on vaan tosi epätasaisesti (muutama pitkän pitkä haiven törröttää molemmissa kuvissa). Toivottavasti et hirveästi maksanut parturoinnista, ammattilaisen luulis tekevän vähän siistimpää jälkeä.
 

Yhteistyössä