sdfghj
Upea kuva, todella kaunis ja aistikas.
Upea kuva, todella kaunis ja aistikas.
Eih!!! otit jo pois. Laita uudestaan vähäksi aikaa, please?Mä nyt vilautan.
Ehkä joskus huomiohuoraustarve käy niin suureksi, että tyrkytän ihan täyspärstää.
isacelliotssecretlover - Aijaa.com
Tuliko se sulle nyt talven/syksyn aikana? Siis että kesällä oli vielä hyvänä? Mulla oli parina talvena riesana, nimeltään perioraalifermadiitti, tai niitti tai mikä lie. Suunympärysihottuma noin niinkuin suomeksi. Eikä muuten lähtenyt pois sitten millään. Kunnes lääkäri kirjoitti reseptin johonkin voiteeseen, ruusufinnilääke...tai jotain (huomaatko, hyvä muisti ). Se auttoi, melkein heti.Ei, kyl nää on ollu kokoajan samanlaisia. Isoin läikkä on nyt ehkä pikkusen haalentunut.
Tästä ketjusta tuli PG:n iho-ongelmien ratkontaketju, ellei joku nyt posaile pärstäänsä tähän väliin
Okei :O Mä kirjoitan nää kaikki ehdotukset ylös ja konsultoin terkkaria. Tai ihotautilääkäriä tai minnelie pitääkin mennä.Tuliko se sulle nyt talven/syksyn aikana? Siis että kesällä oli vielä hyvänä? Mulla oli parina talvena riesana, nimeltään perioraalifermadiitti, tai niitti tai mikä lie. Suunympärysihottuma noin niinkuin suomeksi. Eikä muuten lähtenyt pois sitten millään. Kunnes lääkäri kirjoitti reseptin johonkin voiteeseen, ruusufinnilääke...tai jotain (huomaatko, hyvä muisti ). Se auttoi, melkein heti.
Tänä talvena tunsin jo miten ihottuma alkoi taas tehdä tuloaan. Laitoin heti sitä samaa voidetta ja nyt on ekaa talvi vuosiin kun mun iho on normaali, eli ihottumaa ei ole. Googleta suunympärysihottuma, näyttääkö tutulta?
Ootpas sä epämiellyttävä tyyppi. Voin vastata ihan varmaan kaikkien puolesta, ettei kukaan kuvittele olevansa mitään ihmeellistä, vaan ihan muuten vaan näitä laitellaan. Yök ja ällö vaan sulle takas tollasista ilkeistä kommenteista.Mikä luulet olevasi? Palstan kaunokainenko? Ei näy palstalla muuten, kuin naamaansa näyttämässä. Ällö.
Osta Sibicort -voidetta. Kortisonivoide, jossa myös hiivaa ja grampositiivisia bakteereja hoitavia ainesosia. Jääkaappitavaraa, joten ei ole hyllyssä saatavilla vaan pitää pyytää apteekin myyjältä. Saa ostaa ilman reseptiä. 50g tuubi n. 11:O en oo tullukaan ajatelleeksi. Pitää koittaa.
Maksaako ne aina sen jotain 20e? En millään haluis maksaa sellasia summia....
Niin ja tää ohje tuli terkaltaOsta Sibicort -voidetta. Kortisonivoide, jossa myös hiivaa ja grampositiivisia bakteereja hoitavia ainesosia. Jääkaappitavaraa, joten ei ole hyllyssä saatavilla vaan pitää pyytää apteekin myyjältä. Saa ostaa ilman reseptiä. 50g tuubi n. 11
Lääkeinfo.fi - SIBICORT emulsiovoide (ORION PHARMA)
Oot niin upee <3
Kyllä se taitaa olla että sä oot enemmänkin se upee, mut kiitos.Oot niin upee <3
Oi mitkä kasvot, kissamaiset!
Ihana :heart:
:snotty:Kyllä se taitaa olla että sä oot enemmänkin se upee, mut kiitos.
Ohoh, ootpas sä erinäköinen kuin mielikuvissani! Positiivisella tavalla siis, paljon kauniimpi siis olet kuin mun mielikuvien PG.
Millaselta hirviöltä mä oon sun mielikuvissa näyttäny?? HÄH???Ohoh, ootpas sä erinäköinen kuin mielikuvissani! Positiivisella tavalla siis, paljon kauniimpi siis olet kuin mun mielikuvien PG.
Oijoi. Sulla on niin kauniit kasvot kyllä.