ottaisiko keksiviikon PÄRSTÄKETJU tuulta alleen? miuta kutittelisi vähän huomiohuorata uusilla hiuksillani ;)

Oon täällä aiemminkin valittanu, että mulle on tullu joku hirvee ihottuma huulen yläpuolelle. Nyt mulla on myös toinen suupieli suunnilleen korvaan asti auki ja alahuulen ympärillä ja leuassa jotain kamalaa ihottumaa, joka ei lähe millään konsteilla.
Hö, kurja juttu, toivottavasti ihottuma alkaa parantua.
En usko että se sua kauheesti rumentaa, mutta ymmärrän ettet halua laittaa sen takia koko kuvaasi tänne, täällä kun parveilee niitä haaskalintuja. :)

Sanoo hän joka ei uskalla koskaan edes hiuspätkästä kuvaa laittaa.

"viva"
Oon täällä aiemminkin valittanu, että mulle on tullu joku hirvee ihottuma huulen yläpuolelle. Nyt mulla on myös toinen suupieli suunnilleen korvaan asti auki ja alahuulen ympärillä ja leuassa jotain kamalaa ihottumaa, joka ei lähe millään konsteilla.
Mulla auttoi Lansinoh vastaavanlaiseen ihottumaan. Aloin olemaan jo epätoivoinen ja lätkäisin naamaani Bepanthenia ja kirveli aivan järkyttävästi- Äkkiä naamapesulle ja sitten eka tuubi käteen, joka osui kaapista. Helpotus oli suunnaton, parina päivänä vielä Lansinohia läntteihin ja jes, paraneminen alkoi.

heippahri
Griefer, mullaki on ollu sellast hiton ruttoo naamassa, kannattaa mennä lääkäriin. Itse sain voidetta jossa mukana antibiottia ja kortisonia, sillä lähti sukkelaan. Pointtina vaan et turha kärsii, naamas ihottuma on tosi kelju

Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29511487:
Mul oli kerran monta kuukautta sellanen, en tajunnu mikä se on. Ei se tosta nenän alta mihinkää levinny.
Okei... Mulla oli otsassa kun oltiin kerran isän kaa ulkomaanmatkalla... Kukaan aikuinen ei tajunnut mikä se on, apteekista ne tyhmät myi meille finnivooteita, vaikka mä itkin ja raivosin ettei nää oo finnejä. Tää kuitattiin murrosikäisen kiukutteluna. Tän kahden viikon aikana mä aloin saada niitä pesäkkeitä ympäri kehoa, takamukseen, reisiin, vatsaan, ihan joka paikkaan. Ne oli vielä kipeitä. Kyllä tuli sillämatkalla äitiä ikävä!

Kun äiti oli kentällä vastassa, näin sen siitä lasin läpi ja luin sen huulilta: märkärupi.

Aika hirvee kokemus kaikenkaikkiaan.

Professional Griefer
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29511504:
Käy ny ihmeessä näyttää nii saat lääkettä. Puhkeeko ne "näppylät" välillä ja näyttää niin ku paranis, mut sitte kaikki alkaaki alusta?
Ei, kyl nää on ollu kokoajan samanlaisia. Isoin läikkä on nyt ehkä pikkusen haalentunut.

Tästä ketjusta tuli PG:n iho-ongelmien ratkontaketju, ellei joku nyt posaile pärstäänsä tähän väliin :D

• Tykkää
Reactions: Rva Ilkeä Harmaa

Yhteistyössä