phöh
No höh. Kerkisin nähdä ja olit nätti! Tai siis olet varmasti edelleenkin
No höh. Kerkisin nähdä ja olit nätti! Tai siis olet varmasti edelleenkin
Kiitti!Alkuperäinen kirjoittaja phöh;29511392:No höh. Kerkisin nähdä ja olit nätti! Tai siis olet varmasti edelleenkin
Mulla on edelleenkin ilmeisesti parantumaton rutto naaman alaosassaPG.
Se kamera pois naaman edestä! We want more, we want more.
Mulla on edelleenkin ilmeisesti parantumaton rutto naaman alaosassa
Oon täällä aiemminkin valittanu, että mulle on tullu joku hirvee ihottuma huulen yläpuolelle. Nyt mulla on myös toinen suupieli suunnilleen korvaan asti auki ja alahuulen ympärillä ja leuassa jotain kamalaa ihottumaa, joka ei lähe millään konsteilla.
Kokeile hiivaan tarkoitettua voidetta. Mulla on joskus auttanut kasvojen sitkeään ihottumaan. Oli semmosta ikäänkuin näppyläistä.Mulla on edelleenkin ilmeisesti parantumaton rutto naaman alaosassa
:O en oo tullukaan ajatelleeksi. Pitää koittaa.Kokeile hiivaan tarkoitettua voidetta. Mulla on joskus auttanut kasvojen sitkeään ihottumaan. Oli semmosta ikäänkuin näppyläistä.
En tiiä hintaa mutta ne on siis noita emättimeen tarkoitettuja hiivavoiteita.:O en oo tullukaan ajatelleeksi. Pitää koittaa.
Maksaako ne aina sen jotain 20e? En millään haluis maksaa sellasia summia....
Hö, kurja juttu, toivottavasti ihottuma alkaa parantua.Oon täällä aiemminkin valittanu, että mulle on tullu joku hirvee ihottuma huulen yläpuolelle. Nyt mulla on myös toinen suupieli suunnilleen korvaan asti auki ja alahuulen ympärillä ja leuassa jotain kamalaa ihottumaa, joka ei lähe millään konsteilla.
Mulla auttoi Lansinoh vastaavanlaiseen ihottumaan. Aloin olemaan jo epätoivoinen ja lätkäisin naamaani Bepanthenia ja kirveli aivan järkyttävästi- Äkkiä naamapesulle ja sitten eka tuubi käteen, joka osui kaapista. Helpotus oli suunnaton, parina päivänä vielä Lansinohia läntteihin ja jes, paraneminen alkoi.Oon täällä aiemminkin valittanu, että mulle on tullu joku hirvee ihottuma huulen yläpuolelle. Nyt mulla on myös toinen suupieli suunnilleen korvaan asti auki ja alahuulen ympärillä ja leuassa jotain kamalaa ihottumaa, joka ei lähe millään konsteilla.
Märkärupi?Oon täällä aiemminkin valittanu, että mulle on tullu joku hirvee ihottuma huulen yläpuolelle. Nyt mulla on myös toinen suupieli suunnilleen korvaan asti auki ja alahuulen ympärillä ja leuassa jotain kamalaa ihottumaa, joka ei lähe millään konsteilla.
eikös ap:llä ollut sellainen revitty tukka, että jokapuolella epätasaista? epäilen, saako sellaisesta kovin tasaista otsatukkaa..! muutenkin tuollainen ohut & hapsottava hiuslaatumieltä kuin eräs, että saksittu päin...
ja se, että ripsari käyttöön ja eyelinerin opettelu
Luulin eka, mut ei kutita eikä näytä siltä.Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29511466:Märkärupi?
Märkärupi olis kyllä tosi aggressiivinen ja leviäisi lopulta ympäri kehoa hoitamattomana.Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29511466:Märkärupi?
Mul oli kerran monta kuukautta sellanen, en tajunnu mikä se on. Ei se tosta nenän alta mihinkää levinny.Märkärupi olis kyllä tosi aggressiivinen ja leviäisi lopulta ympäri kehoa hoitamattomana.
Ruusufinni?Luulin eka, mut ei kutita eikä näytä siltä.
Vähänku olis pieniä tulipunasia finnejä ihon alla.
Just sellanen mulla oli märkärupi.Luulin eka, mut ei kutita eikä näytä siltä.
Vähänku olis pieniä tulipunasia finnejä ihon alla.
siinähän on 5kg pudotudta
Okei... Mulla oli otsassa kun oltiin kerran isän kaa ulkomaanmatkalla... Kukaan aikuinen ei tajunnut mikä se on, apteekista ne tyhmät myi meille finnivooteita, vaikka mä itkin ja raivosin ettei nää oo finnejä. Tää kuitattiin murrosikäisen kiukutteluna. Tän kahden viikon aikana mä aloin saada niitä pesäkkeitä ympäri kehoa, takamukseen, reisiin, vatsaan, ihan joka paikkaan. Ne oli vielä kipeitä. Kyllä tuli sillämatkalla äitiä ikävä!Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29511487:Mul oli kerran monta kuukautta sellanen, en tajunnu mikä se on. Ei se tosta nenän alta mihinkää levinny.
Käy ny ihmeessä näyttää nii saat lääkettä. Puhkeeko ne "näppylät" välillä ja näyttää niin ku paranis, mut sitte kaikki alkaaki alusta?Hyi.
Pitää mennä näytille johonkin.
Ei, kyl nää on ollu kokoajan samanlaisia. Isoin läikkä on nyt ehkä pikkusen haalentunut.Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29511504:Käy ny ihmeessä näyttää nii saat lääkettä. Puhkeeko ne "näppylät" välillä ja näyttää niin ku paranis, mut sitte kaikki alkaaki alusta?