ottaisiko keksiviikon PÄRSTÄKETJU tuulta alleen? miuta kutittelisi vähän huomiohuorata uusilla hiuksillani ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mitääh;29513198:
Onkos tää nyt Lissun kuva,muka? :D

Oot niin eri näköinen,kun klikkasin tuota sun profiilia..
Mutta joo,nätti kun mikä olet! Molemmissa kuvissa :)
On se. Vähän paljashan toi kuva on, oikeen kauhistuttaa itekki.:D
Otan pois!
 
mitääh
[QUOTE="Oho";29513097]Ompa kyllä huonon näköisesti leikattu otsis, voihan se olla kynitty, mutta toi on vaan tosi epätasaisesti (muutama pitkän pitkä haiven törröttää molemmissa kuvissa). Toivottavasti et hirveästi maksanut parturoinnista, ammattilaisen luulis tekevän vähän siistimpää jälkeä.[/QUOTE]

No voi elämänkevät sentäs kuitenkin! :D

Ammattilainen osaa tehdä sellaisen mitä asiakas haluaa,ja ehkäpä asiakas itse halusi tuollaisen otsiksen,onko käynyt mielessä? :D

Sitä paitsi ihan hienostihan toi otsis ap;lle sopii!

Näytä sun omat hiukset ;) ihan uteliaisuudesta...
 
"vieras."
Alkuperäinen kirjoittaja mitääh;29513242:
No voi elämänkevät sentäs kuitenkin! :D

Ammattilainen osaa tehdä sellaisen mitä asiakas haluaa,ja ehkäpä asiakas itse halusi tuollaisen otsiksen,onko käynyt mielessä? :D

Sitä paitsi ihan hienostihan toi otsis ap;lle sopii!

Näytä sun omat hiukset ;) ihan uteliaisuudesta...
Ammattilainen osaa myös sanoa, mikä sopii ja mikä ei. Ammattilainen osaa myös leikata hiukset, niin etteivät ne näytä 3 vuotiaan leikkaamilta, vaikka asiakas niin haluaisi. Onneksi mulla on hyvä karvuri, eikä koskaan päästäis mua tuon näköisenä ihmisten ilmoille, se kun on mainosta myös karvurille itselleen...

Ja en, en laita omia kuviani palstoille.
 
"Vierailija"
Freya ja Peyote ovat kyllä kauniita, mutta lapsiko tuon ap:n tukan on leikannut? :D Ja ehkä kannattaisi tuota meikkaamista vähän harjoitella vielä, ei millään pahalla, mutta.. vai oliko tuo läppä tuo ap:n kuva?

Oletan, että kuvia saa kommentoida, kun niitä tällaiseen ketjuun laitetaan ja ilmoitetaan, että halutaan 'huomiohuorata', toivottavasti en ole väärässä.
 
Pessimisti
[QUOTE="Vierailija";29513572]Freya ja Peyote ovat kyllä kauniita, mutta lapsiko tuon ap:n tukan on leikannut? :D Ja ehkä kannattaisi tuota meikkaamista vähän harjoitella vielä, ei millään pahalla, mutta.. vai oliko tuo läppä tuo ap:n kuva?

Oletan, että kuvia saa kommentoida, kun niitä tällaiseen ketjuun laitetaan ja ilmoitetaan, että halutaan 'huomiohuorata', toivottavasti en ole väärässä.[/QUOTE]

Jos haluat kommentoida niin mikset kommentoi kirjautuneena?
 
"routa"
komia nainen tuo ap, aika eksoottinen mekki mutta toimii! otsatukka on vähän hassu, mutta eihän se ap:n vika ole jos kampaaja ei ole tajunnut miten pitää leikata hiusta jossa pyörre!
sitäpaitsi, veikkaan ma että LAITETTUNA KAMPAAMOSTA LÄHTIESSÄ TUO OTSATUKKA ON OLLUT JUST HYVÄ, KAMPAAJAT OVAT MESTAREITA NAAMIOIMAAN HUONON LEIKKAUKSEN!
 

Yhteistyössä