ottaisiko keksiviikon PÄRSTÄKETJU tuulta alleen? miuta kutittelisi vähän huomiohuorata uusilla hiuksillani ;)

Ei, kyl nää on ollu kokoajan samanlaisia. Isoin läikkä on nyt ehkä pikkusen haalentunut.

Tästä ketjusta tuli PG:n iho-ongelmien ratkontaketju, ellei joku nyt posaile pärstäänsä tähän väliin :D
Tuliko se sulle nyt talven/syksyn aikana? Siis että kesällä oli vielä hyvänä? Mulla oli parina talvena riesana, nimeltään perioraalifermadiitti, tai niitti tai mikä lie. Suunympärysihottuma noin niinkuin suomeksi. Eikä muuten lähtenyt pois sitten millään. Kunnes lääkäri kirjoitti reseptin johonkin voiteeseen, ruusufinnilääke...tai jotain (huomaatko, hyvä muisti :D). Se auttoi, melkein heti.

Tänä talvena tunsin jo miten ihottuma alkoi taas tehdä tuloaan. Laitoin heti sitä samaa voidetta ja nyt on ekaa talvi vuosiin kun mun iho on normaali, eli ihottumaa ei ole. Googleta suunympärysihottuma, näyttääkö tutulta?

Professional Griefer
Tuliko se sulle nyt talven/syksyn aikana? Siis että kesällä oli vielä hyvänä? Mulla oli parina talvena riesana, nimeltään perioraalifermadiitti, tai niitti tai mikä lie. Suunympärysihottuma noin niinkuin suomeksi. Eikä muuten lähtenyt pois sitten millään. Kunnes lääkäri kirjoitti reseptin johonkin voiteeseen, ruusufinnilääke...tai jotain (huomaatko, hyvä muisti :D). Se auttoi, melkein heti.

Tänä talvena tunsin jo miten ihottuma alkoi taas tehdä tuloaan. Laitoin heti sitä samaa voidetta ja nyt on ekaa talvi vuosiin kun mun iho on normaali, eli ihottumaa ei ole. Googleta suunympärysihottuma, näyttääkö tutulta?
Okei :O Mä kirjoitan nää kaikki ehdotukset ylös ja konsultoin terkkaria. Tai ihotautilääkäriä tai minnelie pitääkin mennä.

Joo muistaakseni kitisin tästä ensimmäisen kerran jotain kuukausi, puoltoista sitten. Ei mulla oo koskaan ollut mitään iho-ongelmia, tää on oikeastaan ensimmäinen sellainen.
Ja joo, näyttää aika samalta kuin tuolla yhdellä bloggarilla, jonka kuva tuli haussa. On yks tollanen isompi läikkä joka tuli ihan ensin, ja loput on tollasia harvoja pieniä pisteitä. Mulle on myös yhtäkkiä tullu pisamia, vaikka mulla ei koskaan oo ollu pisamia.
Tai ehkä ne on jotain maksasyöpäläiskiä, kenties :D

Mut kiitos kaikille arvailuista ja vinkeistä! Katotaan mitä ammattilainen sanoo. Ja RvaIlkeälle lupaan raportoida kun itsekin tiedän :D

Peyote
Mikä luulet olevasi? Palstan kaunokainenko? Ei näy palstalla muuten, kuin naamaansa näyttämässä. Ällö.
Ootpas sä epämiellyttävä tyyppi. Voin vastata ihan varmaan kaikkien puolesta, ettei kukaan kuvittele olevansa mitään ihmeellistä, vaan ihan muuten vaan näitä laitellaan. Yök ja ällö vaan sulle takas tollasista ilkeistä kommenteista.

"vvieras"
Minkä takia noin Peyoten ja Sangrian kuvat on noin epäselviä ja hämyisiä? Eikö teillä ole oikeasta kameraa, vaiko onko noi kuvat tarkoituksella käsitelty tuollaisiksi?

[QUOTE="vvieras";29512063]Minkä takia noin Peyoten ja Sangrian kuvat on noin epäselviä ja hämyisiä? Eikö teillä ole oikeasta kameraa, vaiko onko noi kuvat tarkoituksella käsitelty tuollaisiksi?[/QUOTE]

Koneen kamera ei ole kovin hyvä.

Peyote
[QUOTE="vvieras";29512063]Minkä takia noin Peyoten ja Sangrian kuvat on noin epäselviä ja hämyisiä? Eikö teillä ole oikeasta kameraa, vaiko onko noi kuvat tarkoituksella käsitelty tuollaisiksi?[/QUOTE]

IPhone. Ei ota ihan hirveän tarkkoja kuvia. Mun kuvassa on lisäksi käytetty camera+ suotimia. Ei oo laittaa nyt sitä ihan alkuperäistä, oon sen jo poistanut. Se oli vähän eri sävyinen se kuva ja ehkä vähän terävämpi.

das
:O en oo tullukaan ajatelleeksi. Pitää koittaa.
Maksaako ne aina sen jotain 20e? En millään haluis maksaa sellasia summia.... :D
Osta Sibicort -voidetta. Kortisonivoide, jossa myös hiivaa ja grampositiivisia bakteereja hoitavia ainesosia. Jääkaappitavaraa, joten ei ole hyllyssä saatavilla vaan pitää pyytää apteekin myyjältä. Saa ostaa ilman reseptiä. 50g tuubi n. 11€

Lääkeinfo.fi - SIBICORT emulsiovoide (ORION PHARMA)

Yhteistyössä