Olin kuvitellut sun näyttävän vähän sellaselta justiinalta, if u know what i mean.Millaselta hirviöltä mä oon sun mielikuvissa näyttäny?? HÄH???
Olin kuvitellut sun näyttävän vähän sellaselta justiinalta, if u know what i mean.Millaselta hirviöltä mä oon sun mielikuvissa näyttäny?? HÄH???
Olin kuvitellut sun näyttävän vähän sellaselta justiinalta, if u know what i mean.
Olin kuvitellut sun näyttävän vähän sellaselta justiinalta, if u know what i mean.
No ei nyt ihan tollanen, mut jotenkin olin saanut mielikuvan sellaisesta vähän pyöreästä ja ei-niin-sirosta blondista.
Oh you................
Kiitos :kiss:Oijoi. Sulla on niin kauniit kasvot kyllä.
Olet todella nätti. Olin kuvitellut sut aivan erilaiseksi. Kauniiksi kylläkin, mutta jotenkin... erilaiseksi.
Ite oot ällö.Mikä luulet olevasi? Palstan kaunokainenko? Ei näy palstalla muuten, kuin naamaansa näyttämässä. Ällö.
onko vain kauniilla oikeus esitellä naamaansa? vinkki: ketjuja ei ole pakko avataMikä luulet olevasi? Palstan kaunokainenko? Ei näy palstalla muuten, kuin naamaansa näyttämässä. Ällö.
En minäkäänMikstakia oot poistanu kuvat, Griefer!? Mää en kerenny näkee.. :'(
mä kerkisin.En minäkään
:stick:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29512823:mä kerkisin.
MINÄ
Oh you................
Hei, hieno fleda! Sopii sulle tosi hyvin! Omasta mielestä ainakin hurjan paljon pirteempi kuin edellinen, eikä niissä edellisissäkään hiuksissa vikaa ollut. Tosi kivat!Mullakin on uus tukka!! :attn:
Onkos tää nyt Lissun kuva,muka?