ottaa päähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt loppu laihdutus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt loppu laihdutus

Vieras
ensiksikin ylipainoa minulla on ollu 35kg mistä olen saanut yli 20kg pois..kukaan ei sano mitään ei mitään!entinen paras kaverini jonka näin piitkästäaikaa ei sanonut mitään, kertoi vaan kuinka vanha tuttumme oli laihtunut,,kyllä lihomista kommentoidaan mutta kun laihtuu ni ei!!mulla on nyt menny motivaatio ja #&%?$!*!!!!!!!!!!!!!!

Älä luovuta missään nimessä!! Varsinkin, jos olet laihtunut nopeasti, niin ulkomuoto ei välttämättä "pysy perässä". Monilla se muille näkyvä muutos tapahtuu sitten yht äkkiä ja kaikki näkevät sen. Vaikka siis olosi on ihanan keveä, niin se ei välttämättä vielä muut huomaa. Eli jaksa valitsemallasi tiellä ja odota rauhassa, kyllä ne kehut sieltä tulee! Tai ainakin salaiset kadehtivat katseet! ;) :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2006 klo 22:28 nyt loppu laihdutus kirjoitti:
ensiksikin ylipainoa minulla on ollu 35kg mistä olen saanut yli 20kg pois..kukaan ei sano mitään ei mitään!entinen paras kaverini jonka näin piitkästäaikaa ei sanonut mitään, kertoi vaan kuinka vanha tuttumme oli laihtunut,,kyllä lihomista kommentoidaan mutta kun laihtuu ni ei!!mulla on nyt menny motivaatio ja #&%?$!*!!!!!!!!!!!!!!
Ystävä hyvä,älä luovuta missään nimessä. :hug: Vuosi sitten kun minä pudotin 15kg,niin osa huomasi heti ja sanoi että oletpa sinä muuttunut ja laihtunut ja kaunistunut jne...ja osa ihmisistä ei sanonut sanaakaan vaikka muutos oli todella suuri.Mietin että voiko jotkut aatella niin ettei uskalla huomauttaa ja häpeää sitä sanoa että oletpa sinä laihtunut jne...joku voi ottaa sen vaikkapa loukkauksena. :/

miksi suotta lopettaisit???
Vai laihdutatko vain muiden ihmisten takia?????!!!!! :whistle:

Muista aina että itseesi olet aina tyytyväisempi kun teet kaiken oman itsesi takia ja vähät välität muiden sanomisista tai sanomatta jättämisistä!!!
onhan se kiva kesällä uusia pienempiä vaatteita ostaa...eikö??? ;)

ota vaan "kehuina" toi välinpitämättömyys. oma on häpeänsä. kateus ei kaunista ketään.
:hug:

kyllä ne kaverit jossain välissä älähtävät, kunhan saavat ensin sulateltua siun muuttuneen kaunottareksi. :D hyö totuttelevat ajatukseen...

Mahtava pudotus! Varmasti jo näkyy ulkomuodossa muutos. Uskoisin, että kaverisi ovat kateellisia, älä niistä välitä! Parasta, että itse huomaat laihtuneesi, yleensä itse ei huomaa, mutta muut kyllä! Tsemppiä! :hug:

Itse olen joskus tehnyt samoin, siis jättänyt kehumatta kaverini muuttunutta ulkomuotoa... mietin paljon miksi niin tein ja luulen, että en sanonut, koska ajttelin, että jos sanon, niin sitten kaveri ajattelee, että ajattelin häntä ennen lihavaksi. Ja kun ei sano mitää ensimmäisellä kertaa nähdesssään, on aina vaikeampi ottaa asiaa puheeksi myöhemmin... tai en tiedä. Hölmöähän se on ettei kehu kun on kehumisen aihetta... oisko sitten kateus tai jotain. Kilot taitavat minulle olla niin herkkä aihe, etten nniistä tykkää paljon puhua... no tässä kommentissa ei tainnut olla päätä eikä häntää
Mutta kaikille laihtuneille: Olkoo tyytyväisiä itseenne, olette tehneet valtavan urakan vaikka kukaan sitä ei ääneen sanoisikaan!!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2006 klo 19:44 lihis kirjoitti:
mietin paljon miksi niin tein ja luulen, että en sanonut, koska ajttelin, että jos sanon, niin sitten kaveri ajattelee, että ajattelin häntä ennen lihavaksi. Ja kun ei sano mitää ensimmäisellä kertaa nähdesssään, on aina

Tää on niin totta! Kyllä mie läheisille pystyn sanomaan, että on laihtunut (heissä kun huomaa sen muutaman kilonkin, kun tuntee niin hyvin), mutta jos joku vähän etäisempi esim. työkaveri on laihtunut, niin ei sitä kehtaa. Olenkin tässä kiertänyt kuin kissa kuumaa puuroa, kun yksi työkaveri on oikeesti laihtunut huomattavasti talven aikana, mutta en vaan kehtaa sanoa!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2006 klo 22:28 nyt loppu laihdutus kirjoitti:
mulla sama homma!!! oon tiputtanu 15kg eikä kukaan huomaa vaikka vaatekoko on pienentyny neljällä numerolla! Ei edes ukko huomaa!kyllä osaa potuttaa! mutta älä luovuta voihan ne olla kateellisiakin? mä ainakin kannustan sua jatkamaan!ja onnea :flower: :flower: =)

Yhteistyössä