Kettu ku ottaa päähän! Ei tarvi lukee jos ei jaksa valitusta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiukku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiukku

Vieras
Mitään ruokaa ei oo kotona, mulla ei oo rahaa, miehellä on mut se tuhlaa kaikki johonki v*tun peleihin ja autovärkkeihin! Itellensä se aina ostelee pizzatt sun muut ja mulle ei minkäänlaista ruokaa ellen erikseen pyydä!
Ok, jotai leipää ja jogurttia yms on mut ei niillä nyt kovin pitkälle pötki ku oon tänää syöny 2 leipää ja yhen jogurtin. Että hyvin menee. Mitenhän sitä töissäki jaksaa ku huomenna alkaa työt!
Ite se on menossa äitinsä luokse syömään, jossa mäkin oon monesti ollut mukana mut tällä kertaa muakaan ei oo kutsuttu. Aina on mun vanhemmat mun miehenki pyytäny mukaan syömään eikä mua pelkästään...

Ottaapa päähän.
Tuo mies on muutenki niin lapsellinen välillä et harkitsenpa vakavasti pitäiskö laittaa vaihtoon..
Ja kyllä sillon kun taas on ollu semmosia kausia, et miehellä ei oo ollu rahaa mut mulla on ollu, niin mä oon ostellu ruuat niin et kumpikin on saanut syödä.

No sano sille miehelle, että antaa sulle ruokarahaa! Asutte ilmeisesti kuitenkin yhdessä? Suosittelen miehen vaihtoa, varsinkin ennen kuin lapsia alkaa tulemaan. Kuulostaa kamalalta ettei edes osta sulle ruokaa, itselleen vaan.

no ollaan valitettavasti naimisiinki asti keritty ja pari vuotta oltu naimisissa...
Eikä ole ennen ollut todellakaan tommonen, tiiä sit miks siitä on nyt tullut tollanen ääliö.

Näitä yhteistalouksia jossa mies ja nainen ostavat erikseen ruokaa itsellensä ja lapsillensa.
Jumalauta te maksatte sen jääkaapin vuokrankin yhdessä. Miten voi ihmiset kuvitella että yhteiselo onnistuu jos EI PIDÄ HUOLTA OMASTA RAKKAASTA??

ee helevetti..anna sille kauppalista ja sano että mene kauppaan hakemaan ruokaa ja nosta rahaa tai siirrä mun tilille että voin käydä huomenna töissä syömässä.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
ee helevetti..anna sille kauppalista ja sano että mene kauppaan hakemaan ruokaa ja nosta rahaa tai siirrä mun tilille että voin käydä huomenna töissä syömässä.

Ja voiko olla että se ei vaan TAJUA että sullakin on nälkä ja tarviis käydä kaupassa jos et sano mitään vaan mökötät vaan??

Ja voiko olla että se ei vaan TAJUA että sullakin on nälkä ja tarviis käydä kaupassa jos et sano mitään vaan mökötät vaan??

soitin sille äskenkin (se on just siellä äitillänsä syömässä) ja sanoin et vittu kuule ku täällä ei oo mitään ruokaa. Niin se vaan että "no onhan siellä...."
kysyin että mitä muka, ei oo mitään perunaa eikä mitään lihaa, ei mitään KUNNON ruokaa tai mitään mistä vois tehdä lämpimän aterian. Sit se vaan että "no kai siellä jotain on en nyt kerkee puhua, heippa".
AAAAARGH.
taidanpa painua muualle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

soitin sille äskenkin (se on just siellä äitillänsä syömässä) ja sanoin et vittu kuule ku täällä ei oo mitään ruokaa. Niin se vaan että "no onhan siellä...."
kysyin että mitä muka, ei oo mitään perunaa eikä mitään lihaa, ei mitään KUNNON ruokaa tai mitään mistä vois tehdä lämpimän aterian. Sit se vaan että "no kai siellä jotain on en nyt kerkee puhua, heippa".
AAAAARGH.
taidanpa painua muualle.

No entäpä jos naputtelet sille tekstiviestinä kauppalistan ja laitat että täällä ei tosiaankaan ole kunnon ruokatarpeita ja tartteen huomenna eväät töihin, joten käy kaupassa kun tulet!
On kyllä aika tampio, mut sen on helppo kun syö siellä porukoillaan niin ei ehken osaa ajatella että ei tosiaan niitä ruokatarpeita ole ja jogurtti ei täytä mahaa niinkun äitin muussipata

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

AAAAARGH.
taidanpa painua muualle.

No entäpä jos naputtelet sille tekstiviestinä kauppalistan ja laitat että täällä ei tosiaankaan ole kunnon ruokatarpeita ja tartteen huomenna eväät töihin, joten käy kaupassa kun tulet!
On kyllä aika tampio, mut sen on helppo kun syö siellä porukoillaan niin ei ehken osaa ajatella että ei tosiaan niitä ruokatarpeita ole ja jogurtti ei täytä mahaa niinkun äitin muussipata

Älä päästä sitä kotiin ennenku se tuo kunnon ruokatarpeet!

Onks sulla turvaketjua? mie nappaisin ketjun päälle tai lukot vaihatukseen jos on oma kämppä.
Tekstaisin ukolle perään että kotiin ei oo asiaa ennen ku oot tuonu nämä ja nämä kaupasta = lista perään.
Sen jälkeen ois jonnin moinen keskustelun paikka ellei sitä oo jo käyty

Yhteistyössä