Ihana kuvaAlkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Meidän perhe
http://irc-galleria.net/user/Liuku/picture/115895704
Mulla on proffas jos haluutte arvostella
Ihana kuvaAlkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Meidän perhe
http://irc-galleria.net/user/Liuku/picture/115895704
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Rinoa:tiettyasutko p-savossa?Alkuperäinen kirjoittaja Rinoa:Profiilista löytyy.. tosin en katso kameraan niin huono sinällään :/
Nikkisi näköinen olet.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Ei kannatakaanAlkuperäinen kirjoittaja Yamini:Nikkisi näköinen olet.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Ei tulisi mieleen ryttyillä.
Nyt mäkin sain sun kuvan näkyviin ja meinasin tuolilta tippua Et vastannut sitten yhtään mielikuvaa. Luulin myös, että olet mies :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Juu,, laihdu itse vuodessa 20kg,, univelkaakin on ja ikivanhat prillit, vaatteista puhumattakaan. Seinä sentään on kesällä maalattu.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Jätkä näyttää kovin riutuneen näköiseltä.
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Kuvittelin sut täysin erilaiseksiAlkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Profiilissa kohtuullisen uusi kuva.
Näyttäis ihan siltä kuin mun poika istuis sun sylissäAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Elä muuta sano. Itekkin olit AAAEVAN erinäkönen, mitä olin kuvitellut.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Näitä kuvia on kyllä jännä katsoa, ihan metsään menee yleensä kuvitelmat mitä eri nikeistä on muodostunut
tässä se taas nähtiin, mä olin ihan varma että sulla on piiitkääät hiukset letillä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Profiilissa kohtuullisen uusi kuva.
Mene ja tiedä, kai ne siellä lastenosastolla piti tarkan huolen että ipanat pysyy omissa sängyissäänAlkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Näyttäis ihan siltä kuin mun poika istuis sun sylissäAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Saikohan jompikumpi sittenkin kaksoset ja sit toisen vaihtu synnärillä =)
Hesassahan mie, mutta asunut myös TampereellaAlkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Kiitos Pitäiskö alkaa kartoittamaan mahdollista tapaamista? Mä olen entisessä elämässä kyllä tehnyt ihan muuta kuin nyt. Missä päin itse vaikutat?Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:sä olet ihan järjettömän tutun näköinen, mutta en saa päähäni millään missä ja milloin olen sut nähnyt...Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
olet tyyppiä "söötti"
Ehkä mä kasvatan vielä sellaisetAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:tässä se taas nähtiin, mä olin ihan varma että sulla on piiitkääät hiukset letillä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Profiilissa kohtuullisen uusi kuva.
Laita nyt se sunkin kuva jos mäkin vaikka tunnistanAlkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä::wave:Alkuperäinen kirjoittaja Rinoa:tiettyasutko p-savossa?Alkuperäinen kirjoittaja Rinoa:Profiilista löytyy.. tosin en katso kameraan niin huono sinällään :/
Sama täällä :heart: mut söpö on toi sunkinAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mene ja tiedä, kai ne siellä lastenosastolla piti tarkan huolen että ipanat pysyy omissa sängyissäänAlkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Näyttäis ihan siltä kuin mun poika istuis sun sylissäAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Saikohan jompikumpi sittenkin kaksoset ja sit toisen vaihtu synnärillä =)
Mut pois mun palleroani en antas vaikka olis oikeesti kenen, nyt se on Mun :heart:
kerta vielä, mä missasin, ku kävin saunassa.Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:tosson mun kuva muutaman sekunnin
http://i2.aijaa.com/b/00759/5623403.jpg
oltiin avoimessa samaan aikaan perjantaina enempää en paljastaAlkuperäinen kirjoittaja Rinoa:Laita nyt se sunkin kuva jos mäkin vaikka tunnistanAlkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä::wave:Alkuperäinen kirjoittaja Rinoa:tiettyasutko p-savossa?Alkuperäinen kirjoittaja Rinoa:Profiilista löytyy.. tosin en katso kameraan niin huono sinällään :/
Kivat kylkiäiset sullaAlkuperäinen kirjoittaja niinhänsääääluulet:niin JA ON SITTEN PROFFAS
JUU TOINEN ON MUN UKKOAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Kivat kylkiäiset sullaAlkuperäinen kirjoittaja niinhänsääääluulet:niin JA ON SITTEN PROFFAS
näkyypä hyvinAlkuperäinen kirjoittaja niinhänsääääluulet:niin JA ON SITTEN PROFFAS
Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Gloria Ihana =)