Otetaanko omakuvapinoa nyt kun mullakin uusi kuva :)

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Hesassahan mie, mutta asunut myös Tampereella
Mä Porissa, mutta molemmissa paikoissa on sukulaisia. Ei me minkään työn kautta olla oltu tekemisissä? Kuljetusalalla? Rengasalalla?
ei, olen enimmäkseen työskennellyt hoitoalalla :)
Oletko ollut HYKSissä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
häh mikä ihmeen viha kaikilla on HUISI HUIPPUA vastaan?!?!:D Täysin asiallisen ja nätin näkönen nainen..
Nyt en oikeen tajua.. onko sanonut jossain ketjussa jotain tyhmöö vai mistä kiikastaa?
On ainakin 100 kertaa kauniimpoi ku jotku noista 50v näkösistä:D
No ihan sievä hän mun mielestä on, mutta aika asiattomia kommentteja toisten kuvista.
ei täällä ole muita viiskymppisiä kun mä...
mutta joo, kyllä Huisi Hippu on sievä, ei siinä mitään, mutta käytöstavat on vähän hakusessa vielä
 
tiiru
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
häh mikä ihmeen viha kaikilla on HUISI HUIPPUA vastaan?!?!:D Täysin asiallisen ja nätin näkönen nainen..
Nyt en oikeen tajua.. onko sanonut jossain ketjussa jotain tyhmöö vai mistä kiikastaa?
On ainakin 100 kertaa kauniimpoi ku jotku noista 50v näkösistä:D
kirjoittaa hän itse..
Vannon käsi raamatulla että en ole ko henkilö.
En vaan ymmärrä mikä juuri SIINÄ naisessa ärsyttää niin että pitää haukkua?

Ja minä en sanonut kenenkään tietyn kuvasta mitään;) En halua henk koht loukata kuitenkaan!

Ja sorry nyt vaan mutta on kaunis nainen... en ymmärrä miten voi sanoa muuta:D tai AINakaan että olisi ruma tms:DD
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
häh mikä ihmeen viha kaikilla on HUISI HUIPPUA vastaan?!?!:D Täysin asiallisen ja nätin näkönen nainen..
Nyt en oikeen tajua.. onko sanonut jossain ketjussa jotain tyhmöö vai mistä kiikastaa?
On ainakin 100 kertaa kauniimpoi ku jotku noista 50v näkösistä:D
No ihan sievä hän mun mielestä on, mutta aika asiattomia kommentteja toisten kuvista.
ei täällä ole muita viiskymppisiä kun mä...
mutta joo, kyllä Huisi Hippu on sievä, ei siinä mitään, mutta käytöstavat on vähän hakusessa vielä
ihmettelen kans miksi Huisi Hipun ulkonäköä solvataan (tai itsehän hän taisi aloittaa....), eli nätti tyttö mutta tosiaan käytöstavoissa oppimista
 
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Hesassahan mie, mutta asunut myös Tampereella
Mä Porissa, mutta molemmissa paikoissa on sukulaisia. Ei me minkään työn kautta olla oltu tekemisissä? Kuljetusalalla? Rengasalalla?
ei, olen enimmäkseen työskennellyt hoitoalalla :)
Oletko ollut HYKSissä?
en, mutta useassa muussa sairaalassa Hesassa, Malmilla, Suursuolla, Kivelässä esimerkiksi ja joskus keikkaa tehnyt Eiran sairaalassa, mutta siitä on jo aikaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Hesassahan mie, mutta asunut myös Tampereella
Mä Porissa, mutta molemmissa paikoissa on sukulaisia. Ei me minkään työn kautta olla oltu tekemisissä? Kuljetusalalla? Rengasalalla?
ei, olen enimmäkseen työskennellyt hoitoalalla :)
Oletko ollut HYKSissä?
en, mutta useassa muussa sairaalassa Hesassa, Malmilla, Suursuolla, Kivelässä esimerkiksi ja joskus keikkaa tehnyt Eiran sairaalassa, mutta siitä on jo aikaa
En kyllä osaa paikallistaa sitten missä oltaisiin törmätty :/
 
tiiru
Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Maizzu: Tosi kaunis! Oletko äiti? Voiko äiti näyttää noin freesiltä!?
Pidä ulkonäöstäs kii;)
Ei ole lapsia :|
Arvelinkin että ei ole lapsia kun noin hyvältä näytät:D Tai kun äidit nyt usein vähän "räjähtää":D
Ei siis sillä että olisi huonokaan asia, mutta jotkut ihanasti jaksaa pitää huolta itestään:)
 

Yhteistyössä