Otetaanko omakuvapinoa nyt kun mullakin uusi kuva :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rinoa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rinoa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rinoa:
Profiilista löytyy.. tosin en katso kameraan niin huono sinällään :/
asutko p-savossa?
tietty ;)
:wave: :p
Laita nyt se sunkin kuva jos mäkin vaikka tunnistan ;)
oltiin avoimessa samaan aikaan perjantaina :LOL: enempää en paljasta :whistle:
Höh.. noh, aina mä voin koittaa arvailla ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
kaunis ja jotenkin surumielisen häivähdys kasvoilla, ihan kuin sulla olisi joku salattu suru sydämeen kätkettynä, etkä yhtään nimimerkkisi näköinen...
Kiitos. Mä olen oikeasti melko surumielinen, moni on sanonut että hymyilen vähän. Muttei se sitä tarkoita että olisin äkäinen alati, mä vain olen semmonen oikeasti melko ujo ja omissa maailmoissa viihtyvää sorttia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rinoa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rinoa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rinoa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rinoa:
Profiilista löytyy.. tosin en katso kameraan niin huono sinällään :/
asutko p-savossa?
tietty ;)
:wave: :p
Laita nyt se sunkin kuva jos mäkin vaikka tunnistan ;)
oltiin avoimessa samaan aikaan perjantaina :LOL: enempää en paljasta :whistle:
Höh.. noh, aina mä voin koittaa arvailla ;)
voit voit :) törmäillään taas :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Gloria Ihana =)
Kiitos.

Saakos kysyä, missä ajassa sä olet painoa pudottanut? Muistan sut vuosien takaa (en ole varma muistanko oikein) punatukkaisena pikkaisen paksumpana tyttönä :)

Mä olet itse raskauksien jälkeen pudottanut myös reippaat 20 kg. Eikö ookkin hyvä fiilis nyt kun ne paksukaisajat on takana päin? :)


Yllättävän asiallisena on tämä ketju pysynyt, toistaiseksi.
Mä oon just se punatukkanen paksumpi :D
Sillon alotin ku nuorin oli vuoden verran ( nyt 4v. ) ja välillä on menny vuosiki että en oo mitään painon eteen tehny ja välillä teen paljonki töitä. Vähän niinku lepokausia ja sitte taas rykästään :D
Ja se on niin mahtava tunne... Tytön ristiäisissä mulla on ollu puku joka oli kokoa 46 ja nyt on 38-40 kokosia vaatteita. ja talvitakin ostin lastenosastolta :D
 
tiiru
häh mikä ihmeen viha kaikilla on HUISI HUIPPUA vastaan?!?!:D Täysin asiallisen ja nätin näkönen nainen..
Nyt en oikeen tajua.. onko sanonut jossain ketjussa jotain tyhmöö vai mistä kiikastaa?
On ainakin 100 kertaa kauniimpoi ku jotku noista 50v näkösistä:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
kaunis ja jotenkin surumielisen häivähdys kasvoilla, ihan kuin sulla olisi joku salattu suru sydämeen kätkettynä, etkä yhtään nimimerkkisi näköinen...
Kiitos. Mä olen oikeasti melko surumielinen, moni on sanonut että hymyilen vähän. Muttei se sitä tarkoita että olisin äkäinen alati, mä vain olen semmonen oikeasti melko ujo ja omissa maailmoissa viihtyvää sorttia.
no et sä mun mielestä äkäiseltä näytkään, ennemminkin sellaiselta miettiväiseltä tyypiltä...olenko ihan väärässä jos kuvittelen sun harrastavan tai harrastaneen jotain kirjoittamiseen liittyvää tai että kirjoittaminen liittyisi jollain lailla sun lapsuuden toiveammattiin, tai miksei piirtäminenkin
 
Tilli
Jätkä oli kyllä yllätys! :D Mulla mielikuvassa olit sellanen alta kolmenkympin, pitkät vaaleahkot hiukset... Suoraan sellasesta amerikkalaisesta leffasta, jossa kaunis tyttö on töissä jossain äijävaltaisessa paikassa... raksalla tai autokorjaamolla. Valkonen toppi ja ne haalarit! Hih... :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
häh mikä ihmeen viha kaikilla on HUISI HUIPPUA vastaan?!?!:D Täysin asiallisen ja nätin näkönen nainen..
Nyt en oikeen tajua.. onko sanonut jossain ketjussa jotain tyhmöö vai mistä kiikastaa?
On ainakin 100 kertaa kauniimpoi ku jotku noista 50v näkösistä:D
kirjoittaa hän itse..
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
häh mikä ihmeen viha kaikilla on HUISI HUIPPUA vastaan?!?!:D Täysin asiallisen ja nätin näkönen nainen..
Nyt en oikeen tajua.. onko sanonut jossain ketjussa jotain tyhmöö vai mistä kiikastaa?
On ainakin 100 kertaa kauniimpoi ku jotku noista 50v näkösistä:D
No ihan sievä hän mun mielestä on, mutta aika asiattomia kommentteja toisten kuvista.
 
Juu, et sä Wicked sillain sanonutkaan, mutta kun tohon mun nikkiin tartutaan aika useasti :whistle:

Kirjoittaminen ei liity mun toiveammattiin tahi muutenkaan harrastuksiin. Piirtäminen kyllä.

Kurkin muuten sunkin kuvan ja sä olet kyllä upea ilmestys! Eloisat silmät ja kauniit kasvot. :)
 

Yhteistyössä