Opettaja kolmasluokkalaisille: "Homous on SAIRAUS" ????

  • Viestiketjun aloittaja ärtynyt äiti
  • Ensimmäinen viesti
oli karkki harmaana
uskovaisuus on sairaus pahimmasta päästä. hämärtää kykyä ajatteluun ja aiheuttaa fanaattista ja itseään toistavaa puhetta.
homokammo on sairaus, kuten muutkin fobiat. ihan sama pelkäätkö homoja, lintuja, tai hämähäkkejä, jos pelko saa näin suuret mittasuhteet niin eihän se tervettä ole.
mun mielestä pakonomaisen konservatisminkin vois luokitella sairaudeksi..
 
tiedoksi vaan
uskovaisuus on sairaus pahimmasta päästä. hämärtää kykyä ajatteluun ja aiheuttaa fanaattista ja itseään toistavaa puhetta.
homokammo on sairaus, kuten muutkin fobiat. ihan sama pelkäätkö homoja, lintuja, tai hämähäkkejä, jos pelko saa näin suuret mittasuhteet niin eihän se tervettä ole.
mun mielestä pakonomaisen konservatisminkin vois luokitella sairaudeksi..
Hassua puhua homoFOBIASTA. Harva taitaa homoja pelätä. Jos ei pidä homoutta normaalina niin se ei ole fobiaa.
 
Entäpä jos
[QUOTE="vieras";25714450]Homous on sairaus. Homoseksuaalit ovat kieroutuneita. Silti heissä voi olla hyviäkin puolia. Hyväksyn homot, mutta en homoutta. Enkä esim. kohtelisi homoa työkaveria sen kummemmin, kuin heteroakaan.[/QUOTE]

joku ei hyväksy sinua?
 
"Vieras"
[QUOTE="mamma";25714435]

He, jotka uskovat homouden olevan sairaus, perustelevat muutoinkin tämän tapaisen "epänormaalin" toiminnan raamatulla, jossa Jumalan sana kertoo, mikä on oikein ja mikä ei. [/QUOTE]

Tosin on todettava, että useimmiten nämä pahimmat huutelijat ja mesoajat ovat sellaisia "äijiä", jotka eivät ole koskaan Raamattuun koskeneetkaan, kirkossa käyneet kenties vain häissä ja hautajaisissa.
 
"mamma"
[QUOTE="Vieras";25714783]Tosin on todettava, että useimmiten nämä pahimmat huutelijat ja mesoajat ovat sellaisia "äijiä", jotka eivät ole koskaan Raamattuun koskeneetkaan, kirkossa käyneet kenties vain häissä ja hautajaisissa.[/QUOTE]

Nämä sinun kuvaamasi ihmiset ovat sitten niitä "juntteja" eli homokammoisia, jotka ovat itse joko epävarmoja seksuaalisuudestaan tai muutoin minuudestaan. Lainaamassasi kohdassa puhuin ap:n lapsen opettajan kaltaisista ihmisistä, enkä näistä "öykkäreistä", jotka syyttä suotta huutelevat ja mesoavat omasta mielestään poikkeaville vaikkapa keskellä kaupunkia. ;)

Meitä tosiaan on moneen junaan. Osa on tipahtanut jo kyydistäkin, kun taas jotkut ruikuttavat edelleen asemalla.
 
"vieras"
Omakin opettaja sanoi noin kun olin ekalla. Oli ilmeisesti helluntalainen. Kun kerroin oman ja äitini erilaisen mielipiteen, jouduin rangaistukseksi lukemaan sodoman ja gomorran tarinan raamatusta. Näin 90-luvulla.
 
"vieras"
Opettajissa on paljon ns. uskovia ja nuoria vl-miehiä. Eivät muuta mielipidettään, vaikka mitä sanoisit.
Ei niitten tarvikaan. Jokainen saa ajatella mitä tykkää, ja mennä ajamaan asiaansa vaikka perussuomalaisten kansanedustajaksi jos vaan pääsee.

Mutta kouluopetuksen pitäisi olla opetussuunnitelman mukaista, ja pelkäänpä ettei tuollaista sieltä löydy. Rehtori valistanee optettajaa asiasta kunkan kuulee millaista opetusta on tarjottu.
 
"piitu"
Hassua puhua homoFOBIASTA. Harva taitaa homoja pelätä. Jos ei pidä homoutta normaalina niin se ei ole fobiaa.
Mitä muuta se on kuin fobiaa? Jo se, että sanoo jonkun olevan epänormaalia (puhuttaessa asiasta, joka ei yleensä edes kosketa ihmistä itseään mitenkään) on viite, että kokee sen olevan jollakin tavalla vieras ja valitettavasti usein myös pelottava. Ihminen kun tuppaa pelkäämään kaikkea vierasta, erilaista, muutosta- tai jotain, joka muistuttaa liikaa omasta itsestä.

Sitäpaitsi homous on aivan äärimmäisen normaalia. Vai onko esim. vasenkätisyys epänormaalia?
 
"Vieras"
[QUOTE="mamma";25714839]Nämä sinun kuvaamasi ihmiset ovat sitten niitä "juntteja" eli homokammoisia, jotka ovat itse joko epävarmoja seksuaalisuudestaan tai muutoin minuudestaan. Lainaamassasi kohdassa puhuin ap:n lapsen opettajan kaltaisista ihmisistä, enkä näistä "öykkäreistä", jotka syyttä suotta huutelevat ja mesoavat omasta mielestään poikkeaville vaikkapa keskellä kaupunkia. ;)

Meitä tosiaan on moneen junaan. Osa on tipahtanut jo kyydistäkin, kun taas jotkut ruikuttavat edelleen asemalla.[/QUOTE]

Kyllä, näitä huutelijoita ja arvostelijoita tai "moraalinvartijoita" todella on kaikenlaisia, ja kuten totesit, minäkään en oikein näe muuta selitysten näiden "junttien" homokammoisten huutelulle kuin sen, että ei olla sinut oman itsensä kanssa. Eihän kukaan heitä pakota olemaan tekemisissä homojen kanssa, joten en oikein aina ymmärrä tuota mesoamista.

Niin kauan kuin ihmiset kunnioittavat toisiaan, kaikki on hyvin, ja se kunnoittaminen voi tosiaan olla ihan vain sitä, ettei huudella kaduille jollekin, joka on omasta mielestä erilainen. Annetaan toisen olla.
 
"Vieras"
Voi hyvää päivää, mä todella toivon, että tää on provo.. Eihän opettaja saa tuollaista laukoa. |O Mutta vielä enemmän mua huolestuttaa, kun tämäkin palsta on täynnä porukkaa, jotka heittäis mielisairaalaan kaikki seksuaaliset vähemmistöt. Siis MITÄ? Hirveän vaikeaa ymmärtää, että joku voi vielä tänäkin päivänä olla homovastainen. Varsinkin, kun sitä on aina ollut ihmiskunnassa, kuten myös eläinten keskuudessa.
Jos joku on heittämässä mielisairaalaan homoja niin minä se en ole. Silti homous on epänormaalia hommaa, johan sen normaali hetero tajuaa ellei ole niellyt tätä jatkuvaa homopropagandaa ja Setan valheellisia tutkimuksia. On silti aivan eri asia vihata homoja tai pitää homoutta epänormaalina poikkeavuutena jota se todellakin on. Eikö nämä itseään suvaitsevaisina pitävät rasistit tajua sitä yksinkertaista asiaa että normaali hetero pitää homoutta ihan luonnostaan iljettävänä asiana eikä halua sellaista itse harrastaa. Se on normaalia luontaista vastenmielisyyttä luonnottomaan asiaan eikä mitään fobiaa niinkuin nämä homomyönteiset toisinajattelevia halventavat. Sillä ei ole mitään tekemistä vihan kanssa, itsekin tunnen muutaman erittäin mukavan homon mutta itse homoutta en pidä normaalina asiana enkä sellaisena että lait pitäisi muuttaa näiden aggressiivisten vähemmistöjen mielen mukaan. Turha varmaan tämä kirjoitus kun joku homouden ihannoija tämän lukee hän kysyy tyhmänä: miksi vihaat homoja? Niin että hohhoijaa!
 
"vieras"
[QUOTE="piitu";25714921]Mitä muuta se on kuin fobiaa? Jo se, että sanoo jonkun olevan epänormaalia (puhuttaessa asiasta, joka ei yleensä edes kosketa ihmistä itseään mitenkään) on viite, että kokee sen olevan jollakin tavalla vieras ja valitettavasti usein myös pelottava. Ihminen kun tuppaa pelkäämään kaikkea vierasta, erilaista, muutosta- tai jotain, joka muistuttaa liikaa omasta itsestä.

Sitäpaitsi homous on aivan äärimmäisen normaalia. Vai onko esim. vasenkätisyys epänormaalia?[/QUOTE]

On sokeutta kun ei tajua homouden luonnonvastaisuutta. Hyvin on Seta ja homopropaganda purrut näihin ihmisiin. Tavallinen heteroseksuaalinen ihminen tuntee ihan luontaista vastenmielisyyttä homoilua kohtaan, se on luontaista eikä mitään fobiaa. On se hitto jos ei seksuaalisuudeltaan normaali ihminen saa vapaasti sanoa mielipidettään ilman että syyllistetään siitä jos tuntee ihan oikeutettua inhoa koko homoutta kohtaan! Sillä ei ole mitään tekemistä vihan kanssa ei ole homojen vihaamista jos ei pidä homoutta normaalina, tämä ei mene näiden aggressiivisten homostelijoiden kaaliin millään. Joko he väittävät samaa naurettavaa selitystä identiteetistään epävarmoista ihmisistä kuten ylläolevan kirjoittaja tai syyttävät fobiasta. Tyypillistä homopropagandaa. Iljettävää koko homostelu, ei mitään tekemistä vasenkätisyyden kanssa niinkuin tämä asiaan perehtymätön kirjoittaja väittää.
 
[QUOTE="vieras";25719039]On sokeutta kun ei tajua homouden luonnonvastaisuutta. Hyvin on Seta ja homopropaganda purrut näihin ihmisiin. Tavallinen heteroseksuaalinen ihminen tuntee ihan luontaista vastenmielisyyttä homoilua kohtaan, se on luontaista eikä mitään fobiaa. On se hitto jos ei seksuaalisuudeltaan normaali ihminen saa vapaasti sanoa mielipidettään ilman että syyllistetään siitä jos tuntee ihan oikeutettua inhoa koko homoutta kohtaan! Sillä ei ole mitään tekemistä vihan kanssa ei ole homojen vihaamista jos ei pidä homoutta normaalina, tämä ei mene näiden aggressiivisten homostelijoiden kaaliin millään. Joko he väittävät samaa naurettavaa selitystä identiteetistään epävarmoista ihmisistä kuten ylläolevan kirjoittaja tai syyttävät fobiasta. Tyypillistä homopropagandaa. Iljettävää koko homostelu, ei mitään tekemistä vasenkätisyyden kanssa niinkuin tämä asiaan perehtymätön kirjoittaja väittää.[/QUOTE]

No tässähän se on oikein malliesimerkki epävarmasta identiteetistä. Kaikki, jotka näin raivokkaasti hyökkäävät kohti asiaa, joka ei heille millään tavalla kuulu (jokainen pitäköön huolen omasta suuntautumisestaan) ovat itse vähän epävarmoja siitä mihin suuntautuvat. Tai ovat kokeneet viehätystä omaan sukupuoleen ja kokevat siitä pelästystä ja kiukkua itselleen.

Mutta aloittajalla vastatakseni, rehtorille soiton lisäksi soittaisin varmasti myös paikkakunnan koosta riippuen paikallislehteen. Luulisi viimeistään sen jälkeen sivistystointa kiinnostavan korjata moinen mätä hedelmä pois muuta ammattikuntaa pilaamasta. Saman tekisin myös, jos opettaja puhuisi tunnustuksellista uskoa tai muuta luomissoopaa verorahoilla kustannetussa koululuokassa.
 
hulluja uskovaisia
Minulla oli -90 luvulla eräs kiihkouskovainen vanhempi mies opettaja jonka myös teki selväksi että homous on sairaus ja samalla ilmoitti että se kenellä ei ole poikaa ei ole elämää joten koettakaapa saada poika niin saatte ikuisen elämän.
Itse olin tuolloin yläasteella ja kerroin reksille mutta tuo oli reksin ystäviä joten ei sitä noteerattu.
Rehtori antoi valitusten mennä toisesta korvasta sisään toisesta ulos,oli ilmoittajana oppilaat tai oppilaiden vanhemmat.
Pahimmin tämän otti erään perheen tyttö joilla ei ollut kuin tyttöjä :(
 
Minulla oli -90 luvulla eräs kiihkouskovainen vanhempi mies opettaja jonka myös teki selväksi että homous on sairaus ja samalla ilmoitti että se kenellä ei ole poikaa ei ole elämää joten koettakaapa saada poika niin saatte ikuisen elämän.
Itse olin tuolloin yläasteella ja kerroin reksille mutta tuo oli reksin ystäviä joten ei sitä noteerattu.
Rehtori antoi valitusten mennä toisesta korvasta sisään toisesta ulos,oli ilmoittajana oppilaat tai oppilaiden vanhemmat.
Pahimmin tämän otti erään perheen tyttö joilla ei ollut kuin tyttöjä :(
Juuri tuosta syystä mä koittaisin tehdä asiasta niin julkisen, kuin mahdollista.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25719039]On sokeutta kun ei tajua homouden luonnonvastaisuutta. Hyvin on Seta ja homopropaganda purrut näihin ihmisiin. Tavallinen heteroseksuaalinen ihminen tuntee ihan luontaista vastenmielisyyttä homoilua kohtaan, se on luontaista eikä mitään fobiaa. On se hitto jos ei seksuaalisuudeltaan normaali ihminen saa vapaasti sanoa mielipidettään ilman että syyllistetään siitä jos tuntee ihan oikeutettua inhoa koko homoutta kohtaan! Sillä ei ole mitään tekemistä vihan kanssa ei ole homojen vihaamista jos ei pidä homoutta normaalina, tämä ei mene näiden aggressiivisten homostelijoiden kaaliin millään. Joko he väittävät samaa naurettavaa selitystä identiteetistään epävarmoista ihmisistä kuten ylläolevan kirjoittaja tai syyttävät fobiasta. Tyypillistä homopropagandaa. Iljettävää koko homostelu, ei mitään tekemistä vasenkätisyyden kanssa niinkuin tämä asiaan perehtymätön kirjoittaja väittää.[/QUOTE]

Peesi, totta joka sana
 
"vieras"
nuori ja jos kokeilet ei aina tarkoita että homo! Ei kukaan halua olla neiti!!!!Jos seisokki miehen kanssa mutta kun voit kokeilla muuta naisten kanssa ja jos pelko perseessä ei sano että et osaa!
 
"vieras"
No tässähän se on oikein malliesimerkki epävarmasta identiteetistä. Kaikki, jotka näin raivokkaasti hyökkäävät kohti asiaa, joka ei heille millään tavalla kuulu (jokainen pitäköön huolen omasta suuntautumisestaan) ovat itse vähän epävarmoja siitä mihin suuntautuvat. Tai ovat kokeneet viehätystä omaan sukupuoleen ja kokevat siitä pelästystä ja kiukkua itselleen.

Mutta aloittajalla vastatakseni, rehtorille soiton lisäksi soittaisin varmasti myös paikkakunnan koosta riippuen paikallislehteen. Luulisi viimeistään sen jälkeen sivistystointa kiinnostavan korjata moinen mätä hedelmä pois muuta ammattikuntaa pilaamasta. Saman tekisin myös, jos opettaja puhuisi tunnustuksellista uskoa tai muuta luomissoopaa verorahoilla kustannetussa koululuokassa.
Kukahan tämän epävarma-identiteetti höpötyksen ja naurettavan selityksen on keksinyt, joku homojen tutkimus tietysti, todella huvittava, ei taida olla kaikki inkkarit kirjoittajalla kanootissa mutta ei sen väliä, tätä soopaahan riittää ja vielä tuetaan oikein verovaroin näitä sairaita kampanjoita. Normaalin heteroseksuaalin ihmisen kiukku on oikeutettua siksi että homomyönteiset kuten sinäkin hyökkäätte avoimesti pilkaten niitä ihmisiä vastaan jotka puolustavat terveitä perusarvoja ja jotka eivät todellakaan halua lapsiensa elävän sairaassa yhteiskunnassa jossa sairaat homostelijat ja muut pervot sanelevat lait ja asetukset. Näiden kommenttien lähtökohtahan on opettaja joka puhui ihan asiaa, hyvä että joku rohkenee sanoa jotain tervettä tätä saastetta vastaan! Se mätä hedelmä on kuitenkin juuri tämä sairas homokulttuuri ja kaikilta homojärjestöiltä tulee ottaa turhat avustukset pois, julistakoot saaste-oppejaan ihan omin varoin. Eli en suvaitse tekosuvaitsevaisia homokulttuuria edistäviä rasisteja enkä heidän mätiä mielipiteitään joten takaisin kaappiin, siinä vasta oiva ratkaisu!
 

Yhteistyössä