Opettaja kolmasluokkalaisille: "Homous on SAIRAUS" ????

  • Viestiketjun aloittaja ärtynyt äiti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Ehdottomasti teet ilmoituksen opettajasta! Toihan on jo törkeetä! Monella voi olla homo lähisukulainen, ja silloin tollanen kommentti varmasti sattuu! :(
Tätä peesailen. Nykyään voivat vaikka jonkun oppilaan vanhemmat olla homopari. Ja jokaista varmasti loukkaa kun omia vanhempia haukutaan.
 
Mulle on kans sama miten kukin elää ja rakastaa,ei kai sillä rakkaudella rajoja ole.Ja opettajillakii pitäs olla oma etiikkasa eikä jauhaa omia aatteitaan lapsille jotka ovat alttiita kaikille vaikutuksille.Toivon asian selviävän :flower: :heart:
 
Mulle on kans sama miten kukin elää ja rakastaa,ei kai sillä rakkaudella rajoja ole.Ja opettajillakii pitäs olla oma etiikkasa eikä jauhaa omia aatteitaan lapsille jotka ovat alttiita kaikille vaikutuksille.Toivon asian selviävän :flower: :heart:
 
arghhhhh
Alkuperäinen kirjoittaja SaWi:
Mulle on kans sama miten kukin elää ja rakastaa,ei kai sillä rakkaudella rajoja ole.Ja opettajillakii pitäs olla oma etiikkasa eikä jauhaa omia aatteitaan lapsille jotka ovat alttiita kaikille vaikutuksille.Toivon asian selviävän :flower: :heart:
Miks nykyopettajilla ei sitten ole sitä etiikkaa????!?!?!?? Kun itse ollaan sitä mieltä että homot on sairaita niin ollaan myös sitä mieltä että teen lapsille palveluksen kun kerron heille tämän tosiasian!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja arghhhhh:
Alkuperäinen kirjoittaja SaWi:
Mulle on kans sama miten kukin elää ja rakastaa,ei kai sillä rakkaudella rajoja ole.Ja opettajillakii pitäs olla oma etiikkasa eikä jauhaa omia aatteitaan lapsille jotka ovat alttiita kaikille vaikutuksille.Toivon asian selviävän :flower: :heart:
Miks nykyopettajilla ei sitten ole sitä etiikkaa????!?!?!?? Kun itse ollaan sitä mieltä että homot on sairaita niin ollaan myös sitä mieltä että teen lapsille palveluksen kun kerron heille tämän tosiasian!!
Siis mikä on tosiasia?
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Ylipäätään opettaja ei saisi puhua siitä onko jumala luonut meidät vai ei. Siis ellei ole uskonnontunti.
Meidän yläasteen BIOLOGIAN opettaja ei uskonut evoluutioteoriaan ja toi mielipiteensä asiasta esille! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:
totuushan tuo on ollut mitä ope on sanonut, mutta ei hän olis sitä saanut ääneen sanoa
Jaha. Miten niin totuus? Koulussa opetetaan kulloistakin virallista totuutta (tällä hetkellä "totuus" on että homous ei ole sairaus), ei yksittäisen opettajan mielipidettä. Vaikka se olisi sama, kuin muutaman Mitäs nyt -palstalaisen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Ylipäätään opettaja ei saisi puhua siitä onko jumala luonut meidät vai ei. Siis ellei ole uskonnontunti.
Meidän yläasteen BIOLOGIAN opettaja ei uskonut evoluutioteoriaan ja toi mielipiteensä asiasta esille! :LOL:
Just. Jotenkin voin ymmärtää jos uskonnonope kertoo mihin uskoo. Mutta että bilsan... No toivottavasti hän perusteli. Ei siinä mitään, jos kertoo avoimesti, että itse uskoo johonkin ja perustelee sen. Kunhan kertoo myös sen, mitä koulussa pitää opettaa.
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Ylipäätään opettaja ei saisi puhua siitä onko jumala luonut meidät vai ei. Siis ellei ole uskonnontunti.
Meidän yläasteen BIOLOGIAN opettaja ei uskonut evoluutioteoriaan ja toi mielipiteensä asiasta esille! :LOL:
Just. Jotenkin voin ymmärtää jos uskonnonope kertoo mihin uskoo. Mutta että bilsan... No toivottavasti hän perusteli. Ei siinä mitään, jos kertoo avoimesti, että itse uskoo johonkin ja perustelee sen. Kunhan kertoo myös sen, mitä koulussa pitää opettaa.
Ei perustellut, jäi hyvin mieleen mitä hän sanoin: "Se, että ihminen olisi polveutunut apinasta, on ihan höpöhöpöpuhetta."

Ai että me naurettiin sillon! :LOL:
 
arghhh
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja arghhhhh:
Alkuperäinen kirjoittaja SaWi:
Mulle on kans sama miten kukin elää ja rakastaa,ei kai sillä rakkaudella rajoja ole.Ja opettajillakii pitäs olla oma etiikkasa eikä jauhaa omia aatteitaan lapsille jotka ovat alttiita kaikille vaikutuksille.Toivon asian selviävän :flower: :heart:
Miks nykyopettajilla ei sitten ole sitä etiikkaa????!?!?!?? Kun itse ollaan sitä mieltä että homot on sairaita niin ollaan myös sitä mieltä että teen lapsille palveluksen kun kerron heille tämän tosiasian!!
Siis mikä on tosiasia?
No osan opettajista mielestä se, että homous on sairaus. Ja kun se heidän mielestään on totta, niin he haluavat että lapset uskoo sen kans.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:
totuushan tuo on ollut mitä ope on sanonut, mutta ei hän olis sitä saanut ääneen sanoa
Määrittele ensin "totuus" ja perustele sitten miten tämä opettajan sanoma asia, voi millään kohtaa olla totuus? Vai oliko tää vaan vitsi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mitenhän sitten suu pantaisiin, jos moisen mielipiteen omaavan henkilön oma lapsi "sairastuisi" homouteen? :saint: Milläs se sitten perusteltaisiin? :whistle:
Ei ainakaan tunnustaisi asiaa luulisin :LOL: Vaikka jokaisella on omat mielipiteesä niin ei niitä kannata joka paikassa huudella,oppilaille vähiten.
 
pallukka
No. Olen eri mieltä nyt vaikka tiedän ettei se teistä ole sallittua. Koulu huutaa vahvoja arvoja taustalleen. Opettaja tekee työtä persoonallaan (se iskostetaan niihin jo koulutusvaiheessa). Eikö ope sitten saisi sanoa omia mielipiteitään jos lapsi KYSYY???? Minä seison vahvasti omalla pohjallani, homous EI ole luonnollista eikä siitä pidä tehdä hyväksyttävää normia lapselle!
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no minkäs se opettaja totuudelle voi!
-homous on sairaus =)
Miksei kukaan perustele tota väitettä millään täällä?

Voinko mäkin vaan sanoa: uskovaisuus on sairaus. ja se siitä, sitä perustella mitenkään tarvii ja se on nyt totta!
 

Yhteistyössä