Opettaja
Tosi väärin opettajalta sanottu! Ottaisin yhteyttä opettajaan ja kertoisin mitä tuommoinen aiheuttaa, vielä jos teillä kummisetä on homo.
Tätä peesailen. Nykyään voivat vaikka jonkun oppilaan vanhemmat olla homopari. Ja jokaista varmasti loukkaa kun omia vanhempia haukutaan.Alkuperäinen kirjoittaja miltski:Ehdottomasti teet ilmoituksen opettajasta! Toihan on jo törkeetä! Monella voi olla homo lähisukulainen, ja silloin tollanen kommentti varmasti sattuu!
Miks nykyopettajilla ei sitten ole sitä etiikkaa????!?!?!?? Kun itse ollaan sitä mieltä että homot on sairaita niin ollaan myös sitä mieltä että teen lapsille palveluksen kun kerron heille tämän tosiasian!!Alkuperäinen kirjoittaja SaWi:Mulle on kans sama miten kukin elää ja rakastaa,ei kai sillä rakkaudella rajoja ole.Ja opettajillakii pitäs olla oma etiikkasa eikä jauhaa omia aatteitaan lapsille jotka ovat alttiita kaikille vaikutuksille.Toivon asian selviävän :flower: :heart:
Siis mikä on tosiasia?Alkuperäinen kirjoittaja arghhhhh:Miks nykyopettajilla ei sitten ole sitä etiikkaa????!?!?!?? Kun itse ollaan sitä mieltä että homot on sairaita niin ollaan myös sitä mieltä että teen lapsille palveluksen kun kerron heille tämän tosiasian!!Alkuperäinen kirjoittaja SaWi:Mulle on kans sama miten kukin elää ja rakastaa,ei kai sillä rakkaudella rajoja ole.Ja opettajillakii pitäs olla oma etiikkasa eikä jauhaa omia aatteitaan lapsille jotka ovat alttiita kaikille vaikutuksille.Toivon asian selviävän :flower: :heart:
Meidän yläasteen BIOLOGIAN opettaja ei uskonut evoluutioteoriaan ja toi mielipiteensä asiasta esille!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ylipäätään opettaja ei saisi puhua siitä onko jumala luonut meidät vai ei. Siis ellei ole uskonnontunti.
Väärin. Se ei ole sairaus. Tämä ei ole mielipidekysymys vaan fakta.Alkuperäinen kirjoittaja hei:sehän on sairaus!
Jaha. Miten niin totuus? Koulussa opetetaan kulloistakin virallista totuutta (tällä hetkellä "totuus" on että homous ei ole sairaus), ei yksittäisen opettajan mielipidettä. Vaikka se olisi sama, kuin muutaman Mitäs nyt -palstalaisen.Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:totuushan tuo on ollut mitä ope on sanonut, mutta ei hän olis sitä saanut ääneen sanoa
Just. Jotenkin voin ymmärtää jos uskonnonope kertoo mihin uskoo. Mutta että bilsan... No toivottavasti hän perusteli. Ei siinä mitään, jos kertoo avoimesti, että itse uskoo johonkin ja perustelee sen. Kunhan kertoo myös sen, mitä koulussa pitää opettaa.Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Meidän yläasteen BIOLOGIAN opettaja ei uskonut evoluutioteoriaan ja toi mielipiteensä asiasta esille!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ylipäätään opettaja ei saisi puhua siitä onko jumala luonut meidät vai ei. Siis ellei ole uskonnontunti.
Ei perustellut, jäi hyvin mieleen mitä hän sanoin: "Se, että ihminen olisi polveutunut apinasta, on ihan höpöhöpöpuhetta."Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Just. Jotenkin voin ymmärtää jos uskonnonope kertoo mihin uskoo. Mutta että bilsan... No toivottavasti hän perusteli. Ei siinä mitään, jos kertoo avoimesti, että itse uskoo johonkin ja perustelee sen. Kunhan kertoo myös sen, mitä koulussa pitää opettaa.Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Meidän yläasteen BIOLOGIAN opettaja ei uskonut evoluutioteoriaan ja toi mielipiteensä asiasta esille!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ylipäätään opettaja ei saisi puhua siitä onko jumala luonut meidät vai ei. Siis ellei ole uskonnontunti.
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Meidän yläasteen BIOLOGIAN opettaja ei uskonut evoluutioteoriaan ja toi mielipiteensä asiasta esille!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ylipäätään opettaja ei saisi puhua siitä onko jumala luonut meidät vai ei. Siis ellei ole uskonnontunti.
No osan opettajista mielestä se, että homous on sairaus. Ja kun se heidän mielestään on totta, niin he haluavat että lapset uskoo sen kans.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Siis mikä on tosiasia?Alkuperäinen kirjoittaja arghhhhh:Miks nykyopettajilla ei sitten ole sitä etiikkaa????!?!?!?? Kun itse ollaan sitä mieltä että homot on sairaita niin ollaan myös sitä mieltä että teen lapsille palveluksen kun kerron heille tämän tosiasian!!Alkuperäinen kirjoittaja SaWi:Mulle on kans sama miten kukin elää ja rakastaa,ei kai sillä rakkaudella rajoja ole.Ja opettajillakii pitäs olla oma etiikkasa eikä jauhaa omia aatteitaan lapsille jotka ovat alttiita kaikille vaikutuksille.Toivon asian selviävän :flower: :heart:
Määrittele ensin "totuus" ja perustele sitten miten tämä opettajan sanoma asia, voi millään kohtaa olla totuus? Vai oliko tää vaan vitsi...Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:totuushan tuo on ollut mitä ope on sanonut, mutta ei hän olis sitä saanut ääneen sanoa
Ei ainakaan tunnustaisi asiaa luulisin Vaikka jokaisella on omat mielipiteesä niin ei niitä kannata joka paikassa huudella,oppilaille vähiten.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitenhän sitten suu pantaisiin, jos moisen mielipiteen omaavan henkilön oma lapsi "sairastuisi" homouteen? :saint: Milläs se sitten perusteltaisiin?
Miksei kukaan perustele tota väitettä millään täällä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no minkäs se opettaja totuudelle voi!
-homous on sairaus =)