M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja missä lukee;30482504:missä lukee että kyseessä on tyttö ja naisope? itselle tuli luulo pojasta
Papereissa!![]()
![]()
Eli pitäisi kirjallisesti ilmaista että ei, en aio todellakaan pyyhkiä irmapetterin haisevaa persettä
![]()
Et voi olettaa kaverilta, et keltään ellet sitä kysy. Mistä tiedät vaikka kaverillasi olisi vaikka sormessa haavassa herpes jota sinä luulet ihottumaksi mutta häpeissään ei sitä kerro? Kaikki aikuiset eivät pidä lasten kakasta ja se ei tee heistä yhtään sen epänormaalempia. Olen hoitaja ja eritteet ovat osa työtäni ilman ongelmaa, tiedän myös että tuntemattoman ihmisen ulosteeseen koskeminen ilman suojavälineita on todella riskialitista ja on törkeää olettaa että kukaan vieras tai edes läheinen olisi velvoitettava pistämään mahdollisesti oma terveytensä riskiin, sillä et taaskaan tiedä mitä immuniteettiin vaikuttavia sairauksia heillä on.
Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma;30465705:Kuopukseni (tavislapsi) pelaa jalkapalloa ja on harkoissa minun vastuulla, seuraan harjoituksia paikan päällä. Valmentajan tehtävä on valmentaa, ohjata harjoituksia, MUTTA jos lapselleni (5v) tulee jokin hätä (kakka, pissa...tmv) tarve, niin olen valmiina auttamaan. Näin se menee.
Nyt onkin kyse koululaisesta ja musiikkiopistosta, ei 3-4 -vuotiaiden jumpasta tms. Eli kaksi täysin eri asiaa. 3-4 vuotiaan, 5-vuotiaankin vielä ymmärtää. Soittoharrastuksessa muuten näiden pikkuoppilaiden kohdalla ainakin itse toivon että vanhemmat seuraisivat tuntia, että voisivat valvoa vähän syrjäsilmällä kotona harjotellaanko oikein. (Oikea soittoasento yms)
Ja todellakaan en alkaisi soittotunnilla kouluikäisen persettä pyyhkimään.