tiukka ope!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja purkaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

purkaja

Vieras
Tyttö tuli koulusta itkun kanssa kotiin.Olivat tehneet isänpäiväkortteja ja tyttö ei ollut saanut liimattua korttiin jotain kangasta miten ope oli käskenyt tehdä.oli sitten piirtänyt siihen ja mennyt opelle näyttämään mielissään.Opettaja oli huutanut,että hyyyyyi hyyyyyyyyi ompa ruma.Aivan keskeneräisen näköinen.Mene tekemään loppuun se!Toisekseen heille oli tullut matematiikasta moniste tehtäväksi tunnilla ja tytön moniste oli mennyt hukkaan.Opettaja oli laittanut tytön etsimään sitä luokasta melkein koko tunniksi ja uhannut että hänelle tulee unohduslistaan nimi.Monistetta ei ollut löytynt joten ope oli vihdoin antanut uuden.Minua nyt vaan säälittää tuo itkevä lapsi ja tiukka ope!!

Tyttö tuli koulusta itkun kanssa kotiin.Olivat tehneet isänpäiväkortteja ja tyttö ei ollut saanut liimattua korttiin jotain kangasta miten ope oli käskenyt tehdä.oli sitten piirtänyt siihen ja mennyt opelle näyttämään mielissään.Opettaja oli huutanut,että hyyyyyi hyyyyyyyyi ompa ruma.Aivan keskeneräisen näköinen.Mene tekemään loppuun se!Toisekseen heille oli tullut matematiikasta moniste tehtäväksi tunnilla ja tytön moniste oli mennyt hukkaan.Opettaja oli laittanut tytön etsimään sitä luokasta melkein koko tunniksi ja uhannut että hänelle tulee unohduslistaan nimi.Monistetta ei ollut löytynt joten ope oli vihdoin antanut uuden.Minua nyt vaan säälittää tuo itkevä lapsi ja tiukka ope!!

Sympatiat teille. Kuulostaa ihan samanlaiselta opelta, joka mun tytöllä valitettavasti on. Se vaan piirtää/maalaa itse oppilaiden töihin juttuja, jos ei ole tyytyväinen oppilaan tekemisiin. Ja sitten sanotaan, että lapset ovat itse tehneet nuo työnsä. Auttaa toki saa ja pitää, mutta rajansa silläkin.

Mietipä vähän- en todellakaan usko, että nykypäivänä kukaan ope HUUTAA: hyiiii... tais olla "pikkasen" väritetty versio lapsellasi. Järkyttävää, että jotkut vanhemmat uskovat lastensa kertomukset koulusta sanasta sanaan ilman mitää kritiikkiä. Ja jos hukkaa monisteitaan niin onko sitten kuinka paha juttu jos saa unohdus-merkinnän? Sehän tarkoittaa vaan sitä, että on ollut huolimaton, ei enempää eikä vähempää.

No mitä opettaja sanoin kun soitit hänelle tapahtuneesta?

Ai niin, tuskin soitit. Päätit vain uskoa sen mitä lapsi sanoo ja tulla kaksplussalle vinkumaan.

[QUOTE="joo";22424139]Mietipä vähän- en todellakaan usko, että nykypäivänä kukaan ope HUUTAA: hyiiii... tais olla "pikkasen" väritetty versio lapsellasi. Järkyttävää, että jotkut vanhemmat uskovat lastensa kertomukset koulusta sanasta sanaan ilman mitää kritiikkiä. Ja jos hukkaa monisteitaan niin onko sitten kuinka paha juttu jos saa unohdus-merkinnän? Sehän tarkoittaa vaan sitä, että on ollut huolimaton, ei enempää eikä vähempää.[/QUOTE]

Ole uskomatta. Kyllä jotkut kuule huutaa. Mitäpä sitten, kun koko luokka pelkää opettajaa ja laittaa oppilaita vielä eriarvoiseen asemaan? Valitettu on jo menneinä vuosina muiden taholta ko. opettajasta koulun johtajalle, tuloksetta.