Ootteko huomanneet, Hobbyhallin nettisivuil myydään isoo taulutelkkaria hintaan 1sentti!!

Status
Viestiketju on suljettu.
Dee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja laillisuus:
Onko tämä laillista? Kun kaikki TIETÄÄ että on kyse virheestä ja vahingosta. Onko laillista koittaa hyötyä siitä. Ja lietsoa porukkaa tekemn samoin?
Ei välttämättä ole!
Hah!!! Pitäiskö teidän varmuuden vuoks laittaa vinkkiä vielä polissille?!
 
bud
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja laillisuus:
Onko tämä laillista? Kun kaikki TIETÄÄ että on kyse virheestä ja vahingosta. Onko laillista koittaa hyötyä siitä. Ja lietsoa porukkaa tekemn samoin?
Ei välttämättä ole!
Mä en ainakaan ole lietsonut ketään, saati tilannu sitä töllöä. Tyhmä on se, joka tilas. Mitä laitonta siinä voi olla, kun jokanen, joka sen tilas, tietää, ETTEI TULE SITÄ TELKKARIA SAAMAAN!!
 
WOW...EN EHTINYT ITSE.
KYLLÄHÄN HH JOUTUU LAIN MUKAAN MYYMÄÄN TUOLLA SENTILLÄ KOSKA TILAUSVAHVISTUS ON TULLUT JA MAKSU HOIDETTU. ITSE OSTIN AIKANAAN PUHELIMEN SAMAAN HINTAAN HH:STA.

KUN EIKAUPPOJA SUOSIOLLA TULLUT, OTIN YHTEYDEN KULUTTAJASUOJAMIEHEEN JOKA PAKOTTI HH.N MYYMÄÄN TUOTTEEN SILLÄ HINNALLA =)
 
mitäs te niillä tiedoilla teette?
Jep, niin näkyi ja täytyy sanoa et on pikkasen huono tän firman kuluttajansuoja. Pistäkääs ne muutamat nyt viestiä kyseiselle liikkeelle ja vaatikaa korvauksia! Ja ihan älytöntä täällä retostella toisten tiedoilla...pikkasen uteliaita. Itse en katsonut kun nimen ja tajusin, että jonkun tiedot oli siinä!!!!! Sen jälkeen klikkasin sivun pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Ei pahalla, mutta eikö teidän pitäis ottaa yhteyttä tuohon palveluntarjoajaan, eikä ihmetellä sitä tässä keskustelussa, saatika linkittää noita sivuja?
Minä lähetin sinne heidän palautesivuilta viestin että muiden nimiä ja osoitteita näkyy.
 
Olivia
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Ei pahalla, mutta eikö teidän pitäis ottaa yhteyttä tuohon palveluntarjoajaan, eikä ihmetellä sitä tässä keskustelussa, saatika linkittää noita sivuja?
Minä lähetin sinne heidän palautesivuilta viestin että muiden nimiä ja osoitteita näkyy.


Kuin myös!!!!
 
muumitilaaja
Alkuperäinen kirjoittaja linkit pois!!!!:
Alkuperäinen kirjoittaja MODET??????????:
Voisko nuo linkit ainakin poistaa, kerran toisten yhteystietoja tulee sinne näkyviin???

Ois ainakin oikeus ja kohtuus!!!!!!
modeja ei oo paikalla ilmeiseti, olen montaa kauttaa jo yrittäny et poistaisivat..

mustat voi ite poistaa omat lainauksensa!!!.. mut harmaat ei eikä laittaa modeille yksäriäkään..

kauheeta, anteeks
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä