Ootteko huomanneet, Hobbyhallin nettisivuil myydään isoo taulutelkkaria hintaan 1sentti!!

Status
Viestiketju on suljettu.
huhhuh
ja täällä vielä ihmiset KEHTAAVAT toisten nimiä kertoa :eek:

Ihmiset tilailevat erilaisista nettikaupoita ja yhteystiedot sinne pitää laittaa, mitäs outoa siinä nyt sitten on? Outoa on vain ja ainoastaan se, että niitä jäätte sinne pällistelemään, itse klikkasin sivun heti pois kun jonkun toisen yhteystiedot näin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Ei pahalla, mutta eikö teidän pitäis ottaa yhteyttä tuohon palveluntarjoajaan, eikä ihmetellä sitä tässä keskustelussa, saatika linkittää noita sivuja?
Minä lähetin sinne heidän palautesivuilta viestin että muiden nimiä ja osoitteita näkyy.
Sama juttu!
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Soitin tuonne elefanttiin ja lupasivat selvittää tuon tietoasian mahdollisimman pian!
Siekös se soitit hobbyhalliinkin
En. Miten niin? Ei Hobby Hallissa näkyny kenellekään kenenkään tietoja, kuten nyt itse nään yhden tilaajan tiedot tuolla.
 
:O
miksiköhän mulla ei näy siellä kenenkään tietoja?

Tämä samahan kävi muuten silloin mariskoolien kanssa, meidän perhe lehden tilauksissa.

nimi pysyi samana mutta sai osoitteeksi aina erit sitä mukaa kun joku tilasi
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja :O:
miksiköhän mulla ei näy siellä kenenkään tietoja?

Tämä samahan kävi muuten silloin mariskoolien kanssa, meidän perhe lehden tilauksissa.

nimi pysyi samana mutta sai osoitteeksi aina erit sitä mukaa kun joku tilasi
Postin sivuilla on ihan sama ongelma osoitehaun kanssa. Jos hakee esim. postinumeroa, ja sitten klikkaa "hae uudestaan" niin tulee jonkun muun haut. Kaks kertaa oon valittanutkin postiin asiasta, mutta ei ole tilanne muuttunut.
Toki asia on paljon vakavampi, kun nettisaiteilla alkaa näkymään toisten tilaustietoja.
 
hävetkää edes
en jaksa ees lukee koko ketjuu mut kyl ihmiset oikeesti on typeriä että tilaavat vaikka TIETÄVÄT ettei näin halvalla myydä..tajuutteko että teetätte toiminnallanne monelle ihmiselle turhaa työtä.
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja hävetkää edes:
en jaksa ees lukee koko ketjuu mut kyl ihmiset oikeesti on typeriä että tilaavat vaikka TIETÄVÄT ettei näin halvalla myydä..tajuutteko että teetätte toiminnallanne monelle ihmiselle turhaa työtä.
So? Saipa siinäkin pari kesätyöntekijää muutamaksi viikoksi ekstraduunia. Suosi suomalaista!
 
Norppu
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Kuinkahan punasena sen naama on, joka sen telkkaritarjouksen tyrkkäsi nettiin hobbyhallisa.
:LOL: Ja mikäli ne joutuvat nuo telkkarit lähettämään niin ei taida sillä punanaamalla enää työpaikkaa olla...
kyllä ne mun käsityksen mukaan joutuvat ne lähettämään, toki varmaan ensin yrittävät asiakkaalle selitellä, mutta jos kuluttajansuojaan ottavat yhteyttä niin pakko se on lähettää :D
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja höh :
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Meillä on jo taulu telkkareita niin ei oo tarvista, etenkään LG. Voi voi kun te ette nyt saa taulu telkkaria.
:LOL: Älä tukehdu kateuteesi. :hug:
Kateuteen? Voiko joku ihminen olla kateellinen taulu tv.stä? Mistä tiesit vaikka itsekkin tilasin sen tuohon 0,01 cnt hintaan, oisin sit myynyt huuto netissä parilla sataa. Meiän kämppään ei tule koskaan LG eleltroniikkaa käytettäväksi, yhtä susi kuin philips.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja höh :
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Meillä on jo taulu telkkareita niin ei oo tarvista, etenkään LG. Voi voi kun te ette nyt saa taulu telkkaria.
:LOL: Älä tukehdu kateuteesi. :hug:
Kateuteen? Voiko joku ihminen olla kateellinen taulu tv.stä? Mistä tiesit vaikka itsekkin tilasin sen tuohon 0,01 cnt hintaan, oisin sit myynyt huuto netissä parilla sataa. Meiän kämppään ei tule koskaan LG eleltroniikkaa käytettäväksi, yhtä susi kuin philips.
Äläs ny :D Meidän kotoa löytyy yks philipsin laite. On toimiva matka-tv. Ostin sen 13 vuotta sitten, kun lähdin opiskelemaan. Vieläki pelittää! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Norppu:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Kuinkahan punasena sen naama on, joka sen telkkaritarjouksen tyrkkäsi nettiin hobbyhallisa.
:LOL: Ja mikäli ne joutuvat nuo telkkarit lähettämään niin ei taida sillä punanaamalla enää työpaikkaa olla...
kyllä ne mun käsityksen mukaan joutuvat ne lähettämään, toki varmaan ensin yrittävät asiakkaalle selitellä, mutta jos kuluttajansuojaan ottavat yhteyttä niin pakko se on lähettää :D
En usko että lähettävät

Kuluttajaviraston sivuilta:


Verkkokaupan virheelliset hinnat

Verkkokaupassakin oleva hinta on sitova. Kun kuluttaja on hyväksynyt verkossa olevan tarjouksen, sitova sopimus on syntynyt. Tarjous on hyväksytty esimerkiksi silloin kun kuluttaja on tilannut tuotteen verkkosivujen tilauskaavakkeella.

Virheellinen hintatieto ei sido myyjää, jos virhe on sillä tavoin selvä, että kuluttajankin olisi pitänyt ymmärtää kyseessä olevan virhetiedon. Tällainen tilanne on esimerkiksi silloin, jos ero ilmoitetun hinnan ja todellisen hinnan välillä on huomattavan suuri tai väärää hintaa voidaan pitää poikkeuksellisen alhaisena yleiseen hintatasoon verrattuna.
 
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Äläs ny :D Meidän kotoa löytyy yks philipsin laite. On toimiva matka-tv. Ostin sen 13 vuotta sitten, kun lähdin opiskelemaan. Vieläki pelittää! :D
Mul on kans Philipsin telkkari ja kotiteatteri, ollu jo vuoskaudet, ei oo valittamista :D

LG:täkin löytyy, se on hyvä merkki. Se on halpa ollu ainaski tähän asti. On ihan laatumerkki mutta sillon ku se tuli markkinoille ni sitä yritettiin "väkisin" pukata liikenteeseen halvoilla hinnoilla. Näin kodinkoneliikkeen myyjäsetä sillon kerto ;) :D
 
Norppu
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
Alkuperäinen kirjoittaja Norppu:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Kuinkahan punasena sen naama on, joka sen telkkaritarjouksen tyrkkäsi nettiin hobbyhallisa.
:LOL: Ja mikäli ne joutuvat nuo telkkarit lähettämään niin ei taida sillä punanaamalla enää työpaikkaa olla...
kyllä ne mun käsityksen mukaan joutuvat ne lähettämään, toki varmaan ensin yrittävät asiakkaalle selitellä, mutta jos kuluttajansuojaan ottavat yhteyttä niin pakko se on lähettää :D
En usko että lähettävät

Kuluttajaviraston sivuilta:


Verkkokaupan virheelliset hinnat

Verkkokaupassakin oleva hinta on sitova. Kun kuluttaja on hyväksynyt verkossa olevan tarjouksen, sitova sopimus on syntynyt. Tarjous on hyväksytty esimerkiksi silloin kun kuluttaja on tilannut tuotteen verkkosivujen tilauskaavakkeella.

Virheellinen hintatieto ei sido myyjää, jos virhe on sillä tavoin selvä, että kuluttajankin olisi pitänyt ymmärtää kyseessä olevan virhetiedon. Tällainen tilanne on esimerkiksi silloin, jos ero ilmoitetun hinnan ja todellisen hinnan välillä on huomattavan suuri tai väärää hintaa voidaan pitää poikkeuksellisen alhaisena yleiseen hintatasoon verrattuna.
ahaa, ok! Eli saattaapi olla, ettei tilaajat saakkaan telkkaria :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Äläs ny :D Meidän kotoa löytyy yks philipsin laite. On toimiva matka-tv. Ostin sen 13 vuotta sitten, kun lähdin opiskelemaan. Vieläki pelittää! :D
Mul on kans Philipsin telkkari ja kotiteatteri, ollu jo vuoskaudet, ei oo valittamista :D

LG:täkin löytyy, se on hyvä merkki. Se on halpa ollu ainaski tähän asti. On ihan laatumerkki mutta sillon ku se tuli markkinoille ni sitä yritettiin "väkisin" pukata liikenteeseen halvoilla hinnoilla. Näin kodinkoneliikkeen myyjäsetä sillon kerto ;) :D
Näin on! Jotkut tahtoo leveillä ostamalla vain niitä kalliita "parhaita" merkkejä :D
 
peesi
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
Alkuperäinen kirjoittaja Norppu:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Kuinkahan punasena sen naama on, joka sen telkkaritarjouksen tyrkkäsi nettiin hobbyhallisa.
:LOL: Ja mikäli ne joutuvat nuo telkkarit lähettämään niin ei taida sillä punanaamalla enää työpaikkaa olla...
kyllä ne mun käsityksen mukaan joutuvat ne lähettämään, toki varmaan ensin yrittävät asiakkaalle selitellä, mutta jos kuluttajansuojaan ottavat yhteyttä niin pakko se on lähettää :D
En usko että lähettävät

Kuluttajaviraston sivuilta:


Verkkokaupan virheelliset hinnat

Verkkokaupassakin oleva hinta on sitova. Kun kuluttaja on hyväksynyt verkossa olevan tarjouksen, sitova sopimus on syntynyt. Tarjous on hyväksytty esimerkiksi silloin kun kuluttaja on tilannut tuotteen verkkosivujen tilauskaavakkeella.

Virheellinen hintatieto ei sido myyjää, jos virhe on sillä tavoin selvä, että kuluttajankin olisi pitänyt ymmärtää kyseessä olevan virhetiedon. Tällainen tilanne on esimerkiksi silloin, jos ero ilmoitetun hinnan ja todellisen hinnan välillä on huomattavan suuri tai väärää hintaa voidaan pitää poikkeuksellisen alhaisena yleiseen hintatasoon verrattuna.
 
tuskin tulette saamaan televisioita sentillä
Hyväksymällä nämä käyttöehdot pääsee käyttämään Hobby Hallin verkkokauppaa. Mikäli ei hyväksy ehtoja, ei voi tehdä tilauksia Hobby Hallin verkkokaupasta.

Hobby Hall voi tarvittaessa peruuttaa tilauksen tai evätä asiakkuuden.

Selvät hintavirheet

Hobby Hall pidättää oikeuden tilauksen perumiseen "selvien hintavirheiden" kohdalla. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa merkittävästi ja selvästi huomattavasti tuotteen oikeasta hinnasta.
Selviä hintavirheitä voivat olla muun muassa seuraavat esimerkit
- jos tuotteella on hinta 0,00 euroa tai ei hintaa ollenkaan
- jos satojen eurojen arvoisen television hinnaksi ilmoitetaan esim. 79 euroa

Em. tapauksissa virheellinen hinta on niin selkeästi oikeasta hinnasta poikkeava, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys
 
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Näin on! Jotkut tahtoo leveillä ostamalla vain niitä kalliita "parhaita" merkkejä :D
Mä oon tosi merkkiuskollinen! :saint: Mä pidän huolen siitä etten missään nimessä osta sitä hemmetin kallista Sonya!! :LOL: :LOL:

Minähän en merkistä maksa! :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä