vieras
Näinhän tämä menee. Taidan vielä vinkata HobbyHallia tästä viestiketjusta, jotta voivat varmasti todistaa että ko aikana tehdyt tilaukset on todella tehty tietäen hintavirheestäAlkuperäinen kirjoittaja peesi:Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:En usko että lähettävätAlkuperäinen kirjoittaja Norppu:kyllä ne mun käsityksen mukaan joutuvat ne lähettämään, toki varmaan ensin yrittävät asiakkaalle selitellä, mutta jos kuluttajansuojaan ottavat yhteyttä niin pakko se on lähettääAlkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Kuinkahan punasena sen naama on, joka sen telkkaritarjouksen tyrkkäsi nettiin hobbyhallisa.Ja mikäli ne joutuvat nuo telkkarit lähettämään niin ei taida sillä punanaamalla enää työpaikkaa olla...
![]()
Kuluttajaviraston sivuilta:
Verkkokaupan virheelliset hinnat
Verkkokaupassakin oleva hinta on sitova. Kun kuluttaja on hyväksynyt verkossa olevan tarjouksen, sitova sopimus on syntynyt. Tarjous on hyväksytty esimerkiksi silloin kun kuluttaja on tilannut tuotteen verkkosivujen tilauskaavakkeella.
Virheellinen hintatieto ei sido myyjää, jos virhe on sillä tavoin selvä, että kuluttajankin olisi pitänyt ymmärtää kyseessä olevan virhetiedon. Tällainen tilanne on esimerkiksi silloin, jos ero ilmoitetun hinnan ja todellisen hinnan välillä on huomattavan suuri tai väärää hintaa voidaan pitää poikkeuksellisen alhaisena yleiseen hintatasoon verrattuna.