Ootteko huomanneet, Hobbyhallin nettisivuil myydään isoo taulutelkkaria hintaan 1sentti!!

Status
Viestiketju on suljettu.
voi
Alkuperäinen kirjoittaja UuTeEnNoUsUUn:
No Hobbari ainakin on virheensä huomannu ku verkkokauppa on huollossa :D hehehee.. te jotka tilasitte niin kertokaa ihmeessä kuinka juttu jatkuu :D
Ei se huomannu kun joku epä urheilullinen meni täältä palstalta sen käräyttämään
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei kiristä pipo, vaan pidän tuollaista ihan ala-arvoisena toimintana.. ja siitä aiheutuu tosiaan niitä kuluja firmalle, aattelette sitä tai ei.. ja taas katteet nousee.. ja hinnat! mut eihän palstamammat siitä välitä, vaan kun saavat huhhelishuijata kivaa hopparipoppari firmaa... ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei!!!!!!!!
Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Jos hinnat nousee, vaihda firmaa.
Ei kai hobbarilta mikään pakko ole ostaa yhtään mitään?
juu, ei etenkään mun, en ole eläissäni mitään noista pilipalifirmoista tarvinnut :saint:
 
jufe
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei kiristä pipo, vaan pidän tuollaista ihan ala-arvoisena toimintana.. ja siitä aiheutuu tosiaan niitä kuluja firmalle, aattelette sitä tai ei.. ja taas katteet nousee.. ja hinnat! mut eihän palstamammat siitä välitä, vaan kun saavat huhhelishuijata kivaa hopparipoppari firmaa... ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei!!!!!!!!
Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Jos hinnat nousee, vaihda firmaa.
Ei kai hobbarilta mikään pakko ole ostaa yhtään mitään?
sun nikki sopii sulle ilmeisen hyvin! eli tuolla tyylillä tulee varmasti sontaa niskaan, jos aina on tuollainen tyyli, että omapahan on moka. ei niinkö osata aatella, että ihmiset tekevät inhimillisä virheitä.
 
Minä en saanut edes sitä Hobby Hallin lupaamaa ilmaista tutkimuspalkkiota. Siis kun arvosteli Hobby Hallin uudet sivut niin luvattiin palkinto, mutta sitä ei ilmeisesti lähetetä kuin kerran (yksi teltta tuli) samaan osoitteeseen, jos useampi samassa osoitteessa asuva osallistui.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja gmail:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei nipoille:
Alkuperäinen kirjoittaja senttihä riittää:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja ei, en omista taulutelkkaa, enkä ole kade, että joku idiootti kuvittelee sellaisen sentillä saavansa..
mä olen ihminen, joka käyttää maalaisjärkeään ja ajattelee myös myyjäosapuolta!!


Luuletko sä nyt oikeesti et me TILAAJAT ei tajuta edes sitä, et telkku jää saamatta???? Pistettiin halvalla hobby hallia ja sitten joku alkaa vänkäämään täällä ja pitää meitä idiootteina...thanx!!!!
Kauheeta ku pipo kiristää jonku päätä...
Se kateus on suomessa niin yleinen sairaus että pitäis saada kela korvauksen piiriin.
Jos sitten olis vara hankkia vähän löysempi pipo näiden nipottajien :LOL:
sori mut mä voin käydä ostaan piponi ihan ite, en tarvii kelasta enkä sossusta yhtään mitään, mut hei, sori, edes kelaraha ei riitä vaihtopäähän...
Kysy sitten lisä tukea vaikka RAY:lta jos ne vois auttaa sua
vissiin ymmärryksessä jotain vikaa???? en mä mitään vaihtopäätä tarvii...
Ehkä tarviit sitten jonkun lääkityksen kun ensin veisaat virttä ja kohta väitätkin laulanees poppia. Olet jo niin solmussa sanoinesi että ehkä sun ois parempi lopettaa.
anteeks kui? mulla on rahaa ostaa pipo itse,
mutta sinä tarvitset vaihtopään, johon sinulla ei kelanrahoilla ole varaa!
mikä jäi epäselväks??? ei pysty enempää vääntään rautalangasta!
Missähän niin luki? Älä sinä tee diagnoosia kun ei se äo riitä siihen.
Ei tosiaan olis kelan rahoilla varaakaan kun ei ne mulle maksakkaan mitään.
Mitäs varten sinä elät yhteiskunnan tuilla pummina ja kuppaat kelaa?
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Vielä ei ainakaan mulle ole tullut sähköpostiin pahoitteluviestiä, etteikö tuotetta toimitettaisi :D

Ei mullekaan. Ehkä ne on pakkaamassa sitä. :)
Eikä mulle. Ajatelkaa, me työllistettiin koko Hobby Hall niin hyvin että varmaan joutuvat soittelemaan työkkäristä lisää porukkaa. Joskos joku kireäpipokin pääsis sinne hommiin ja tienamaan haukkumasta toisia täältä.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Vielä ei ainakaan mulle ole tullut sähköpostiin pahoitteluviestiä, etteikö tuotetta toimitettaisi :D

Ei mullekaan. Ehkä ne on pakkaamassa sitä. :)
ei oo sähköpostia tilausvahvistuksen jälkeen tullut..

hobbarin omat sivut, seuraa tilausta ei toimi.. varmaan ruuhkaa telkkujen postitksessa..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja gmail:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei nipoille:
Alkuperäinen kirjoittaja senttihä riittää:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja ei, en omista taulutelkkaa, enkä ole kade, että joku idiootti kuvittelee sellaisen sentillä saavansa..
mä olen ihminen, joka käyttää maalaisjärkeään ja ajattelee myös myyjäosapuolta!!


Luuletko sä nyt oikeesti et me TILAAJAT ei tajuta edes sitä, et telkku jää saamatta???? Pistettiin halvalla hobby hallia ja sitten joku alkaa vänkäämään täällä ja pitää meitä idiootteina...thanx!!!!
Kauheeta ku pipo kiristää jonku päätä...
Se kateus on suomessa niin yleinen sairaus että pitäis saada kela korvauksen piiriin.
Jos sitten olis vara hankkia vähän löysempi pipo näiden nipottajien :LOL:
sori mut mä voin käydä ostaan piponi ihan ite, en tarvii kelasta enkä sossusta yhtään mitään, mut hei, sori, edes kelaraha ei riitä vaihtopäähän...
Kysy sitten lisä tukea vaikka RAY:lta jos ne vois auttaa sua
vissiin ymmärryksessä jotain vikaa???? en mä mitään vaihtopäätä tarvii...
Ehkä tarviit sitten jonkun lääkityksen kun ensin veisaat virttä ja kohta väitätkin laulanees poppia. Olet jo niin solmussa sanoinesi että ehkä sun ois parempi lopettaa.
anteeks kui? mulla on rahaa ostaa pipo itse,
mutta sinä tarvitset vaihtopään, johon sinulla ei kelanrahoilla ole varaa!
mikä jäi epäselväks??? ei pysty enempää vääntään rautalangasta!
Missähän niin luki? Älä sinä tee diagnoosia kun ei se äo riitä siihen.
Ei tosiaan olis kelan rahoilla varaakaan kun ei ne mulle maksakkaan mitään.
Mitäs varten sinä elät yhteiskunnan tuilla pummina ja kuppaat kelaa?
jumalauta! eikö oikeesti tää jankkaus lopu?? mä en saa kelasta mitään!! nyt en enää jaksa sua..
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mua nyt lähinnä huvittaa jotkut mammat tässä ketjussa jotka tosiaan moralisoivat muutama päivä sitten erästä "hupitilailijaa" ja nyt itte ollaan hymiöiden kera samaa tekemässä :whistle: :LOL:
juurikin näin
 
bud
Alkuperäinen kirjoittaja minkki:
Alkuperäinen kirjoittaja 10 pistettä ap:lle:
Alkuperäinen kirjoittaja minkki:
Alkuperäinen kirjoittaja kukas se älähtikään?:
Alkuperäinen kirjoittaja minkki:
oon huomannut sen sata kertaa, että tuollaienn itsekkyys ja toisten tahallinen "kiusaaminen" nasahtaa AINA jossain vaiheessa OMAAN nilkkaan..
No, et sitten ole itsekään lopettanut kun noin monta kertaa olet aisan kokenut?
itse kyllä ajattelen muitakin enkä vain itseäni, joten puhun tässä nyt muista. voi olla vaikea uskoa, mutta on nykymaailmassa ainakin muutamia, joille oma napa ei ole aina ekana!
No, ap:lla ei ainakaan ollut kun kristillisesti jakoi tämänkin tiedon ja ilon meille kaikille palstalaisille.
minä en ap.sta tiedä, mutta minä se en ainakaan ollut!
Ollu mikä? Emmä ole mitään tehny!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
Minä en saanut edes sitä Hobby Hallin lupaamaa ilmaista tutkimuspalkkiota. Siis kun arvosteli Hobby Hallin uudet sivut niin luvattiin palkinto, mutta sitä ei ilmeisesti lähetetä kuin kerran (yksi teltta tuli) samaan osoitteeseen, jos useampi samassa osoitteessa asuva osallistui.
Voi kyynel.
 
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mua nyt lähinnä huvittaa jotkut mammat tässä ketjussa jotka tosiaan moralisoivat muutama päivä sitten erästä "hupitilailijaa" ja nyt itte ollaan hymiöiden kera samaa tekemässä :whistle: :LOL:
juurikin näin
Tuo hupitilaaja jätti paketit noutamatta, mutta uskosin että kaikki tv:n tilanneet hakevat pakettinsa
 
vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mua nyt lähinnä huvittaa jotkut mammat tässä ketjussa jotka tosiaan moralisoivat muutama päivä sitten erästä "hupitilailijaa" ja nyt itte ollaan hymiöiden kera samaa tekemässä :whistle: :LOL:
juurikin näin
No mähän sanoinkin, että tällä palstalla on suurin osa onnettomia, kusi.päisiä muiden haukkujia. On sitten hyvä olo itsellä, kun vähän arvostelee muita. Sen siitä näkee, mitä kotona olo saa aikaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mua nyt lähinnä huvittaa jotkut mammat tässä ketjussa jotka tosiaan moralisoivat muutama päivä sitten erästä "hupitilailijaa" ja nyt itte ollaan hymiöiden kera samaa tekemässä :whistle: :LOL:
juurikin näin
Tuo hupitilaaja jätti paketit noutamatta, mutta uskosin että kaikki tv:n tilanneet hakevat pakettinsa
osuit naulan kantaan!!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä