Ootteko huomanneet, Hobbyhallin nettisivuil myydään isoo taulutelkkaria hintaan 1sentti!!

Status
Viestiketju on suljettu.
.
suu auki töllötän tunnekuohuja joita tämä keskustelu herättää puolesta ja vastaan. en pysty käsittämään mitä pahaa siitä kenellekkään on, jos mammat piristävät päiväänsä tilaamalla hyvin edullisen uuden television..??

ja virheiden sattuessa, yrityksillä on vakuutukset jotka kattavat kyllä aiheutuneet kulut, näin ollen kenellekkään ei taloudellista tappiota ko. tapauksesta kerry..

 
Alkuperäinen kirjoittaja minkki:
oon huomannut sen sata kertaa, että tuollaienn itsekkyys ja toisten tahallinen "kiusaaminen" nasahtaa AINA jossain vaiheessa OMAAN nilkkaan..
Siellä se Hobby Hall itkee, kun ilkeät asiakkaat ovat tilanneet telkkareita kaupan määrittämään hintaan. Buhuuhuu.
 
vieras
saattoihan tuo olla ihan vaan mainoskikka.... saivat ihmisten mielenkiinnon lisääntymään, lisää kävijöitä sivuille ja varmaan vielä johonkin lööppiin asia tulee

pieni hinta palautella rahoja. ja vetoavat sitten tuohon, että asiakkaan vastuulla on tajuta oikea hinta
 
kukas se älähtikään?
Alkuperäinen kirjoittaja minkki:
oon huomannut sen sata kertaa, että tuollaienn itsekkyys ja toisten tahallinen "kiusaaminen" nasahtaa AINA jossain vaiheessa OMAAN nilkkaan..
No, et sitten ole itsekään lopettanut kun noin monta kertaa olet aisan kokenut?
 
Tinii harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja f-f:
Alkuperäinen kirjoittaja minkki:
oon huomannut sen sata kertaa, että tuollaienn itsekkyys ja toisten tahallinen "kiusaaminen" nasahtaa AINA jossain vaiheessa OMAAN nilkkaan..
Siellä se Hobby Hall itkee, kun ilkeät asiakkaat ovat tilanneet telkkareita kaupan määrittämään hintaan. Buhuuhuu.
ja kaikenlisäks tässä vaiheessa se nasahdus tuli hobbarin nilkkaan! OIKEIN!

 
viraananyt
Mä voin kyllä ihan suoraan sanoa, että toivossa on hyvä elää. Mutta että jos joku LUULEE saavansa tuon tv:n, no, niinkuin sanoin, aina saa luulla.
 
oodi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja senttihä riittää:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja ei, en omista taulutelkkaa, enkä ole kade, että joku idiootti kuvittelee sellaisen sentillä saavansa..
mä olen ihminen, joka käyttää maalaisjärkeään ja ajattelee myös myyjäosapuolta!!


Luuletko sä nyt oikeesti et me TILAAJAT ei tajuta edes sitä, et telkku jää saamatta???? Pistettiin halvalla hobby hallia ja sitten joku alkaa vänkäämään täällä ja pitää meitä idiootteina...thanx!!!!
Kauheeta ku pipo kiristää jonku päätä...
Jos te TILAAJAT ootte niin fiksuja, että sen tajuatte niin miksi tilasitte ja aiheutitte turhaa vaivaa ja lisätyötä hobby hallille? Suoraan sanottuna vituttais näpytellä tällä hetkellä hobbarin päässä pahoitteluviestejä fiksuille (ahneille ja tyhmille) tilaajille ja palautella postikuluja... Ajattelisitte joskus muutakin kuin omaa persettä. Järjen köyhyyttä.


Mä myös lottoan, jos vaikka sattuisin voittamaan jotain. Samanlainen mahdollisuus on, että postiin kolahtaa uus töllö lähes ilmatteeks. Eli yrittänyttä ei laiteta.

En muutenkaan ymmärrä mikä rakkaussuhde teillä Hobby Halliin on, kun sitä täytyy noin kärkkäästi puolustaa. Itse ovat töpänneet ja heillä varmasti on myös resursseja vastata töppäilyistään. tuskin kukaan teistä joutuu omasta persenahastaan maksamaan mitään ylimääräistä tämän takia.


Just näin!!!
 
je
Alkuperäinen kirjoittaja minkki:
oon huomannut sen sata kertaa, että tuollaienn itsekkyys ja toisten tahallinen "kiusaaminen" nasahtaa AINA jossain vaiheessa OMAAN nilkkaan..
Hihi, taisipa jäädä harmittamaan, kun et itse kerennyt tilata telkkaria.

En kyllä minäkään kerennyt ja harmittaa :<
 
gmail
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei nipoille:
Alkuperäinen kirjoittaja senttihä riittää:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja ei, en omista taulutelkkaa, enkä ole kade, että joku idiootti kuvittelee sellaisen sentillä saavansa..
mä olen ihminen, joka käyttää maalaisjärkeään ja ajattelee myös myyjäosapuolta!!


Luuletko sä nyt oikeesti et me TILAAJAT ei tajuta edes sitä, et telkku jää saamatta???? Pistettiin halvalla hobby hallia ja sitten joku alkaa vänkäämään täällä ja pitää meitä idiootteina...thanx!!!!
Kauheeta ku pipo kiristää jonku päätä...
Se kateus on suomessa niin yleinen sairaus että pitäis saada kela korvauksen piiriin.
Jos sitten olis vara hankkia vähän löysempi pipo näiden nipottajien :LOL:
sori mut mä voin käydä ostaan piponi ihan ite, en tarvii kelasta enkä sossusta yhtään mitään, mut hei, sori, edes kelaraha ei riitä vaihtopäähän...
Kysy sitten lisä tukea vaikka RAY:lta jos ne vois auttaa sua
vissiin ymmärryksessä jotain vikaa???? en mä mitään vaihtopäätä tarvii...
Ehkä tarviit sitten jonkun lääkityksen kun ensin veisaat virttä ja kohta väitätkin laulanees poppia. Olet jo niin solmussa sanoinesi että ehkä sun ois parempi lopettaa.
 
minkki
Alkuperäinen kirjoittaja kukas se älähtikään?:
Alkuperäinen kirjoittaja minkki:
oon huomannut sen sata kertaa, että tuollaienn itsekkyys ja toisten tahallinen "kiusaaminen" nasahtaa AINA jossain vaiheessa OMAAN nilkkaan..
No, et sitten ole itsekään lopettanut kun noin monta kertaa olet aisan kokenut?
itse kyllä ajattelen muitakin enkä vain itseäni, joten puhun tässä nyt muista. voi olla vaikea uskoa, mutta on nykymaailmassa ainakin muutamia, joille oma napa ei ole aina ekana!
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja viraananyt:
Mä voin kyllä ihan suoraan sanoa, että toivossa on hyvä elää. Mutta että jos joku LUULEE saavansa tuon tv:n, no, niinkuin sanoin, aina saa luulla.
Voi hyvää päivää. Ettekö te tajua että ei me luulla niitä saavamme, me tiedämme että ne tulee.
 
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja . :
suu auki töllötän tunnekuohuja joita tämä keskustelu herättää puolesta ja vastaan. en pysty käsittämään mitä pahaa siitä kenellekkään on, jos mammat piristävät päiväänsä tilaamalla hyvin edullisen uuden television..??

ja virheiden sattuessa, yrityksillä on vakuutukset jotka kattavat kyllä aiheutuneet kulut, näin ollen kenellekkään ei taloudellista tappiota ko. tapauksesta kerry..
No kaikkihan me sitä maksetaan vakuutusmaksuissa, mutta ei viiden uuden telvision omistajana paljon haittaa
 
minkki
Alkuperäinen kirjoittaja je:
Alkuperäinen kirjoittaja minkki:
oon huomannut sen sata kertaa, että tuollaienn itsekkyys ja toisten tahallinen "kiusaaminen" nasahtaa AINA jossain vaiheessa OMAAN nilkkaan..
Hihi, taisipa jäädä harmittamaan, kun et itse kerennyt tilata telkkaria.

En kyllä minäkään kerennyt ja harmittaa :<
kuule seurasin alusta asti tuota lapsellista vouhkaamista. :/ ei voisi unissaankaan alentua moiseen. välillä jopa hymyilyttää, kun kuvittelen miten kaksplus mammat kädet täristen tekee tilausta, että ehtii. huhhuuh!!
 
vieraananyt
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja viraananyt:
Mä voin kyllä ihan suoraan sanoa, että toivossa on hyvä elää. Mutta että jos joku LUULEE saavansa tuon tv:n, no, niinkuin sanoin, aina saa luulla.
Voi hyvää päivää. Ettekö te tajua että ei me luulla niitä saavamme, me tiedämme että ne tulee.
:D voi hyvää päivää, niin just.
 
10 pistettä ap:lle
Alkuperäinen kirjoittaja minkki:
Alkuperäinen kirjoittaja kukas se älähtikään?:
Alkuperäinen kirjoittaja minkki:
oon huomannut sen sata kertaa, että tuollaienn itsekkyys ja toisten tahallinen "kiusaaminen" nasahtaa AINA jossain vaiheessa OMAAN nilkkaan..
No, et sitten ole itsekään lopettanut kun noin monta kertaa olet aisan kokenut?
itse kyllä ajattelen muitakin enkä vain itseäni, joten puhun tässä nyt muista. voi olla vaikea uskoa, mutta on nykymaailmassa ainakin muutamia, joille oma napa ei ole aina ekana!
No, ap:lla ei ainakaan ollut kun kristillisesti jakoi tämänkin tiedon ja ilon meille kaikille palstalaisille.
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja . :
suu auki töllötän tunnekuohuja joita tämä keskustelu herättää puolesta ja vastaan. en pysty käsittämään mitä pahaa siitä kenellekkään on, jos mammat piristävät päiväänsä tilaamalla hyvin edullisen uuden television..??

ja virheiden sattuessa, yrityksillä on vakuutukset jotka kattavat kyllä aiheutuneet kulut, näin ollen kenellekkään ei taloudellista tappiota ko. tapauksesta kerry..
hyvin edullisen!! :D :D
 
mua nyt lähinnä huvittaa jotkut mammat tässä ketjussa jotka tosiaan moralisoivat muutama päivä sitten erästä "hupitilailijaa" ja nyt itte ollaan hymiöiden kera samaa tekemässä :whistle: :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja gmail:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei nipoille:
Alkuperäinen kirjoittaja senttihä riittää:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja ei, en omista taulutelkkaa, enkä ole kade, että joku idiootti kuvittelee sellaisen sentillä saavansa..
mä olen ihminen, joka käyttää maalaisjärkeään ja ajattelee myös myyjäosapuolta!!


Luuletko sä nyt oikeesti et me TILAAJAT ei tajuta edes sitä, et telkku jää saamatta???? Pistettiin halvalla hobby hallia ja sitten joku alkaa vänkäämään täällä ja pitää meitä idiootteina...thanx!!!!
Kauheeta ku pipo kiristää jonku päätä...
Se kateus on suomessa niin yleinen sairaus että pitäis saada kela korvauksen piiriin.
Jos sitten olis vara hankkia vähän löysempi pipo näiden nipottajien :LOL:
sori mut mä voin käydä ostaan piponi ihan ite, en tarvii kelasta enkä sossusta yhtään mitään, mut hei, sori, edes kelaraha ei riitä vaihtopäähän...
Kysy sitten lisä tukea vaikka RAY:lta jos ne vois auttaa sua
vissiin ymmärryksessä jotain vikaa???? en mä mitään vaihtopäätä tarvii...
Ehkä tarviit sitten jonkun lääkityksen kun ensin veisaat virttä ja kohta väitätkin laulanees poppia. Olet jo niin solmussa sanoinesi että ehkä sun ois parempi lopettaa.
anteeks kui? mulla on rahaa ostaa pipo itse,
mutta sinä tarvitset vaihtopään, johon sinulla ei kelanrahoilla ole varaa!
mikä jäi epäselväks??? ei pysty enempää vääntään rautalangasta!
 
hh
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Alkuperäinen kirjoittaja . :
suu auki töllötän tunnekuohuja joita tämä keskustelu herättää puolesta ja vastaan. en pysty käsittämään mitä pahaa siitä kenellekkään on, jos mammat piristävät päiväänsä tilaamalla hyvin edullisen uuden television..??

ja virheiden sattuessa, yrityksillä on vakuutukset jotka kattavat kyllä aiheutuneet kulut, näin ollen kenellekkään ei taloudellista tappiota ko. tapauksesta kerry..
No kaikkihan me sitä maksetaan vakuutusmaksuissa, mutta ei viiden uuden telvision omistajana paljon haittaa
:LOL: niin ja sen kovalevyn per tölsy joka tulee kaupan päälle :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei kiristä pipo, vaan pidän tuollaista ihan ala-arvoisena toimintana.. ja siitä aiheutuu tosiaan niitä kuluja firmalle, aattelette sitä tai ei.. ja taas katteet nousee.. ja hinnat! mut eihän palstamammat siitä välitä, vaan kun saavat huhhelishuijata kivaa hopparipoppari firmaa... ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei!!!!!!!!
Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Jos hinnat nousee, vaihda firmaa.
Ei kai hobbarilta mikään pakko ole ostaa yhtään mitään?


 
minkki
Alkuperäinen kirjoittaja 10 pistettä ap:lle:
Alkuperäinen kirjoittaja minkki:
Alkuperäinen kirjoittaja kukas se älähtikään?:
Alkuperäinen kirjoittaja minkki:
oon huomannut sen sata kertaa, että tuollaienn itsekkyys ja toisten tahallinen "kiusaaminen" nasahtaa AINA jossain vaiheessa OMAAN nilkkaan..
No, et sitten ole itsekään lopettanut kun noin monta kertaa olet aisan kokenut?
itse kyllä ajattelen muitakin enkä vain itseäni, joten puhun tässä nyt muista. voi olla vaikea uskoa, mutta on nykymaailmassa ainakin muutamia, joille oma napa ei ole aina ekana!
No, ap:lla ei ainakaan ollut kun kristillisesti jakoi tämänkin tiedon ja ilon meille kaikille palstalaisille.
minä en ap.sta tiedä, mutta minä se en ainakaan ollut!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä