Ootteko huomanneet, Hobbyhallin nettisivuil myydään isoo taulutelkkaria hintaan 1sentti!!

Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ymmärrättekö te ollenkaan, miksi hinnat ei pysy kurissa missään...
asiakkaat jättää paketteja lunastamatta ja tahallaan tilailevat tuotetta, jossa selvästi väärä hinta... ei elämä... :headwall:
Anteeksi, mutta miten tämä tilaaminen vaikuttaa hintojen kurissa pitämiseen??
 
Minä en ainakaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä en ainakaan:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
sankoin joukoin haukuitte yhtä palstalaista, ja nyt syyllistytte samaan.... jee jee, mitä mahtavia ihmisiä olettekaan!
häh? ketä haukuttu ja milloin, sekä mistä?
täällä haukuttiin ties millä nimityksillä yhtä tyyppiä, kun oli jättänyt noutamatta paketin pari postista. Että hänenlaisten takia hinnat nousee jne...
Jaa, se on mennyt minulta ohi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
sankoin joukoin haukuitte yhtä palstalaista, ja nyt syyllistytte samaan.... jee jee, mitä mahtavia ihmisiä olettekaan!
NIIMPÄ! kyllä on mammoilla taas fiksu meininki. oikee kaksnaamasuuden huippu tää palsta.
joo, niin on.. tää työllistää ja maksaa postimyyntifirmoille ihan yhtä paljon kuin se, että jättää postiennakkopaketit lunastamatta.. miten ihmiset ei nykyään ajattele ku omaa napaansa.. seurauksia ajattelematta toimitaan ihan miten sattuu!! lapsellisia ihmisiä...
 
vieras
ja ei, en omista taulutelkkaa, enkä ole kade, että joku idiootti kuvittelee sellaisen sentillä saavansa..
mä olen ihminen, joka käyttää maalaisjärkeään ja ajattelee myös myyjäosapuolta!!
 
hohhoijaa
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
mun mielestä tälläiset ketjut pitäs poistaa ja näihin puuttua. Oikein innostetaan porukalla huijaamaan :/ Kun kaikki näkee et iso virhe kyseessä

totta, kyllä on yksinkertaista porukkaa täällä. säälin teitä.
 
kk
kyllä munkin oli pakko kokeilla ja tilata se...olen siis tyhmä!=)
Muistan vaan kans erään tapauksen kun jollakin matkailutoimistolla oli tullut hintavirhe ja myi netissä jotain kalliita matkoja pillkahintaan, ne joutu ainkin ne matkat sitten antamaan sillä virheellisellä hinnalla....mutta tää voi olla eri, jos kerran siellä ehdoissa lukee tosta hintavirheestä...no, ainakin kokeilin...ens viikolla on postit pullollaan taulutv:tä..:)
 
minkki
Alkuperäinen kirjoittaja muumitilaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja minkki:
itse en jaksanut alentua tuollaiseen. :/
toivottavasti jaksat silti kysellä täällä huomenna ja muutenkin jatkossa: joko ne sentin telkkarit tuli. häh, siinäs näette että ette saanu pliiplaaploo
tiesitkö, etten jaksa edes kysellä moisia. von vain päätäni pyörittää miten halvat huvit muutamilla äideillä on! huh!
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos tuo paketti postiin tulee, niin minä ainakaan EN AIO OLLA HAKEMATTA sitä! :O Lupaan ja vannon, kautta kiven ja kannon.
minäkin tuohon hintaan pakettini takuu varmasti noudan postista, tai mörökölli minut vieköön.. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
sankoin joukoin haukuitte yhtä palstalaista, ja nyt syyllistytte samaan.... jee jee, mitä mahtavia ihmisiä olettekaan!
NIIMPÄ! kyllä on mammoilla taas fiksu meininki. oikee kaksnaamasuuden huippu tää palsta.
joo, niin on.. tää työllistää ja maksaa postimyyntifirmoille ihan yhtä paljon kuin se, että jättää postiennakkopaketit lunastamatta.. miten ihmiset ei nykyään ajattele ku omaa napaansa.. seurauksia ajattelematta toimitaan ihan miten sattuu!! lapsellisia ihmisiä...
No, ihan rehellisesti sanottuna mulla ei ainakaan riitä sympatiaa HobbyHallin tyyppisille postimyyntifirmoille. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
kyllä munkin oli pakko kokeilla ja tilata se...olen siis tyhmä!=)
Muistan vaan kans erään tapauksen kun jollakin matkailutoimistolla oli tullut hintavirhe ja myi netissä jotain kalliita matkoja pillkahintaan, ne joutu ainkin ne matkat sitten antamaan sillä virheellisellä hinnalla....mutta tää voi olla eri, jos kerran siellä ehdoissa lukee tosta hintavirheestä...no, ainakin kokeilin...ens viikolla on postit pullollaan taulutv:tä..:)
juu, kiva hopsuhoppari lähettää tyhmille palstamammoille 500000euron arvosta taulutelkkareita ihan vaan postikulujen hinnalla :headwalla:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja f-f:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
sankoin joukoin haukuitte yhtä palstalaista, ja nyt syyllistytte samaan.... jee jee, mitä mahtavia ihmisiä olettekaan!
NIIMPÄ! kyllä on mammoilla taas fiksu meininki. oikee kaksnaamasuuden huippu tää palsta.
joo, niin on.. tää työllistää ja maksaa postimyyntifirmoille ihan yhtä paljon kuin se, että jättää postiennakkopaketit lunastamatta.. miten ihmiset ei nykyään ajattele ku omaa napaansa.. seurauksia ajattelematta toimitaan ihan miten sattuu!! lapsellisia ihmisiä...
No, ihan rehellisesti sanottuna mulla ei ainakaan riitä sympatiaa HobbyHallin tyyppisille postimyyntifirmoille. :D

just just.. ja luulet ettei tällaiset vaikuta mihinkään.. jeesus te ootte sinisilmäisiä.. ei teillä sympatiaa tarvi olla, vaan maalaisjärkeä.. jokainen teidän postikulujenpalautus maksaa hopsulle varmaan jotain 50senttiä/tilisiirto...
 
senttihä riittää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja ei, en omista taulutelkkaa, enkä ole kade, että joku idiootti kuvittelee sellaisen sentillä saavansa..
mä olen ihminen, joka käyttää maalaisjärkeään ja ajattelee myös myyjäosapuolta!!


Luuletko sä nyt oikeesti et me TILAAJAT ei tajuta edes sitä, et telkku jää saamatta???? Pistettiin halvalla hobby hallia ja sitten joku alkaa vänkäämään täällä ja pitää meitä idiootteina...thanx!!!!
Kauheeta ku pipo kiristää jonku päätä...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä