Ootteko huomanneet, Hobbyhallin nettisivuil myydään isoo taulutelkkaria hintaan 1sentti!!

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
voivoi, oisit ap voinu saadakin sen tv:n, mut kun piti tänne tulla ilmottaa niin nyt ostajia on niin paljon ettei ne ainakaan niitä sillä hinnalla myy.
Mä en edes harkinnut tilaavani ko. telkkaria. Maksan sen, minkä eilen tilasin. Tämä ei ole mun moka, vaan hh:n, joten älä mulle ruikuta. Ystävällisesti vain halusin vinkata kanssa ihmisille alen loppurysäyksen HUIMIMMAN TARJOUKSEN! :D
Ja hyvä vinkki oliki :D
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja no voi:
Mitä varten sinne piti mennä soittamaan jonkun yli innokkaan?
Olis nyt vähän vielä pidetty hubaa
Kateus se vaivaa varmaan tässäkin asiassa, alkoi vituttamaan jos porukka saa telkkarin pelkillä postikuluilla.
Meillä on jo taulu telkkareita niin ei oo tarvista, etenkään LG. Voi voi kun te ette nyt saa taulu telkkaria.
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja no voi:
Mitä varten sinne piti mennä soittamaan jonkun yli innokkaan?
Olis nyt vähän vielä pidetty hubaa
Kateus se vaivaa varmaan tässäkin asiassa, alkoi vituttamaan jos porukka saa telkkarin pelkillä postikuluilla.
Meillä on jo taulu telkkareita niin ei oo tarvista, etenkään LG. Voi voi kun te ette nyt saa taulu telkkaria.
Öö, joku ei näköjään tajua vieläkään. Tämähän oli ihan hjuumor-juttu!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja no voi:
Mitä varten sinne piti mennä soittamaan jonkun yli innokkaan?
Olis nyt vähän vielä pidetty hubaa
Kateus se vaivaa varmaan tässäkin asiassa, alkoi vituttamaan jos porukka saa telkkarin pelkillä postikuluilla.
Meillä on jo taulu telkkareita niin ei oo tarvista, etenkään LG. Voi voi kun te ette nyt saa taulu telkkaria.


Onhan noita töllöjä täälläkin, vaan enhän mä nyt silti voinu NOIN EDULLISTA TARJOUSTA jättää käyttämättä. :D :D
 
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:
telkkari on kuulemma sellainen tuote jota ei vielä pitäisi edes olla netissä myynnissä on niin uus ja hintaa sille ei ole vielä päätetty.
Siellä se oli ja on tilattu ja tilausvahvistus on tullut sähköpostiini, joten odotan telkkarii
 
ei armoa
Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:
telkkari on kuulemma sellainen tuote jota ei vielä pitäisi edes olla netissä myynnissä on niin uus ja hintaa sille ei ole vielä päätetty.
NO voi voi, siinähän selittelevät sitten, miten myyvät tavaraa jota ei edes ole
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei armoa:
Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:
telkkari on kuulemma sellainen tuote jota ei vielä pitäisi edes olla netissä myynnissä on niin uus ja hintaa sille ei ole vielä päätetty.
NO voi voi, siinähän selittelevät sitten, miten myyvät tavaraa jota ei edes ole

Niin just. Kun se mieskin nyt sitä töllöö oottaa. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Niin mäkin,maksoin samantien verkkopankilla :LOL: :snotty:
*kai ne maksaa tilille takas ne rahat?* :whistle:
En hetkeäkään kuvittele, että saisin telkkarin ilmaiseksi, tai siis pelkillä postikuluilla, mutta hulluilla on halvat huvit :LOL:
Mä otin vielä kotiinkuljetuksenkin :LOL: :LOL:
Yhteensä 14,90? :LOL:
Ha ha itselles, se tulee kotiin 6,90 kuluilla :)
 
vieras
voi elämä, että teitä tyhmiä riiittää.. miten jaksatte kiusata niitä, aatelkaapa montako työpäivää jonkulta kuluu kun palauttelee teidän postimaksuja :pam:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä ainakin vetoan tuohon kuluttajaviraston sanontaan nettimainonnasta
Juu kyllä kannattaa.
Itse olen Hobbarista tilannut Fujitsu Siemen pöytäkoneen hintaan 1499e.
Sitte siihen tuli vikaa ja oli 5kk aikana 4 kertaa korjauksessa.
Otin kuluttaja asiamieheen yhteyttä ja saatiin Hobbarilta koko 1499e takas mitä oltiinki koneesta maksettu ja palautettiin kone. Kone oli 11kk vanha kun saatiin rahat takas.
 
hh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi elämä, että teitä tyhmiä riiittää.. miten jaksatte kiusata niitä, aatelkaapa montako työpäivää jonkulta kuluu kun palauttelee teidän postimaksuja :pam:
So ? Tuetaanpa kotimaista työntekoa :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi elämä, että teitä tyhmiä riiittää.. miten jaksatte kiusata niitä, aatelkaapa montako työpäivää jonkulta kuluu kun palauttelee teidän postimaksuja :pam:

Eikös se kuuluu niiden työnkuvaan ja eikös he siitä palkan saa?
 
vieras
ymmärrättekö te ollenkaan, miksi hinnat ei pysy kurissa missään...
asiakkaat jättää paketteja lunastamatta ja tahallaan tilailevat tuotetta, jossa selvästi väärä hinta... ei elämä... :headwall:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä