Ootteko huomanneet, Hobbyhallin nettisivuil myydään isoo taulutelkkaria hintaan 1sentti!!

Status
Viestiketju on suljettu.
why
Miksi ilmoitit? Olis nyt antanut olla niin sais kuulla kunniansa se joka on tuon töpin tehnyt.
Toisaalta oli kerran bensan hinta huoltsikalla kans 1sent/litra, saat uskoa että oli ihmistä päniköineen ottamassa bensaa kaikkiin mahdollisiin astioihin kunnes huoltamon väki tajus.
Mutta kaikki siihen asti ostaneet sai tietty sillä sentillä litra sen bensan.
 
Maisa
Alkuperäinen kirjoittaja why:
Miksi ilmoitit? Olis nyt antanut olla niin sais kuulla kunniansa se joka on tuon töpin tehnyt.
Toisaalta oli kerran bensan hinta huoltsikalla kans 1sent/litra, saat uskoa että oli ihmistä päniköineen ottamassa bensaa kaikkiin mahdollisiin astioihin kunnes huoltamon väki tajus.
Mutta kaikki siihen asti ostaneet sai tietty sillä sentillä litra sen bensan.
Heh, mäkin kuulin tuosta. Oli kaveri saanut halvan tankillisen bentsiiniä :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja why:
Miksi ilmoitit? Olis nyt antanut olla niin sais kuulla kunniansa se joka on tuon töpin tehnyt.
Toisaalta oli kerran bensan hinta huoltsikalla kans 1sent/litra, saat uskoa että oli ihmistä päniköineen ottamassa bensaa kaikkiin mahdollisiin astioihin kunnes huoltamon väki tajus.
Mutta kaikki siihen asti ostaneet sai tietty sillä sentillä litra sen bensan.
On kyllä vähän eri asia! Se bensahan maksetaan siinä heti.
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Mahtaakohan ne ilmoittaa asiasta jotenkin ennakkoon tilaajille että on ollut väärä hinta vai tuleeko kotiin ja postiennakkomaksuna sitten vaan normaali hinta?
No ei ne ainakaan normihinnalla niitä ilmoittamatta voi lähettää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja a:
voivoi, oisit ap voinu saadakin sen tv:n, mut kun piti tänne tulla ilmottaa niin nyt ostajia on niin paljon ettei ne ainakaan niitä sillä hinnalla myy.
Älä nyt, me nostetaan hirveä meteli ja vaaditaan että saadaan telkkari tuohon hintaan kun kerran luvattu oli!! Joukkokanne nostetaan ja mustataan hobby hallin maine!
 
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Mahtaakohan ne ilmoittaa asiasta jotenkin ennakkoon tilaajille että on ollut väärä hinta vai tuleeko kotiin ja postiennakkomaksuna sitten vaan normaali hinta?
Luulisin että tajuaisivat ilmottaa. Menee ainakin postarit hukkaan, ku veikkaan että monikaan ei osta normaalihinnalla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Mahtaakohan ne ilmoittaa asiasta jotenkin ennakkoon tilaajille että on ollut väärä hinta vai tuleeko kotiin ja postiennakkomaksuna sitten vaan normaali hinta?
ainaki siinä muumilusikka jutussa kävi niin, että lähettivät spostissa viestin hintavirheestä ja peruivat tilauksen sekä palauttivat rahat. Luulen että nyt käy samalla tavalla.
 
bud
Alkuperäinen kirjoittaja a:
voivoi, oisit ap voinu saadakin sen tv:n, mut kun piti tänne tulla ilmottaa niin nyt ostajia on niin paljon ettei ne ainakaan niitä sillä hinnalla myy.
Mä en edes harkinnut tilaavani ko. telkkaria. Maksan sen, minkä eilen tilasin. Tämä ei ole mun moka, vaan hh:n, joten älä mulle ruikuta. Ystävällisesti vain halusin vinkata kanssa ihmisille alen loppurysäyksen HUIMIMMAN TARJOUKSEN! :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä